Com arribar de Parque Oeste a Zarzaquemada per metro?
De Parque Oeste a Zarzaquemada per metro
Agafa un metro directe des de Parque Oeste a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares: agafa la M-12 metro des de Parque Oeste estació a Julián Besteiro estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 19 min The ride fare is 1,50 €. L’horari de metro des de Parque Oeste pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de metro fins a Zarzaquemada a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de metro estacióParque Oeste
- 2Espera a metroM-12MetroSur Andén 2
- 3Desplaça't a metro estacióJulián Besteiro17 min
- 4Caminar fins aZarzaquemadaAvenida del Rey Juan Carlos I50 m • 1 min
Indicacions de transport públic des de Parque Oeste a Zarzaquemada
Horari de Metro de Parque Oeste a Zarzaquemada
Rutes relacionades
- Madrid Atocha Station a Zarzaquemada
- Puerta Arganda a Zarzaquemada
- La Vaguada a Zarzaquemada
- Junta Municipal Puente De Vallecas a Zarzaquemada
- Nueva Numancia a Zarzaquemada
- Avenida De La Albufera - Miguel Hernández a Zarzaquemada
- Metro Montecarmelo a Zarzaquemada
- Sierra Guadalupe a Zarzaquemada
- Santa Eugenia a Zarzaquemada
- Fuente Carrantona - Hacienda De Pavones a Zarzaquemada
- Fuente Carrantona - García Tapia a Zarzaquemada
- Cementerio La Almudena a Zarzaquemada
- Entrevías Cercanías a Zarzaquemada
- Puerto De La Morcuera a Zarzaquemada
- Carlos Martín Álvarez - San Diego a Zarzaquemada
- Estadio De Vallecas a Zarzaquemada
- Casa Del Reloj a Zarzaquemada
- Legazpi - Matadero a Zarzaquemada
- Museo Reina Sofía a Zarzaquemada
- Legazpi a Zarzaquemada
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Parque Oeste a Zarzaquemada?
La manera més ràpida triga 19 minuts, utilitzant Metro línia M-12.
Hi ha un metro directe entre Parque Oeste i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Sí, hi ha un metro directe que va des de Parque Oeste a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares en 19 min
Quina línia de metro va des de Parque Oeste a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
La línia M-12 metro va des de l'estació de MetroSur Andén 2 a prop de Parque Oeste a l'estació de Julián Besteiro a prop de Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quant de temps es triga a viatjar des de Parque Oeste a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares amb metro?
El temps total de viatge entre Parque Oeste i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per metro és d'aproximadament 19 min.
On puc pujar al metro a prop de Parque Oeste per arribar a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Agafa la M-12 metro des de la MetroSur Andén 2 estació a prop de Parque Oeste a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares.
On puc baixar del metro quan viatjo entre Parque Oeste i Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
Baixa del metro a la Julián Besteiro estació, que és la més propera a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares
Quan és el primer metro des de Parque Oeste a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer metro des de Parque Oeste a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és MetroSur. Surt de la Parque Oeste estació a les 2:02.
Quan és el primer tren des de Parque Oeste a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares?
El primer tren des de Parque Oeste a Zarzaquemada a Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares és Móstoles El Soto - Humanes. Surt de la Las Retamas estació a les 7:04.
How much is the metro fare from Parque Oeste to Zarzaquemada?
The ride from Parque Oeste to Zarzaquemada costs 1,50 €.
Rutes populars
- Rivas Vaciamadrid a Fuenlabrada
- Getafe Centro a Estadio Santiago Bernabéu
- Arganda del Rey a Aeropuerto T1 T2 T3
- Intercambiador De Plaza Elíptica a Coslada
- Puerta Del Sur a Hospital Universitario 12 De Octubre.
- Vicente Aleixandre a Hospital Universitario Clínico San Carlos
- Tribunal a Madrid Airport Barajas - Terminal 4
- Fuenlabrada Central a Collado Villalba
- Leganés a Estadio Santiago Bernabéu
- Leganés a Villaviciosa de Odón
- Chinchón a Aranjuez
- Torrelodones a Madrid
- Móstoles Central a Estadio Santiago Bernabéu
- Móstoles a Escalona
- Intercambiador De Moncloa a Rivas-Vaciamadrid
- Vallecas a Las Rozas De Madrid
- Intercambiador De Plaza De Castilla a Maternidad O'Donnell
- Alcobendas a Majadahonda
- Móstoles a Aeropuerto T1 T2 T3
- Gran Vía - Plaza De España a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T4