דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לעין חי 9, כפר מל"ל באוטובוס או רכבת ישראל?

צפה בעין חי 9, כפר מל"ל, על המפה

דרכי הגעה אל עין חי 9 בכפר מל"ל, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד עין חי 9

  • אוטובוסאוטובוס:
  • רכבת ישראלרכבת ישראל:

איך מגיעים לעין חי 9 באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

איך מגיעים לעין חי 9 ברכבת ישראל?

לחיצה על קו הרכבת ישראל תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד עין חי 9 בכפר מל"ל

  • עין חי/המייסדים,4 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לעין חי 9 בכפר מל"ל

  • 142,כוכב יאיר,
  • 252,רעננה,
  • 551,הרצלייה,
  • 561,פתח תקווה,
  • 564,כפר סבא,
  • 641,פתח תקווה,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל עין חי 9?

    התחנות הקרובות לעין חי 9 הן:

    • תחנת עין חי/המייסדים נמצאת במרחק של 268 מטרים ממך, 4 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד עין חי 9?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד עין חי 9: 551, 561, 641

  • אילו קווי רכבת ישראל עוצרים ליד עין חי 9?

    קווי הרכבת ישראל האלה עוצרים ליד עין חי 9: קו אשקלון - הוד השרון, קו באר שבע מרכז - הוד השרון

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לעין חי 9 בכפר מל"ל?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לעין חי 9 בכפר מל"ל היא עין חי/המייסדים, שנמצאת במרחק הליכה של 4 דקות משם.

צפה בעין חי 9, כפר מל"ל, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-כפר מל"ל.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל עין חי 9 ב-כפר מל"ל

רוצה לדעת איך להגיע לעין חי 9 בכפר מל"ל, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לעין חי 9 ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לעין חי 9 בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לעין חי 9? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: עין חי/המייסדים.

אוטובוס:רכבת ישראל:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל עין חי 9 בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לעין חי 9 לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בכפר מל"ל, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות לעין חי 9, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

עין חי 9 כתובת: רחוב עין חי 9, כפר מל"ל, ישראל בכפר מל"ל

עין חי 9, כפר מל"ל
עין חי 9, כפר מל"לכְּפַר-מַלָּ"ל נוסד בשנת 1912 על קרקע שנרכשה על ידי אגודת חובבי ציון באודסה, חברת הכשרת הישוב ובנק אפ"ק. שמו הערבי, חיר אל חיא (מאורת הנחשים), הוסב לשם עין חי. בינואר 1914 הוחלט באסיפה הכללית של המושב לשנות את שמו לכפר מל"ל על שם משה לייב לילינבלום (1910-1843) מראשי חובבי ציון באודסה. במאי 1918, בעת מלחמת העולם הראשונה, גירשו השלטונות הטורקיים את חברי היישוב יחד עם תושבי המושבה כפר סבא לצפון הארץ לקראת העימות הצבאי עם הצבא הבריטי, שחנה מדרום לנחל הירקון. ארבעה חודשים מאוחר יותר, ב-19 בספטמבר 1918, כבשו הבריטים את אזור כפר מל"ל ובהמשך את כל צפון הארץ. חברי היישוב חזרו אליו ביולי 1919 בתמיכת המרכז החקלאי והקימו בתים והחלו לעבד את חלקות הקרקע שלהם. בתחילת 1919 התפרסם הספר "לייסוד מושבי העובדים" שחובר על ידי איש הציבור אליעזר יפה, לימים חבר מושב נהלל. בספרו קבע כי ארבעת העקרונות העיקריים שעליהם יושתת מושב עובדים הם: א. עבודה עצמית. ב. המושב חייב להיות על אדמת הלאום. ג. עזרה וערבות הדדית. ד. שיווק משותף של התוצרת ורכש משותף של תשומות חקלאיות. ב-25 בדצמבר 1920 הושלמה רכישת הקרקעות של כפר מל"ל על ידי הקק"ל וכך הפכו הקרקעות של כפר מל"ל לקרקעות הלאום והוא קיבל מעמד של מושב עובדים. ב-3 במאי 1921 פרצו מאורעות תרפ"א וכל חברי כפר מל"ל וכפר סבא פונו לפתח תקווה הסמוכה. הפורעים הרסו את בתי המושב ובזזו את הרכוש. באוקטובר 1921 חזרו החברים לאזור, התיישבו בכפר סבא, והחלו לעבד את אדמותיהם. בפברואר 1922 עברו חברי כפר מל"ל והשתכנו שוב בשטח המושב ומאז החל המושב לשגשג ולהתפתח. במושב יש כיום 56 משקים ו-20 משקי עזר. במושב פעל מאז 1938 בית הספר היסודי ע"ש אהרונוביץ ברח' הפרדס עד 2010 ואז הועבר לקריית החינוך של דרום השרון סמוך לנווה ירק. כיום פועל במתחם ברח' הפרדס החל מ-2011 בית הספר האנתרופוסופי. הרחוב הראשי המחבר את כפר סבא עם הוד השרון (כביש 402) נקרא עד היום רחוב עין חי. במושב פעל גם בנק עין-חי של תנועת המושבים בין 1924 ל-1986. במסגרת חגיגות יובל ה-100 של המושב בשנת 2012 נחנך בו מוזיאון כפר מל"ל שתפקידו לשמר את מורשת המושב. אריאל שרון, ראש הממשלה ה-11 של ישראל, הוא יליד המושב. הסופר, העיתונאי ועורך ירחון "השדה" בשנים 1996-1958 יוסף מרגלית התגורר עם משפחתו במושב כל חייו. גם מולי שפירא, איש גלי צה"ל, הוא יליד המושב, בן למורה שלימד בבית-הספר ע"ש אהרונוביץ.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לעין חי 9? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לעין חי 9 בכפר מל"ל

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לעין חי 9 בכפר מל"ל

קל יותר להגיע לעין חי 9 באמצעות...