Salta al contingut principal

Com arribar de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes per bus?

De Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes per bus

Agafa un bus directe des de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes a Zaragoza: agafa la 501B bus des de Av. Cañones de Zaragoza / Refugio de Góriz estació a Violante de Hungría / Av. Gómez Laguna estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 22 min L’horari de bus des de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Edificio Cervantes a l’app Moovit.

22min
Camina fins a bus estacióBus - 501B
501B
Caminar fins a Edificio Cervantes
Surt de Av. Cañones de Zaragoza / Refugio de Góriz

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Av. Cañones de Zaragoza / Refugio de Góriz
    340 m • 5 min
  • 2
    Bus - 501B501B
    Espera a bus
    501B
    Zaragoza - Aeropuerto - Carga Aérea - Zaragoza
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Violante de Hungría / Av. Gómez Laguna
    7 min
  • 4
    Caminar fins a Edificio Cervantes
    Caminar fins a
    Edificio Cervantes
    Calle de Corona de Aragón
    870 m • 11 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Zaragoza.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes

La distància entre Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa, Zaragoza i Edificio Cervantes, Zaragoza és aproximadament de 7.84 km, que normalment es pot recórrer en 22 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Zaragoza, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes

Per consultar l’horari de bus de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa) i la destinació (Edificio Cervantes), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes?

    La manera més ràpida triga 22 minuts, utilitzant Bus línia 501B.

  • Hi ha un bus directe entre Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa i Edificio Cervantes a Zaragoza?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes a Zaragoza en 22 min

  • Quina línia de bus va des de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes a Zaragoza?

    La línia 501B bus va des de l'estació de Av. Cañones de Zaragoza / Refugio de Góriz a prop de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a l'estació de Violante de Hungría / Av. Gómez Laguna a prop de Edificio Cervantes a Zaragoza

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes a Zaragoza amb bus?

    El temps total de viatge entre Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa i Edificio Cervantes a Zaragoza per bus és d'aproximadament 22 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa per arribar a Edificio Cervantes a Zaragoza?

    Agafa la 501B bus des de la Av. Cañones de Zaragoza / Refugio de Góriz parada a prop de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Zaragoza.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa i Edificio Cervantes a Zaragoza?

    Baixa del bus a la Violante de Hungría / Av. Gómez Laguna parada, que és la més propera a Edificio Cervantes a Zaragoza

  • Quan és el primer bus des de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes a Zaragoza?

    El primer bus des de Avenida Patio de Los Naranjos Con Bosque de La Trapa a Edificio Cervantes a Zaragoza és Zaragoza - Plaza. Surt de la Av. Cañones de Zaragoza / Refugio de Góriz parada a les 7:47.