דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים להר וגיא, דפנה באוטובוס?

צפה בהר וגיא, דפנה, על המפה

דרכי הגעה אל הר וגיא בדפנה, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד הר וגיא

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים להר וגיא באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

שאלות ותשובות
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד הר וגיא?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד הר וגיא: ,

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס להר וגיא?

    נסיעה באוטובוס להר וגיא עולה בסביבות ₪5.50 - ₪16.00.

צפה בהר וגיא, דפנה, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-דפנה.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל הר וגיא ב-דפנה

רוצה לדעת איך להגיע להר וגיא בדפנה, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע להר וגיא ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע להר וגיא בזמן אמת.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל הר וגיא בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה להר וגיא לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בדפנה, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות להר וגיא, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

הר וגיא כתובת: רחוב דרך הר וגיא בדפנה

הר וגיא, דפנה
הר וגיא, דפנההר וגיא הוא חטיבת ביניים ובית ספר תיכון אזורי על גדת נחל דן, בקיבוץ דפנה שבגליל העליון. בבית הספר לומדים כ-1,100 תלמידים מיישובי האזור. בית הספר "הר וגיא" נוסד בסוף שנות ה-50 של המאה ה-20, כבית חינוך משותף לשלושה קיבוצים: דפנה, הגושרים ומנרה, ושמו נקרא כך משום ששילב תלמידים מעמק החולה ומהרי נפתלי. במהלך שנות ה-60 וה-70 הצטרפו אליו כל קיבוצי הקיבוץ המאוחד מאצבע הגליל ומרמת הגולן, בעוד קיבוצי איחוד הקבוצות והקיבוצים ומושבי האזור הקימו בית ספר אזורי משלהם ("עמק החולה") בכפר בלום; ואילו קיבוצי השייכים לתנועת הקיבוץ הארצי הקימו את המוסד החינוכי "עינות ירדן" בעמיר. בעקבות איחוד התנועה הקיבוצית וטשטוש ההבדלים בין התנועות, לומדים כיום ב"הר וגיא" תלמידים מיישובים נוספים באזור, כולל מספר מושבים. בית הספר שייך למחוז ההתיישבותי ועשייה גדולה מאד בתחום הלמידה מרחוק ותכנים אחרים הקשורים בלמידה משמעותית דיגיטלית. את תורת הלמידה שפותחה בבית הספר מאמצים כעת גם במקומות נוספים, ועל סמך הניסיון שנרכש בו פותחה במחוז הצפון של משרד החינוך תוכנית היערכות לשעת חירום, שתיושם במקרה שבו הלימודים יושבתו עקב הרעה במצב הביטחוני. בנוסף, מפעיל בית הספר תחנת רדיו אזורית ניסיונית, בחסות קול ישראל, מנהלת בית הספר כיום היא רוית רוזנטל.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  להר וגיא? - מידע על המקום
Transit iconTransit iconTransit iconTransit iconTransit iconTransit icon
קל יותר להגיע להר וגיא באמצעות...