דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לאחוזם באוטובוס?

צפה באחוזם על המפה

דרכי הגעה אל אחוזם, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד אחוזם

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לאחוזם באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד אחוזם

  • צומת אחוזם,12 דקות הליכה,
  • שלווה ב,19 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לאחוזם

  • 367,באר שבע,
  • 369,באר שבע,
  • 371,ראשון לציון,
  • 371,באר שבע,
  • 461,ערערה-בנגב,
  • 469,באר שבע,
  • 69,איתן,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל אחוזם?

    התחנות הקרובות לאחוזם הן:

    • תחנת צומת אחוזם נמצאת במרחק של 910 מטרים ממך, 12 דקות הליכה.
    • תחנת שלווה ב נמצאת במרחק של 1444 מטרים ממך, 19 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד אחוזם?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד אחוזם: ,

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לאחוזם?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לאחוזם היא צומת אחוזם, שנמצאת במרחק הליכה של 12 דקות משם.

צפה באחוזם על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-אחוזם.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל אחוזם

רוצה לדעת איך להגיע לאחוזם, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לאחוזם ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לאחוזם בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לאחוזם? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: צומת אחוזם; שלווה ב.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל אחוזם בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לאחוזם לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים באחוזם, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לאחוזם, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

אחוזם כתובת: רחוב Dafna St 14, Ness Ziona, Israel באחוזם

אחוזם
אחוזםאחוזם (אֲחֻזָּם) הוא מושב עובדים, מדרום לקריית גת, המשתייך לתנועת הפועל המזרחי, ובו מתגוררים תושבים דתיים וחילוניים כאחד. היישוב נמצא בחבל לכיש והוא חלק ממועצה אזורית לכיש. שמו של היישוב ניתן לו על שם אחד מצאצאיו של יהודה.הרב יעקב אלקבץ משמש כיום כרב היישוב, והוא משמש גם כרבו של חבל לכיש. המושב הוקם בשנת 1950 בשם "מעגלים" על ידי עולים ממרוקו כמושב של העובד הציוני. בדצמבר 1955 התרחשה במושב קטטה בה נפצעו מספר תושבים. בעיתון הצופה נטען שתושבי המקום, ברובם דתיים, נחרדו מהחינוך החילוני שקיבלו ילדיהם וחיפשו דרכים לארגן לילדיהם חינוך דתי. לאחר שניסיונות שונים כשלו הם ארגנו מעבר של תושבים רבים לפועל ההמזרחי ובבחירות לכנסת השלישית הצביעו רבים מהם עבור הפועל המזרחי במקום להצביע עבור המפלגה הפרוגרסיבית, כמתבקש מההשתייכות הארגונית של המושב. לטענת עיתון הצופה, בעקבות הצבעה זאת, פעלו אנשי העובד הציוני להביא למושב משפחות חילוניות ועל רקע זה פרצה הקטטה. מנגד, בעיתונים אחרים נטען שהסכסוך החל מניסיונות של הפועל המזרחי להעביר את המושב אל תנועתם. ועדת חקירה של משרד החינוך קבע בינואר 1956 כי רוב התושבים מעוניינים בחינוך חילוני וכי יש להסתפק בתגבור לימודי קודש עבור ההורים המעוניינים בכך. לחברי הפועל המזרחי הוצע לעבור למושב באזור שובה בנגב, אך אלו סירבו ודרשו מושב באזורם. לקראת שנת הלימודים הבאה נקבע שבית הספר במושב לא ייפתח והילדים יוסעו לבית ספר אזורי ממלכתי או ממלכתי דתי לפי בחירת ההורים. בשנת 1958 נפתח בית ספר דתי לאחר שכל תושבי המושב ביקשו חינוך דתי לילדיהם.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לאחוזם? - מידע על המקום

מקומות מוכרים באזור אחוזם

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לאחוזם

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לאחוזם

Transit iconTransit iconTransit iconTransit iconTransit iconTransit icon
קל יותר להגיע לאחוזם באמצעות...