דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לניר חן באוטובוס?

צפה בניר חן על המפה

דרכי הגעה אל ניר חן, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד ניר חן

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לניר חן באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד ניר חן

  • צרכניה ניר ח''ן,3 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לניר חן

  • 21,תלמים,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל ניר חן?

    התחנות הקרובות לניר חן הן:

    • תחנת צרכניה ניר ח''ן נמצאת במרחק של 162 מטרים ממך, 3 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד ניר חן?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד ניר חן: 21, 61

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לניר חן?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לניר חן היא צרכניה ניר ח''ן, שנמצאת במרחק הליכה של 3 דקות משם.

צפה בניר חן על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-ניר ח"ן.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל ניר חן

רוצה לדעת איך להגיע לניר חן, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לניר חן ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לניר חן בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לניר חן? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: צרכניה ניר ח''ן.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל ניר חן בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לניר חן לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בניר ח"ן, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לניר חן, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

ניר חן כתובת: רחוב Omar Al Mukhtar St, Rahat, Israel בניר ח"ן

ניר חן
ניר חןנִיר חֵ"ן הוא מושב במישור החוף הדרומי ליד הערים קריית גת ואשקלון. המושב נמצא בתחומי המועצה אזורית לכיש. המושב הוקם בשנת 1956 ושמו, ח"ן (58), נקרא לזכרם של 58 נוסעי מטוס "אל על" שהופל בשמי בולגריה כשנה לפני הקמת היישוב. תחילה היה מושב שיתופי בשם הילה. היישוב הוקם על חלק מאדמות העיירה הערבית אל-פאלוג'ה, שתושביה נמלטו ממנה במהלך מלחמת העצמאות. הוא יושב בראשיתו על ידי גרעין נח"ל ולאחר מכן הגיעו למושב גם עולים מצפון אפריקה ומצרפת שאליהם הצטרפו עוד עולים וכן ילידי הארץ. כיום המושב מונה 120 משפחות, חלקן בעלות משק וחלקן מההרחבה. בנוסף, במושב מועדון נוער הפעיל יומיים בשבוע ובו צוות המונה 16 מדריכים צעירים משכבות י'-יב'. מספר החניכים גדל מאוד בשנים האחרונות ועומד כיום על כ-80 ילדים מכיתה ד' ועד יב'. המושב נמצא בתנופת צמיחה, הן חזותית והן קהילתית, בעקבות תהליך חגיגות ה-60 למושב שהחל לאחרונה. כחלק מהתהליך, הוקמה במושב אנדרטה לזכר 58 הנספים באסון הפלת המטוס.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לניר חן? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לניר חן

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לניר חן

קל יותר להגיע לניר חן באמצעות...