Salta al contingut principal

Com arribar de Barrio Rodil (Mortera) a Villapresente per bus and tren?

De Barrio Rodil (Mortera) a Villapresente per bus and tren

Per arribar des de Barrio Rodil (Mortera) a Villapresente a Reocín, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia: agafa la S8 bus des de Barrio Rodil (Mortera) estació a Hospital Mompia (Mompia) estació A continuació, hauràs de canviar a C2 tren i, finalment, a agafa la C2 des de Puente San Miguel estació a Santa Isabel De Quijas estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 3 min L’horari de bus and tren des de Barrio Rodil (Mortera) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and tren fins a Villapresente a l’app Moovit.

63min
Bus - S8S8
Tren - C2
Caminar fins a Villapresente
Surt de Barrio Rodil (Mortera)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Barrio Rodil (Mortera)
  • 2
    Bus - S8S8
    Espera a bus
    S8
    Hospital Mompia (Mompia)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Hospital Mompia (Mompia)
    2 min
  • 4
    Camina fins a tren estació
    Camina fins a tren estació
    Mortera
    210 m • 3 min
  • 5
    Tren - C2
    Espera a tren
    C2
    Puente San Miguel
  • 6
    Desplaça't a tren estació
    Desplaça't a tren estació
    Puente San Miguel
    32 min
  • 7
    Esperar
    C2
    Cabezón De La Sal
  • 8
    Viatjar fins a
    Viatjar fins a
    Santa Isabel De Quijas
    5 min
  • 9
    Caminar fins a Villapresente
    Caminar fins a
    Villapresente
    190 m • 3 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Barrio Rodil (Mortera) a Villapresente

La distància entre Barrio Rodil (Mortera), Reocín i Villapresente, Reocín és aproximadament de 23.28 km, que normalment es pot recórrer en 63 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Barrio Rodil (Mortera) a Villapresente abans del dia bus and tren, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Reocín, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus And Tren de Barrio Rodil (Mortera) a Villapresente

Per consultar l’horari de bus and tren de Barrio Rodil (Mortera) a Villapresente amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Barrio Rodil (Mortera)) i la destinació (Villapresente), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus and tren disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus and tren, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus and tren.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Barrio Rodil (Mortera) a Villapresente?

    La manera més ràpida triga 63 minuts, utilitzant Bus línia S8, Tren línia C2,.

  • Hi ha un bus directe entre Barrio Rodil (Mortera) i Villapresente?

    No, hauràs d'agafar una bus línia and una tren línia en total. El temps total de viatge és de 1 hr 3 min.

  • Quina línia de bus va des de Barrio Rodil (Mortera) a Villapresente?

    La línia S8 bus va des de l'estació de Hospital Mompia (Mompia) a prop de Barrio Rodil (Mortera) a Piélagos fins a l'estació de Mortera. Des d'allà, hauràs d'agafar una tren línia fins a l'estació de Mortera a prop de Villapresente a Reocín.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Barrio Rodil (Mortera) fins a Villapresente amb bus and tren?

    El temps de viatge total entre Barrio Rodil (Mortera) a Piélagos i Villapresente a Reocín per bus and tren és d'aproximadament 1 hr 3 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Barrio Rodil (Mortera) per arribar a Villapresente?

    Agafa la S8 bus des de la Hospital Mompia (Mompia) parada a prop de Barrio Rodil (Mortera) a Piélagos.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Barrio Rodil (Mortera) i Villapresente?

    Baixa del bus a la Mortera parada, que és la més propera a Villapresente a Reocín

  • Quan és l'últim tren des de Barrio Rodil (Mortera) fins a Villapresente?

    El darrer tren des de Barrio Rodil (Mortera) a Piélagos a Villapresente a Reocín és la línia Santander - Cabezón de la Sal. Surt de la Mortera estació a les 0:30