Com arribar de Cementerio Sur - Entrada Principal a Zarzaquemada per bus and metro?
De Cementerio Sur - Entrada Principal a Zarzaquemada per bus and metro
Per arribar des de Cementerio Sur - Entrada Principal a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la 446 bus des de Tanatorio Sur estació a Av. Cmte. José M. Ripollés - Est. El Bercial estació. A continuació, agafa la M-12 metro des de El Bercial estació a Julián Besteiro estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 37 min The ride fare is 4,50 €. L’horari de bus and metro des de Cementerio Sur - Entrada Principal pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Zarzaquemada a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióTanatorio SurID 5349640 m • 9 min
- 2Espera a bus446Ctra. M-406 - Cieguita De Getafe
- 3Desplaça't a bus estacióAv. Cmte. José M. Ripollés - Est. El BercialID 8_1744817 min
- 4Camina fins a metro estacióEl Bercial70 m • 1 min
- 5Espera a metroM-12MetroSur Andén 1
- 6Desplaça't a metro estacióJulián Besteiro4 min
- 7Caminar fins aZarzaquemadaAvenida del Rey Juan Carlos I50 m • 1 min
Indicacions de transport públic des de Cementerio Sur - Entrada Principal a Zarzaquemada
Horari de Bus And Metro de Cementerio Sur - Entrada Principal a Zarzaquemada
Rutes relacionades
- Madrid Atocha Station a Zarzaquemada
- Puerta Arganda a Zarzaquemada
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Zarzaquemada
- Nueva Numancia a Zarzaquemada
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Zarzaquemada
- Metro Montecarmelo a Zarzaquemada
- Sierra Guadalupe a Zarzaquemada
- Santa Eugenia a Zarzaquemada
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Zarzaquemada
- Fuente Carrantona - García Tapia a Zarzaquemada
- Cementerio La Almudena a Zarzaquemada
- Entrevías Cercanías a Zarzaquemada
- Puerto De La Morcuera a Zarzaquemada
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Zarzaquemada
- Estadio De Vallecas a Zarzaquemada
- Casa Del Reloj a Zarzaquemada
- Legazpi - Matadero a Zarzaquemada
- Museo Reina Sofía a Zarzaquemada
- Legazpi a Zarzaquemada
- Estación De Delicias a Zarzaquemada
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Cementerio Sur - Entrada Principal a Zarzaquemada?
La manera més ràpida triga 37 minuts, utilitzant Bus línia 446, Metro línia M-12.
Hi ha un bus directe entre Cementerio Sur - Entrada Principal i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar una bus línia and una metro línia en total. El temps total de viatge és de 37 min.
Quina línia de bus va des de Cementerio Sur - Entrada Principal a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 446 bus va des de l'estació de Tanatorio Sur a prop de Cementerio Sur - Entrada Principal a l'estació de Av. Cmte. José M. Ripollés - Est. El Bercial. Des d'allà, hauràs d'agafar una metro línia fins a l'estació de Av. Cmte. José M. Ripollés - Est. El Bercial a prop de Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Cementerio Sur - Entrada Principal a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus and metro?
El temps total de viatge entre Cementerio Sur - Entrada Principal i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus and metro és d'aproximadament 37 min.
On puc pujar al bus a prop de Cementerio Sur - Entrada Principal per arribar a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 446 bus des de la Tanatorio Sur parada a prop de Cementerio Sur - Entrada Principal a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Cementerio Sur - Entrada Principal i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Av. Cmte. José M. Ripollés - Est. El Bercial estació, que és la més propera a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer bus des de Cementerio Sur - Entrada Principal a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer bus des de Cementerio Sur - Entrada Principal a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Madrid (Atocha) - Fuenlabrada (B.º Naranjo). Surt de la Consejería Empleo, Hacienda Y Empleo parada a les 6:29.
How much is the bus fare from Cementerio Sur - Entrada Principal to Zarzaquemada?
The ride from Cementerio Sur - Entrada Principal to Zarzaquemada costs 4,50 €.
Rutes populars
- Fuenlabrada a Aeropuerto T1 T2 T3
- Gran Vía - Plaza De España a Móstoles
- Rivas Futura a Aeropuerto - Barajas T1
- Arturo Soria Madrid Metro a Aeropuerto T1 T2 T3
- Tetuán a T2 - Aeropuerto Madrid-Barajas
- Ópera Madrid Metro a Estadio Santiago Bernabéu
- Móstoles a Casarrubios Del Monte
- Intercambiador De Moncloa a Rivas-Vaciamadrid
- Alcalá De Henares a Velilla De San Antonio
- Madrid a Torrejón De Ardoz
- Moncloa Madrid Metro a Estadio Santiago Bernabéu
- Madrid Airport Terminal 4 a Meliá Madrid Princesa
- Palacio de la Moncloa a Las Ventas
- Chamartín a Madrid Airport Terminal 4
- Vicálvaro a Rivas Vaciamadrid
- Boadilla del Monte a Móstoles
- Estación De Atocha a Estadio Wanda Metropolitano
- Las Rozas a Alcalá De Henares
- Loeches a Torrejón de Ardoz
- Puerta de Toledo Madrid Metro a Sol