Com arribar de Estrecho a Zarzaquemada per metro?
Horari de metro de Estrecho a Zarzaquemada
El metro M-1 de Estrecho a Zarzaquemada circula de 0:12 a 0:02, amb sortides cada 5 min-4 hr 40 min. El trajecte dura uns 55 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.
De Estrecho a Zarzaquemada per metro
Per arribar des de Estrecho a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares, hauràs d'agafar 3 metro línies: agafa la M-1 metro des de Estrecho estació a Sol estació A continuació, hauràs de canviar a M-3 metro i, finalment, a agafa la M-12 metro des de El Casar estació a Julián Besteiro estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 55 min The ride fare is 4,80 €. L’horari de metro des de Estrecho pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de metro fins a Zarzaquemada a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de metro estacióEstrecho
- 2Espera a metroM-1Valdecarros
- 3Desplaça't a metro estacióSol12 min
- 4Espera a metroM-3El Casar
- 5Desplaça't a metro estacióEl Casar24 min
- 6Espera a metroM-12MetroSur Andén 1
- 7Desplaça't a metro estacióJulián Besteiro8 min
- 8Caminar fins aZarzaquemadaAvenida del Rey Juan Carlos I50 m • 1 min
Indicacions de transport públic des de Estrecho a Zarzaquemada
Horari de Metro de Estrecho a Zarzaquemada
Rutes relacionades
- Madrid Atocha Station a Zarzaquemada
- Puerta Arganda a Zarzaquemada
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Zarzaquemada
- Nueva Numancia a Zarzaquemada
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Zarzaquemada
- Metro Montecarmelo a Zarzaquemada
- Sierra Guadalupe a Zarzaquemada
- Santa Eugenia a Zarzaquemada
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Zarzaquemada
- Fuente Carrantona - García Tapia a Zarzaquemada
- Cementerio La Almudena a Zarzaquemada
- Entrevías Cercanías a Zarzaquemada
- Puerto De La Morcuera a Zarzaquemada
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Zarzaquemada
- Estadio De Vallecas a Zarzaquemada
- Casa Del Reloj a Zarzaquemada
- Legazpi - Matadero a Zarzaquemada
- Museo Reina Sofía a Zarzaquemada
- Legazpi a Zarzaquemada
- Estación De Delicias a Zarzaquemada
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Estrecho a Zarzaquemada?
La manera més ràpida triga 55 minuts, utilitzant Metro línia M-1, Metro línia M-3, Metro línia M-12.
Hi ha un metro directe entre Estrecho i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
No, hauràs d'agafar 3 metro línies en total. El temps total de viatge és de 55 min.
Quina línia de metro va des de Estrecho a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia M-1 metro va des de l'estació de Sol a prop de Estrecho a l'estació de El Casar. Des d'allà, hauràs d'agafar una metro línia fins a l'estació de El Casar a prop de Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Estrecho a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb metro?
El temps total de viatge entre Estrecho i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per metro és d'aproximadament 55 min.
On puc pujar al metro a prop de Estrecho per arribar a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la M-1 metro des de la Sol estació a prop de Estrecho a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del metro quan viatjo entre Estrecho i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del metro a la El Casar estació, que és la més propera a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
How much is the metro fare from Estrecho to Zarzaquemada?
The ride from Estrecho to Zarzaquemada costs 4,80 €.
Rutes populars
- Aeropuerto T1 T2 T3 a Plaza Elíptica
- Arganda del Rey a Sol
- Intercambiador De Plaza Elíptica a Hospital Moncloa
- Intercambiador De Príncipe Pío a Alcorcón
- Brunete a Madrid
- Intercambiador De Avenida De América a Collado Villalba
- Getafe a Rivas-Vaciamadrid
- Aeropuerto T1 T2 T3 a Tirso De Molina Madrid Spain
- Tribunal a Madrid Airport Barajas - Terminal 4
- Rivas Vaciamadrid a Mejorada Del Campo
- Aeropuerto T2 Salidas a Madrid Barajas Airport T4
- Valdemorillo a Madrid
- Alcalá De Henares a Velilla De San Antonio
- Diego de León Madrid Metro a Sol
- Sol a Hospital Infanta Sofía.
- Madrid a Torrejón De Ardoz
- Legazpi a Leganés
- Getafe Centro a Estadio Santiago Bernabéu
- Móstoles a Casarrubios Del Monte
- Torrejón De Ardoz a Madrid Airport Terminal 4