Com arribar de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada per metro?
De Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada per metro
Per arribar des de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la M-3 metro des de Hospital 12 De Octubre estació a El Casar estació. A continuació, agafa la M-12 metro des de El Casar estació a Julián Besteiro estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 23 min The ride fare is 3,00 €. L’horari de metro des de Hospital 12 De Octubre pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de metro fins a Zarzaquemada a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de metro estacióHospital 12 De Octubre
- 2Espera a metroM-3El Casar
- 3Desplaça't a metro estacióEl Casar12 min
- 4Espera a metroM-12MetroSur Andén 1
- 5Desplaça't a metro estacióJulián Besteiro8 min
- 6Caminar fins aZarzaquemadaAvenida del Rey Juan Carlos I50 m • 1 min
De Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada per metro and tren
Per arribar des de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la C5 tren des de Doce De Octubre estació a Leganés estació. A continuació, agafa la M-12 metro des de Leganés Central estació a Julián Besteiro estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 38 min The ride fare is 3,20 €. L’horari de metro des de Hospital 12 De Octubre pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de metro fins a Zarzaquemada a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a tren estacióDoce De Octubre570 m • 8 min
- 2Espera a trenC5Humanes
- 3Desplaça't a tren estacióLeganés13 min
- 4Espera a metroM-12MetroSur Andén 2
- 5Desplaça't a metro estacióJulián Besteiro6 min
- 6Caminar fins aZarzaquemadaAvenida del Rey Juan Carlos I50 m • 1 min
Indicacions de transport públic des de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada
Horari de Metro de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada
Rutes relacionades
- Madrid Atocha Station a Zarzaquemada
- Puerta Arganda a Zarzaquemada
- La Vaguada a Zarzaquemada
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Zarzaquemada
- Nueva Numancia a Zarzaquemada
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Zarzaquemada
- Metro Montecarmelo a Zarzaquemada
- Sierra Guadalupe a Zarzaquemada
- Santa Eugenia a Zarzaquemada
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Zarzaquemada
- Fuente Carrantona - García Tapia a Zarzaquemada
- Cementerio La Almudena a Zarzaquemada
- Entrevías Cercanías a Zarzaquemada
- Puerto De La Morcuera a Zarzaquemada
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Zarzaquemada
- Estadio De Vallecas a Zarzaquemada
- Casa Del Reloj a Zarzaquemada
- Legazpi - Matadero a Zarzaquemada
- Museo Reina Sofía a Zarzaquemada
- Legazpi a Zarzaquemada
De Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada per metro and tren
Per arribar des de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, agafa la C5 tren des de Doce De Octubre estació a Leganés estació. A continuació, agafa la M-12 metro des de Leganés Central estació a Julián Besteiro estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 38 min The ride fare is 3,20 €. L’horari de metro des de Hospital 12 De Octubre pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de metro fins a Zarzaquemada a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a tren estacióDoce De Octubre570 m • 8 min
- 2Espera a trenC5Humanes
- 3Desplaça't a tren estacióLeganés13 min
- 4Espera a metroM-12MetroSur Andén 2
- 5Desplaça't a metro estacióJulián Besteiro6 min
- 6Caminar fins aZarzaquemadaAvenida del Rey Juan Carlos I50 m • 1 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada?
La manera més ràpida triga 23 minuts, utilitzant Metro línia M-3, Metro línia M-12.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada?
La ruta alternativa triga 38 minuts, utilitzant Tren línia C5, Metro línia M-12.
Hi ha un metro directe entre Hospital 12 De Octubre i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 2 metro línies en total. El temps total de viatge és de 23 min.
Quina línia de metro va des de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia M-3 metro va des de l'estació de El Casar a prop de Hospital 12 De Octubre a l'estació de El Casar. Des d'allà, hauràs d'agafar una metro línia fins a l'estació de El Casar a prop de Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb metro?
El temps total de viatge entre Hospital 12 De Octubre i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per metro és d'aproximadament 23 min.
On puc pujar al metro a prop de Hospital 12 De Octubre per arribar a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la M-3 metro des de la El Casar estació a prop de Hospital 12 De Octubre a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del metro quan viatjo entre Hospital 12 De Octubre i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del metro a la El Casar estació, que és la més propera a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer tren des de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Hospital 12 De Octubre a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Móstoles El Soto - Humanes. Surt de la Doce De Octubre estació a les 2:17.
How much is the metro fare from Hospital 12 De Octubre to Zarzaquemada?
The ride from Hospital 12 De Octubre to Zarzaquemada costs 3,00 €.
Rutes populars
- Alcorcón Central a Centro De Salud Majadahonda
- Puerta De Toledo a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid - Barajas T4
- Majadahonda a Nuevos Ministerios Madrid Metro
- Pioz a Madrid
- Móstoles a Casarrubios del Monte
- Atocha Station a Pinto
- Nuevos Ministerios - Centro Comercial a Getafe
- Madrid a Patones
- Nuevos Ministerios a Tres Cantos
- Antón Martín a Aeropuerto T1 T2 T3
- Intercambiador De Príncipe Pío a Santa Cruz Del Retamar
- Príncipe Pío Madrid Metro a Retiro Spain
- Vicálvaro a Madrid Airport Barajas - Terminal 4
- Aeropuerto T1 T2 T3 a Chamartín
- Intercambiador De Avenida De América a Hospital Universitario La Paz
- Villanueva De La Cañada a Alcorcón
- Goya a Alcorcón
- Cuatro Vientos a Hospital Rey Juan Carlos
- Leganés a San Sebastián De Los Reyes
- Aeropuerto T4 a Palacio De Vistalegre