Salta al contingut principal

Com arribar de Manzanares El Real a Venturada per bus?

Horari de bus de Manzanares El Real a Venturada

El bus 724 de Manzanares El Real a Venturada circula de 5:55 a 22:18, amb sortides cada 5 min-1 hr 30 min. El trajecte dura uns 2 hr 36 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Manzanares El Real a Venturada per bus

Per arribar des de Manzanares El Real a Venturada a Madrid, agafa la 724 bus des de Manzanares El Real - Gta. El Montañero estació a Intercambiador De Plaza De Castilla estació. A continuació, agafa la 191 bus des de Intercambiador De Plaza De Castilla estació a Venturada - Ctra. Irún estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 36 min The ride fare is 6,00 €. L’horari de bus des de Manzanares El Real pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Venturada a l’app Moovit.

156min6,00 €
Camina fins a bus estació
Bus - 724724
Bus - 191191
Caminar fins a Venturada
Surt de Manzanares El Real - Gta. El Montañero

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Manzanares El Real - Gta. El Montañero
    ID 8_18366
    40 m • 1 min
  • 2
    Bus - 724724
    Espera a bus
    724
    Intercambiador De Plaza De Castilla (Nivel -3, Islas 1 Y 2)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Intercambiador De Plaza De Castilla
    ID 8_17472
    58 min
  • 4
    Bus - 191191
    Espera a bus
    191
    Av. Madrid - Real
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Venturada - Ctra. Irún
    ID 8_10340
    65 min
  • 6
    Caminar fins a Venturada
    Caminar fins a
    Venturada
    30 m • 1 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Madrid.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Manzanares El Real a Venturada

La distància entre Manzanares El Real, Madrid i Venturada, Madrid és aproximadament de 91.16 km, que normalment es pot recórrer en 156 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Manzanares El Real a Venturada abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Madrid, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Manzanares El Real a Venturada

Per consultar l’horari de bus de Manzanares El Real a Venturada amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Manzanares El Real) i la destinació (Venturada), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Manzanares El Real a Venturada?

    La manera més ràpida triga 156 minuts, utilitzant Bus línia 724, Bus línia 191.

  • Hi ha un bus directe entre Manzanares El Real i Venturada a Madrid?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 2 hr 36 min.

  • Quina línia de bus va des de Manzanares El Real a Venturada a Madrid?

    La línia 724 bus va des de l'estació de Manzanares El Real - Gta. El Montañero a prop de Manzanares El Real a l'estació de Intercambiador De Plaza De Castilla. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Intercambiador De Plaza De Castilla a prop de Venturada a Madrid

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Manzanares El Real a Venturada a Madrid amb bus?

    El temps total de viatge entre Manzanares El Real i Venturada a Madrid per bus és d'aproximadament 2 hr 36 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Manzanares El Real per arribar a Venturada a Madrid?

    Agafa la 724 bus des de la Manzanares El Real - Gta. El Montañero parada a prop de Manzanares El Real a Madrid.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Manzanares El Real i Venturada a Madrid?

    Baixa del bus a la Intercambiador De Plaza De Castilla parada, que és la més propera a Venturada a Madrid

  • How much is the bus fare from Manzanares El Real to Venturada?

    The ride from Manzanares El Real to Venturada costs 6,00 €.