Com arribar de Glorieta Cirilo Martín Martín a Zarzaquemada per bus and metro?
Horari de bus de Glorieta Cirilo Martín Martín a Zarzaquemada
El bus 160 de Glorieta Cirilo Martín Martín a Zarzaquemada circula de 6:18 a 23:32, amb sortides cada 10-25 min. El trajecte dura uns 1 hr 11 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Glorieta Cirilo Martín Martín a Zarzaquemada per bus and metro
Per arribar des de Glorieta Cirilo Martín Martín a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar una bus línia and 2 metro línies: agafa la 160 bus des de Glorieta Cirilo Martín Martín estació a Moncloa estació A continuació, hauràs de canviar a M-3 metro i, finalment, a agafa la M-12 metro des de El Casar estació a Julián Besteiro estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 11 min The ride fare is 4,50 €. L’horari de bus and metro des de Glorieta Cirilo Martín Martín pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Zarzaquemada a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióGlorieta Cirilo Martín Martín
- 2Espera a bus160Moncloa
- 3Desplaça't a bus estacióMoncloaID 1198023 min
- 4Camina fins a metro estacióMoncloa80 m • 2 min
- 5Espera a metroM-3El Casar
- 6Desplaça't a metro estacióEl Casar31 min
- 7Espera a metroM-12MetroSur Andén 1
- 8Desplaça't a metro estacióJulián Besteiro8 min
- 9Caminar fins aZarzaquemadaAvenida del Rey Juan Carlos I50 m • 1 min
Indicacions de transport públic des de Glorieta Cirilo Martín Martín a Zarzaquemada
Horari de Bus And Metro de Glorieta Cirilo Martín Martín a Zarzaquemada
Rutes relacionades
- Madrid Atocha Station a Zarzaquemada
- Puerta Arganda a Zarzaquemada
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Zarzaquemada
- Nueva Numancia a Zarzaquemada
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Zarzaquemada
- Metro Montecarmelo a Zarzaquemada
- Sierra Guadalupe a Zarzaquemada
- Santa Eugenia a Zarzaquemada
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Zarzaquemada
- Fuente Carrantona - García Tapia a Zarzaquemada
- Cementerio La Almudena a Zarzaquemada
- Entrevías Cercanías a Zarzaquemada
- Puerto De La Morcuera a Zarzaquemada
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Zarzaquemada
- Estadio De Vallecas a Zarzaquemada
- Casa Del Reloj a Zarzaquemada
- Legazpi - Matadero a Zarzaquemada
- Museo Reina Sofía a Zarzaquemada
- Legazpi a Zarzaquemada
- Estación De Delicias a Zarzaquemada
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Glorieta Cirilo Martín Martín a Zarzaquemada?
La manera més ràpida triga 71 minuts, utilitzant Bus línia 160, Metro línia M-3, Metro línia M-12.
Hi ha un bus directe entre Glorieta Cirilo Martín Martín i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar una bus línia and 2 metro línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 11 min.
Quina línia de bus va des de Glorieta Cirilo Martín Martín a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia 160 bus va des de l'estació de Moncloa a prop de Glorieta Cirilo Martín Martín a l'estació de Moncloa. Des d'allà, hauràs d'agafar 2 metro línies fins a l'estació de Moncloa a prop de Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Glorieta Cirilo Martín Martín a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb bus and metro?
El temps total de viatge entre Glorieta Cirilo Martín Martín i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per bus and metro és d'aproximadament 1 hr 11 min.
On puc pujar al bus a prop de Glorieta Cirilo Martín Martín per arribar a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la 160 bus des de la Moncloa parada a prop de Glorieta Cirilo Martín Martín a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Glorieta Cirilo Martín Martín i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del bus a la Moncloa estació, que és la més propera a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
How much is the bus fare from Glorieta Cirilo Martín Martín to Zarzaquemada?
The ride from Glorieta Cirilo Martín Martín to Zarzaquemada costs 4,50 €.
Rutes populars
- Madrid Airport Terminal 4 a Móstoles
- Estación De Atocha a Universidad Camilo José Cela
- Intercambiador De Avenida De América a Las Rozas De Madrid
- Arganda Del Rey a Aranjuez
- Madrid a Torrejón De Ardoz
- Collado Villalba a Aeropuerto T4
- Getafe Central a Arganda Del Rey
- Chamartín a Coslada
- Ramón Y Cajal a Alcalá De Henares
- Aeropuerto T4 a San Martín De La Vega
- Callao Station a Estadio Santiago Bernabéu
- Islas Filipinas a Aeropuerto - Barajas T1
- Intercambiador De Aluche a Alcorcón
- Gregorio Marañón a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Santiago Bernabéu Madrid Metro a Plaza Castilla Station
- Pirámides a Barajas Airport Terminal 4
- Intercambiador De Avenida De América a Clínica Ruber Juan Bravo
- Plaza Elíptica a Hospital General Universitario Gregorio Marañón.
- Fuenlabrada a Hospital Universitario de Getafe
- Parla a Ciempozuelos