Salta al contingut principal

Com arribar de Estació Intermodal a Vilanova d Alcolea per bus?

De Estació Intermodal a Vilanova d Alcolea per bus

Agafa un bus directe des de Estació Intermodal a Vilanova d Alcolea a Vilanova D'Alcolea: agafa la L1 bus des de Estació Intermodal Castelló de La Plana estació a C/ El Calvari, 97 [Vilanova Dalcolea] estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 38 min L’horari de bus des de Estació Intermodal pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Vilanova d Alcolea a l’app Moovit.

38min
Camina fins a bus estació
Bus - L1L1
Caminar fins a Vilanova d Alcolea
Surt de Estació Intermodal Castelló de La Plana

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Estació Intermodal Castelló de La Plana
    90 m • 2 min
  • 2
    Bus - L1L1
    Espera a bus
    L1
    Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella]
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    C/ El Calvari, 97 [Vilanova Dalcolea]
    35 min
  • 4
    Caminar fins a Vilanova d Alcolea
    Caminar fins a
    Vilanova d Alcolea
    130 m • 2 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Castellon de la Plana.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Estació Intermodal a Vilanova d Alcolea

La distància entre Estació Intermodal, Vilanova D'Alcolea i Vilanova d Alcolea, Vilanova D'Alcolea és aproximadament de 39.36 km, que normalment es pot recórrer en 38 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Estació Intermodal a Vilanova d Alcolea abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Vilanova D'Alcolea, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Estació Intermodal a Vilanova d Alcolea

Per consultar l’horari de bus de Estació Intermodal a Vilanova d Alcolea amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Estació Intermodal) i la destinació (Vilanova d Alcolea), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Estació Intermodal a Vilanova d Alcolea?

    La manera més ràpida triga 38 minuts, utilitzant Bus línia L1.

  • Hi ha un bus directe entre Estació Intermodal i Vilanova d Alcolea?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Estació Intermodal a Castellón De La Plana a Vilanova d Alcolea a Vilanova D'Alcolea a les 38 min.

  • Quina línia de bus va des de Estació Intermodal a Vilanova d Alcolea?

    La línia L1 bus va de l'estació de Estació Intermodal Castelló de La Plana a prop de Estació Intermodal a Castellón De La Plana fins a l'estació de Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella] a prop de Vilanova d Alcolea a Vilanova D'Alcolea.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Estació Intermodal fins a Vilanova d Alcolea amb bus?

    El temps de viatge total entre Estació Intermodal a Castellón De La Plana i Vilanova d Alcolea a Vilanova D'Alcolea per bus és d'aproximadament 38 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Estació Intermodal per arribar a Vilanova d Alcolea?

    Agafa la L1 bus des de la Estació Intermodal Castelló de La Plana parada a prop de Estació Intermodal a Castellón De La Plana.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Estació Intermodal i Vilanova d Alcolea?

    Baixa del bus a la Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella] parada, que és la més propera a Vilanova d Alcolea a Vilanova D'Alcolea

  • Quan és el primer bus des de Estació Intermodal a Vilanova d Alcolea?

    El primer bus des de Estació Intermodal a Castellón De La Plana a Vilanova d Alcolea a Vilanova D'Alcolea és Castelló de la Plana-Sant Mateu-Morella. Surt de la Estació Intermodal Castelló de La Plana parada a les 11:15.