Com arribar de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] a Vilanova d Alcolea per bus?
De Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] a Vilanova d Alcolea per bus
Per arribar des de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] a Vilanova d Alcolea a Vilanova D'Alcolea, agafa la L1 bus des de Calle Carretera Frente Nº 16 (Front) [Mata de Morella, La] estació a Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella] estació. A continuació, agafa la L1 bus des de Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella] estació a C/ El Calvari, Front 97 [Vilanova Dalcolea] estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 2 hr 33 min L’horari de bus des de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Vilanova d Alcolea a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióCalle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La]
- 2Espera a busL1Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella]
- 3Desplaça't a bus estacióPlaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella]40 min
- 4Espera a busL1Estació Intermodal Castelló de La Plana
- 5Desplaça't a bus estacióC/ El Calvari, Front 97 [Vilanova Dalcolea]80 min
- 6Caminar fins aVilanova d Alcolea130 m • 2 min
Indicacions de transport públic des de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] a Vilanova d Alcolea
Horari de Bus de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] a Vilanova d Alcolea
Rutes relacionades
- Urb. Masia Gaeta a Vilanova d Alcolea
- Maria Rosa Molas Núm. 12 a Vilanova d Alcolea
- Ctra. Alcora (Grup Reis) a Vilanova d Alcolea
- Encreuament Quadra Salera a Vilanova d Alcolea
- Ctra. Alcora (Quadra Els Cubos) a Vilanova d Alcolea
- Ctra. Alcora (Mas Blau) a Vilanova d Alcolea
- Recinte Firal (Mercat) a Vilanova d Alcolea
- Comissaria Policia (Riu Sella) a Vilanova d Alcolea
- C/ Riu Nalón (Davant Núm. 2) a Vilanova d Alcolea
- Cuadra Salera (Centre Comercial) a Vilanova d Alcolea
- C/ Pintor Carbó a Vilanova d Alcolea
- Parque Mérida (Cc. La Salera) a Vilanova d Alcolea
- Rotonda Escultura Silla a Vilanova d Alcolea
- Quadra Salera (Centre Urban) a Vilanova d Alcolea
- Quadra Saboner, Núm. 2 a Vilanova d Alcolea
- Quadra Saboner (Davant Núm. 41) a Vilanova d Alcolea
- Ctra. Alcora, Núm. 256 a Vilanova d Alcolea
- Ctra. Ribesalbes (Grup Pilar, Núm. 125) a Vilanova d Alcolea
- Ctra. Ribesalbes (Grup Pilar, Núm. 151) a Vilanova d Alcolea
- Ctra. Ribesalbes (Grup Pilar, Núm. 40) a Vilanova d Alcolea
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] a Vilanova d Alcolea?
La manera més ràpida triga 153 minuts, utilitzant Bus línia L1, Bus línia L1.
Hi ha un bus directe entre Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] i Vilanova d Alcolea?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 2 hr 33 min.
Quina línia de bus va des de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] a Vilanova d Alcolea?
La línia L1 bus va des de l'estació de Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella] a prop de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] a La Mata de Morella fins a l'estació de Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella]. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella] a prop de Vilanova d Alcolea a Vilanova D'Alcolea.
Quant de temps es triga en viatjar des de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] fins a Vilanova d Alcolea amb bus?
El temps de viatge total entre Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] a La Mata de Morella i Vilanova d Alcolea a Vilanova D'Alcolea per bus és d'aproximadament 2 hr 33 min.
On puc pujar al bus a prop de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] per arribar a Vilanova d Alcolea?
Agafa la L1 bus des de la Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella] parada a prop de Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] a La Mata de Morella.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Calle Carretera Frente Nº 16 [Mata de Morella, La] i Vilanova d Alcolea?
Baixa del bus a la Plaza Porta de Sant Mateu Nº 14 [Morella] parada, que és la més propera a Vilanova d Alcolea a Vilanova D'Alcolea
Rutes populars
- Ctra. Cv-235, 6 a Univeristat Jaume I
- Av. Castell Vell a Aeropuerto de Castellon
- Av. Mediterrani, 5 [Onda] a Aeropuerto de Castellon
- L'Alcora a Matet
- Vallat a Jérica
- Renfe Segorbe (Front) [Segorbe] a Aeropuerto de Castellon
- Sueras a Onda
- Hospital General a Vilanova D'Alcolea
- Av. Mediterrani, 86 [Onda] a Univeristat Jaume I
- Torralba Del Pinar a Almenara
- Alfondeguilla a Benicasim
- Gilet a Gaibiel
- Benicassim a Alcossebre
- La Vall D'Uixó a Montanejos
- Sant Jordi a Oropesa Del Mar
- Fuentes de Ayódar a Onda
- Av. Germans Bou, 33 a Univeristat Jaume I
- Sagunto a Estivella
- Catí a Peñíscola
- Ayódar a Torreblanca