Salta al contingut principal

Com arribar de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Villapresente per bus?

De Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Villapresente per bus

Agafa un bus directe des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Villapresente a Reocín: agafa la SANTANDER-POTES-FUENTE DE bus des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) estació a Valles (Valles) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 50 min L’horari de bus des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Villapresente a l’app Moovit.

50min
Bus - SANTANDER-POTES-FUENTE DESANTANDER-POTES-FUENTE DE
Caminar fins a Villapresente
Surt de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera)
  • 2
    Bus - SANTANDER-POTES-FUENTE DESANTANDER-POTES-FUENTE DE
    Espera a bus
    SANTANDER-POTES-FUENTE DE
    E.Autobuses Santander (Santander)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Valles (Valles)
    34 min
  • 4
    Caminar fins a Villapresente
    Caminar fins a
    Villapresente
    1.26 km • 16 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Villapresente

La distància entre Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera), Reocín i Villapresente, Reocín és aproximadament de 28.92 km, que normalment es pot recórrer en 50 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Villapresente abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Reocín, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Villapresente

Per consultar l’horari de bus de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Villapresente amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera)) i la destinació (Villapresente), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Villapresente?

    La manera més ràpida triga 50 minuts, utilitzant Bus línia SANTANDER-POTES-FUENTE DE.

  • Hi ha un bus directe entre Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) i Villapresente?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a San Vicente De La Barquera a Villapresente a Reocín a les 50 min.

  • Quina línia de bus va des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a Villapresente?

    La línia SANTANDER-POTES-FUENTE DE bus va de l'estació de Valles (Valles) a prop de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a San Vicente De La Barquera fins a l'estació de Villapresente a prop de Villapresente a Reocín.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) fins a Villapresente amb bus?

    El temps de viatge total entre Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a San Vicente De La Barquera i Villapresente a Reocín per bus és d'aproximadament 50 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) per arribar a Villapresente?

    Agafa la SANTANDER-POTES-FUENTE DE bus des de la Valles (Valles) parada a prop de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a San Vicente De La Barquera.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) i Villapresente?

    Baixa del bus a la Villapresente parada, que és la més propera a Villapresente a Reocín

  • Quan és l'últim bus des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) fins a Villapresente?

    El darrer bus des de Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) a San Vicente De La Barquera a Villapresente a Reocín és la línia Santander-Potes-Fuente De. Surt de la Terminal Autobuses (San Vicente De La Barquera) parada a les 21:00