דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לבית גן, יבנאל באוטובוס?

צפה בבית גן, יבנאל, על המפה

דרכי הגעה אל בית גן ביבנאל, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד בית גן

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לבית גן באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד בית גן ביבנאל

  • ארכיון המושבה,22 דקות הליכה,
  • פארק גורן,24 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לבית גן ביבנאל

  • 30,טבריה,
  • 30,עפולה,
  • 33,כפר כמא,
  • 821,צומת אשדות יעקב אחוד,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל בית גן?

    התחנות הקרובות לבית גן הן:

    • תחנת ארכיון המושבה נמצאת במרחק של 1608 מטרים ממך, 22 דקות הליכה.
    • תחנת פארק גורן נמצאת במרחק של 1753 מטרים ממך, 24 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד בית גן?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד בית גן: 33

צפה בבית גן, יבנאל, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-יבנאל.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל בית גן ב-יבנאל

רוצה לדעת איך להגיע לבית גן ביבנאל, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לבית גן ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לבית גן בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לבית גן? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: ארכיון המושבה; פארק גורן.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל בית גן בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לבית גן לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים ביבנאל, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לבית גן, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

בית גן כתובת: רחוב בית גן, יבנאל, ישראל ביבנאל

בית גן, יבנאל
בית גן, יבנאלבית-גן, מושבה חקלאית לשעבר. ממוקמת במזרח הגליל תחתון, בבקעת יבנאל, דרומית מערבית לטבריה, על כביש 767 מכפר תבור למושבה כנרת, סמוכה למושבה יבנאל. צורפה למועצה המקומית יבנאל בשנת 1953. המושבה הוקמה על ידי נציג יק"א בגליל חיים מרגליות קַלְוָרֵיסְקִי בשנת 1903. שמה של המושבה ניתן לה לאור בנייתה בצמוד לח'רבת בית ג'ן, בה נמצאו שרידי בית כנסת מתקופת התלמוד. זאב וילנאי כתב כי נבנה במושבה "שיכון חדש ליהודי תימן". יק"א רכשה אדמות במקום ביחד עם בקתות של הערבים שהתגוררו שם ויישבה במקום קבוצה של פועלים חקלאיים שעבדו זמן מה בחוות סג'רה. אלו כללו גם קבוצה של גרים מרוסיה. בית-גן הוקמה במתכונת אריסות, שנוסתה אז לראשונה על ידי יק"א. לכל איכר הוקצו 250 דונם כדי שיוכל להתפרנס מהפלחה. לכל מתיישב ניתנו גם 2500 פרנק לקניית משק חי, זרעים וכלי עבודה. אולם התנאים במקום היו קשים הבתים היו במצב גרוע ביותר והגשם דלף לתוכם. בגלל חוסר היכרות עם האדמה היבול בשנה הראשונה היה דל והחקלאים נאלצו לקחת הלוואות לממן את זריעת השנה הבאה. רוב האריסים שקעו בחובות והיתר הועברו על ידי יק"א ליבנאל, בה היו להם בתים מסודרים עם גינות, ובית גן ננטשה. המושבה יושבה מחדש בשנת תרס"ט על ידי בני העלייה השנייה. בסוף שנת 1910 היו במושבה 16 בתים למתיישבים ובית פקידות שהיה בתהליך בנייה. מכסת הקרקע לכל מתיישב היה אמור להגיע ל-250 דונם, אולם בגלל בעיות בהשלמת רכישת הקרקעות הוא היה הרבה פחות. מים, לעומת זאת, היה מספיק. בגלל המצב הקשה של המושבה העניקה יק"א לכל אחד מהמתיישבים אלף פרנק לצורך התבססות. בשנת 1912 עזבו את המושבה שלושה מתיישבים. יק"א הוסיפה לכל מתיישב עוד כ-10-15 דונם מאדמת יבנאל, תוספת לקצבה של 160 דונם שהיה להם. בית-גן הוקמה במסגרת הקמת שבע מושבות בגליל התחתון בשנים 1902 - 1903: כנרת, על חוף ים כנרת, "מִלְחָמִיָּה", לימים מנחמיה, על גדות הירדן מערבה, יבנאל, כפר תבור למרגלות הר תבור בפתח עמק יזרעאל, המושבה סג'רה, ליד החווה שבנה קודם לכן ומצפה ליד דרך טבריה - נצרת. בתום מלחמת העולם הראשונה הגיעו לבית-גן כ-50 חברי תנועת השומר הצעיר מגליציה שעלו באוניה "קארנוליה". מתוך קבוצה זו עלו 27 לביתניה עילית ויתרתם הצטרפו לגדוד שומריה של השומר הצעיר בכביש חיפה-ג'דה. בשנות ה-20 נעשו בבית-גן וביבנאל הסמוכה ניסיונות בגידול טבק. הענף עתיר העבודה הביא למקום כמה קבוצות שעמדו לפני התיישבות הקבע שלהן, ביניהן "קיבוץ השומר הצעיר ס.ס.ס.ר." (לימים אפיקים), קבוצת השרון וקבוצת "משמר" (לימים משמר השרון). כעבור שנים אחדות נכשל גידול הטבק והופסק.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לבית גן? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לבית גן ביבנאל

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לבית גן ביבנאל

קל יותר להגיע לבית גן באמצעות...