Salta al contingut principal

Com arribar de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes per tramvia?

De Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes per tramvia

Agafa un tramvia directe des de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes a Zaragoza: agafa la L1 tramvia des de Avenida de La Academia estació a Plaza San Francisco estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 40 min L’horari de tramvia des de Autovía de Huesca / Pasarela pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de tramvia fins a Edificio Cervantes a l’app Moovit.

40min
Camina fins a tramvia estació
Tramvia - L1
Caminar fins a Edificio Cervantes
Surt de Avenida de La Academia

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a tramvia estació
    Camina fins a tramvia estació
    Avenida de La Academia
    ID 0101 / 0102
    650 m • 9 min
  • 2
    Tramvia - L1
    Espera a tramvia
    L1
    Mago de Oz
  • 3
    Desplaça't a tramvia estació
    Desplaça't a tramvia estació
    Plaza San Francisco
    ID 1601 / 1602
    26 min
  • 4
    Caminar fins a Edificio Cervantes
    Caminar fins a
    Edificio Cervantes
    Calle de Corona de Aragón
    510 m • 7 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Zaragoza.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes

La distància entre Autovía de Huesca / Pasarela, Zaragoza i Edificio Cervantes, Zaragoza és aproximadament de 9 km, que normalment es pot recórrer en 40 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes abans del dia tramvia, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Zaragoza, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Tramvia de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes

Per consultar l’horari de tramvia de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Autovía de Huesca / Pasarela) i la destinació (Edificio Cervantes), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de tramvia disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada tramvia, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de tramvia.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes?

    La manera més ràpida triga 40 minuts, utilitzant Tramvia línia L1.

  • Hi ha un tramvia directe entre Autovía de Huesca / Pasarela i Edificio Cervantes a Zaragoza?

    Sí, hi ha un tramvia directe que va des de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes a Zaragoza en 40 min

  • Quina línia de tramvia va des de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes a Zaragoza?

    La línia L1 tramvia va des de l'estació de Avenida de La Academia a prop de Autovía de Huesca / Pasarela a l'estació de Plaza San Francisco a prop de Edificio Cervantes a Zaragoza

  • Quant de temps es triga a viatjar des de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes a Zaragoza amb tramvia?

    El temps total de viatge entre Autovía de Huesca / Pasarela i Edificio Cervantes a Zaragoza per tramvia és d'aproximadament 40 min.

  • On puc pujar al tramvia a prop de Autovía de Huesca / Pasarela per arribar a Edificio Cervantes a Zaragoza?

    Agafa la L1 tramvia des de la Avenida de La Academia estació a prop de Autovía de Huesca / Pasarela a Zaragoza.

  • On puc baixar del tramvia quan viatjo entre Autovía de Huesca / Pasarela i Edificio Cervantes a Zaragoza?

    Baixa del tramvia a la Plaza San Francisco estació, que és la més propera a Edificio Cervantes a Zaragoza

  • Quan és l'últim bus des de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes a Zaragoza?

    El darrer bus des de Autovía de Huesca / Pasarela a Edificio Cervantes a Zaragoza és la línia Parque Goya - Seminario. Surt de la Av. Academia General Militar / Maz (Dir. Centro) parada a les 1:24.