Salta al contingut principal

Com arribar de Cobreces (Cobreces) a Villapresente per bus?

De Cobreces (Cobreces) a Villapresente per bus

Agafa un bus directe des de Cobreces (Cobreces) a Villapresente a Reocín: agafa la SANTANDER-SAN VICENTE bus des de Cobreces (Cobreces) estació a Farmacia (Puente San Miguel) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 50 min

50min
Bus - SANTANDER-SAN VICENTESANTANDER-SAN VICENTE
Caminar fins a Villapresente
Surt de Cobreces (Cobreces)

Pas a Pas

  • 1
    Comença des de bus estació
    Comença des de bus estació
    Cobreces (Cobreces)
  • 2
    Bus - SANTANDER-SAN VICENTESANTANDER-SAN VICENTE
    Espera a bus
    SANTANDER-SAN VICENTE
    E.Autobuses Santander (Santander)
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Farmacia (Puente San Miguel)
    20 min
  • 4
    Caminar fins a Villapresente
    Caminar fins a
    Villapresente
    2.3 km • 29 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Santander.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Cobreces (Cobreces) a Villapresente

La distància entre Cobreces (Cobreces), Reocín i Villapresente, Reocín és aproximadament de 15.04 km, que normalment es pot recórrer en 50 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Cobreces (Cobreces) a Villapresente abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Reocín, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Estacions de transport públic properes a Villapresente, Reocín

Villapresente es troba a Villapresente, Reocín i l'estació de transport públic més propera és Santa Isabel De Quijas.

Estacions de Tren properes a Villapresente:

  • Santa Isabel De Quijas
  • Puente San Miguel
  • Firestone Feve

Estacions de Bus properes a Villapresente:

  • Veguilla (Veguilla)
  • Valles (Valles)

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Cobreces (Cobreces) a Villapresente?

    La manera més ràpida triga 50 minuts, utilitzant Bus línia SANTANDER-SAN VICENTE.

  • Hi ha un bus directe entre Cobreces (Cobreces) i Villapresente?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Cobreces (Cobreces) a Alfoz De Lloredo a Villapresente a Reocín a les 50 min.

  • Quina línia de bus va des de Cobreces (Cobreces) a Villapresente?

    La línia SANTANDER-SAN VICENTE bus va de l'estació de E.Autobuses Santander (Santander) a prop de Cobreces (Cobreces) a Alfoz De Lloredo fins a l'estació de Farmacia (Puente San Miguel) a prop de Villapresente a Reocín.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Cobreces (Cobreces) fins a Villapresente amb bus?

    El temps de viatge total entre Cobreces (Cobreces) a Alfoz De Lloredo i Villapresente a Reocín per bus és d'aproximadament 50 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Cobreces (Cobreces) per arribar a Villapresente?

    Agafa la SANTANDER-SAN VICENTE bus des de la E.Autobuses Santander (Santander) parada a prop de Cobreces (Cobreces) a Alfoz De Lloredo.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Cobreces (Cobreces) i Villapresente?

    Baixa del bus a la Farmacia (Puente San Miguel) parada, que és la més propera a Villapresente a Reocín

  • Quan és el primer bus des de Cobreces (Cobreces) a Villapresente?

    El primer bus des de Cobreces (Cobreces) a Alfoz De Lloredo a Villapresente a Reocín és Santander-San Vicente. Surt de la Cobreces (Cobreces) parada a les 11:05.