Salta al contingut principal

Com arribar de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Las Palas per bus?

De Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Las Palas per bus

Agafa un bus directe des de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Las Palas a Fuente Álamo De Murcia: agafa la 41 bus des de Alameda de San Antón (Par) - Plaza de España estació a Las Palas estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 54 min L’horari de bus des de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Las Palas a l’app Moovit.

54min
Camina fins a bus estació
Bus - 4141
Caminar fins a Las Palas
Surt de Alameda de San Antón (Par) - Plaza de España

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Alameda de San Antón (Par) - Plaza de España
    320 m • 5 min
  • 2
    Bus - 4141
    Espera a bus
    41
    La Pinilla
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Las Palas
    48 min
  • 4
    Caminar fins a Las Palas
    Caminar fins a
    Las Palas
    Calle Jorge Manrique
    130 m • 2 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Murcia.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Las Palas

La distància entre Alfonso XIII - Jiménez de La Espada, Fuente Álamo De Murcia i Las Palas, Fuente Álamo De Murcia és aproximadament de 31.81 km, que normalment es pot recórrer en 54 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Las Palas abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Fuente Álamo De Murcia, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Las Palas

Per consultar l’horari de bus de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Las Palas amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (Alfonso XIII - Jiménez de La Espada) i la destinació (Las Palas), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Las Palas?

    La manera més ràpida triga 54 minuts, utilitzant Bus línia 41.

  • Hi ha un bus directe entre Alfonso XIII - Jiménez de La Espada i Las Palas?

    Sí, hi ha un bus directe que va des de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Cartagena a Las Palas a Fuente Álamo De Murcia a les 54 min.

  • Quina línia de bus va des de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Las Palas?

    La línia 41 bus va de l'estació de Alameda de San Antón (Par) - Plaza de España a prop de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Cartagena fins a l'estació de La Pinilla a prop de Las Palas a Fuente Álamo De Murcia.

  • Quant de temps es triga en viatjar des de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada fins a Las Palas amb bus?

    El temps de viatge total entre Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Cartagena i Las Palas a Fuente Álamo De Murcia per bus és d'aproximadament 54 min.

  • On puc pujar al bus a prop de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada per arribar a Las Palas?

    Agafa la 41 bus des de la Alameda de San Antón (Par) - Plaza de España parada a prop de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Cartagena.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre Alfonso XIII - Jiménez de La Espada i Las Palas?

    Baixa del bus a la La Pinilla parada, que és la més propera a Las Palas a Fuente Álamo De Murcia

  • Quan és l'últim bus des de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada fins a Las Palas?

    El darrer bus des de Alfonso XIII - Jiménez de La Espada a Cartagena a Las Palas a Fuente Álamo De Murcia és la línia Cartagena - Fuente Álamo / Lorca. Surt de la Alameda de San Antón (Par) - Plaza de España parada a les 16:07