דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למערת הנטיפים, מ.א. מטה יהודה באוטובוס?

צפה במערת הנטיפים, מ.א. מטה יהודה, על המפה

דרכי הגעה אל מערת הנטיפים במ.א. מטה יהודה, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מערת הנטיפים

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים למערת הנטיפים באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

שאלות ותשובות
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מערת הנטיפים?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מערת הנטיפים: 

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס למערת הנטיפים?

    נסיעה באוטובוס למערת הנטיפים עולה בסביבות ₪5.50 - ₪16.00.

צפה במערת הנטיפים, מ.א. מטה יהודה, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מ.א. מטה יהודה.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מערת הנטיפים ב-מ.א. מטה יהודה

רוצה לדעת איך להגיע למערת הנטיפים במ.א. מטה יהודה, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למערת הנטיפים ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למערת הנטיפים בזמן אמת.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מערת הנטיפים בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למערת הנטיפים לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במ.א. מטה יהודה, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות למערת הנטיפים, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מערת הנטיפים כתובת: רחוב מערת הנטיפים, ישראל במ.א. מטה יהודה

מערת הנטיפים, מ.א. מטה יהודה
מערת הנטיפים, מ.א. מטה יהודהמערת הנטיפים שׂורק, הידועה גם בשם "מערת אבשלום", היא מערת נטיפים הנמצאת בהרי יהודה, כשלושה קילומטרים ממזרח לעיר בית שמש, בלב שמורת טבע במורדות המערביים של הרי יהודה, סמוך לנחל שורק. אמנם המערה אינה בין מערות הנטיפים הגדולות בעולם, אך היא עשירה במגוון רחב של נטיפים וזקיפים. פתח המערה נמצא ברום 385 מ' מעל פני הים, אורכה המרבי 91 מ', רוחבה המרבי 80 מ' וגובהה המרבי 15 מ' - סה"כ שטחה כ-4,800 מ"ר ונפחה כ-25,000 מטר מעוקב. חלק מהזקיפים והנטיפים במערה הם בני יותר מ-300,000 שנה, ויש להם חשיבות בחקר האקלים הקדום של האזור. מחקר אשר נערך במערה מתעד את רעידות האדמה הגדולות באזור על פני 185 אלף שנים באמצעות תארוך ליבות של נטיפים והצלבת הנתונים עם אלה שהתקבלו מליבות של נטיפים שנלקחו ממערת הר טוב. הכניסה למערה מרוחקת כ- 300 מטר ממגרש החנייה. בשביל המוביל לפתח המערה 154 מדרגות, ובתוך המערה עצמה כ- 140 מדרגות נוספות. הביקור במערה נגיש לנכים.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למערת הנטיפים? - מידע על המקום
Transit iconTransit iconTransit iconTransit iconTransit iconTransit icon
קל יותר להגיע למערת הנטיפים באמצעות...