Salta al contingut principal

Com arribar de Vilecha / Fin Población a ardoncino per bus?

Horari de bus de Vilecha / Fin Población a ardoncino

El bus 8 de Vilecha / Fin Población a ardoncino circula de 7:01 a 22:01, amb sortides cada 1 hr. El trajecte dura uns 42 min, amb servei regular durant tot l'horari de funcionament.

De Vilecha / Fin Población a ardoncino per bus

Per arribar des de Vilecha / Fin Población a ardoncino a León, agafa la 8 bus des de Los Jardines, 4 estació a Avda. Portugal / Iglesia estació. A continuació, agafa la 2 bus des de Avda. Portugal / Iglesia estació a Octavio Álvarez Carballo / El Corte Inglés estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 42 min L’horari de bus des de Vilecha / Fin Población pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a ardoncino a l’app Moovit.

42min
Camina fins a bus estació
Bus - 88
Bus - 22
Caminar fins a ardoncino
Surt de Los Jardines, 4

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Los Jardines, 4
    1.57 km • 20 min
  • 2
    Bus - 88
    Espera a bus
    8
    Santo Domingo
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Avda. Portugal / Iglesia
    8 min
  • 4
    Bus - 22
    Espera a bus
    2
    Santo Domingo
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Octavio Álvarez Carballo / El Corte Inglés
    5 min
  • 6
    Caminar fins a ardoncino
    Caminar fins a
    ardoncino
    620 m • 8 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a León.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Vilecha / Fin Población a ardoncino

La distància entre Vilecha / Fin Población, León i ardoncino, León és aproximadament de 7.86 km, que normalment es pot recórrer en 42 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Vilecha / Fin Población a ardoncino abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a León, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Vilecha / Fin Población a ardoncino

Per consultar l’horari de bus de Vilecha / Fin Población a ardoncino amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Vilecha / Fin Población) i la destinació (ardoncino), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Vilecha / Fin Población a ardoncino?

    La manera més ràpida triga 42 minuts, utilitzant Bus línia 8, Bus línia 2.

  • Hi ha un bus directe entre Vilecha / Fin Población i ardoncino?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 42 min.

  • Quina línia de bus va des de Vilecha / Fin Población a ardoncino?

    La línia 8 bus va des de l'estació de Los Jardines, 4 a prop de Vilecha / Fin Población a Onzonilla fins a l'estació de Avda. Portugal / Iglesia. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Avda. Portugal / Iglesia a prop de ardoncino a León.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Vilecha / Fin Población fins a ardoncino amb bus?

    El temps de viatge total entre Vilecha / Fin Población a Onzonilla i ardoncino a León per bus és d'aproximadament 42 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Vilecha / Fin Población per arribar a ardoncino?

    Agafa la 8 bus des de la Los Jardines, 4 parada a prop de Vilecha / Fin Población a Onzonilla.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Vilecha / Fin Población i ardoncino?

    Baixa del bus a la Avda. Portugal / Iglesia parada, que és la més propera a ardoncino a León

  • Quan és l'últim bus des de Vilecha / Fin Población fins a ardoncino?

    El darrer bus des de Vilecha / Fin Población a Onzonilla a ardoncino a León és la línia L8 Trobajo Cercedo-Sto Domingo. Surt de la Los Jardines, 4 parada a les 1:02