Com arribar de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz per bus?
De Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz per bus
Agafa un bus directe des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz a Valladolid: agafa la 2 bus des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Puertas De Valladolid estació a Calle Magaña Esquina Solanilla estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 32 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCalle Anselmo Miguel Nieto Esquina Puertas De ValladolidID 108820 m • 1 min
- 2Espera a bus2San Pedro R
- 3Desplaça't a bus estacióCalle Magaña Esquina SolanillaID 71625 min
- 4Caminar fins aPalacio De Santa CruzCalle del Padre Arregui500 m • 7 min
Ruta alternativa de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz per bus a través de 1
Agafa un bus directe des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz a Valladolid: agafa la 1 bus des de Carretera Rueda 131 Centro Deportivo estació a Calle Magaña Esquina Solanilla estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 34 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCarretera Rueda 131 Centro DeportivoID 855130 m • 2 min
- 2Espera a bus1B. España
- 3Desplaça't a bus estacióCalle Magaña Esquina SolanillaID 71626 min
- 4Caminar fins aPalacio De Santa CruzCalle del Padre Arregui500 m • 7 min
Indicacions de transport públic des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz
Estacions de transport públic properes a Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda
Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda es troba a Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda, Valladolid i l'estació de transport públic més propera és Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Puertas De Valladolid.
Estacions de Bus properes a Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda:
- Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Puertas De Valladolid
- Carretera Rueda 131 Centro Deportivo
- Plaza Castilla Y León 4 Esquina Miguel Delibes
Estacions de transport públic properes a Palacio De Santa Cruz, Valladolid
Palacio De Santa Cruz es troba a Calle del Padre Arregui, Valladolid i l'estació de transport públic més propera és Calle López Gómez 13 Esquina Fray Luis De León.
Estacions de Bus properes a Palacio De Santa Cruz:
- Calle López Gómez 13 Esquina Fray Luis De León
- Calle Fray Luis De León 14 Esquina López Gómez
- Plaza San Juan
Rutes relacionades
- Av. Salamanca (Cash - Ifa) a Palacio De Santa Cruz
- C/ Federación De Fútbol a Palacio De Santa Cruz
- Av. Colón, 175 a Palacio De Santa Cruz
- Arroyo De La Encomienda. Av. Colón (Fte. Multiusos De La Vega) a Palacio De Santa Cruz
- Paseo Juan Carlos I, 1 a Palacio De Santa Cruz
- Arroyo De La Encomienda. Av. José Luis Lasa, 27 a Palacio De Santa Cruz
- C/ Presentación (Rotonda La Vaca) a Palacio De Santa Cruz
- C/ Me Falta Un Tornillo (C.C. Río Shopping) a Palacio De Santa Cruz
- Av. Aranzana, 39 a Palacio De Santa Cruz
- Arroyo De La Encomienda. Av. Aranzana (Frente Ieso Arroyo) a Palacio De Santa Cruz
- Arroyo De La Encomienda. Av. Aranzana, 9 a Palacio De Santa Cruz
- C/ Picones, 15 (Glorieta Del Cañazo) a Palacio De Santa Cruz
- Pza. España (Ayuntamiento) a Palacio De Santa Cruz
- C/ Almendrera (Fte. Colegio) a Palacio De Santa Cruz
- Arroyo De La Encomienda. C.º Zaratán, Frente 22 a Palacio De Santa Cruz
- C/ Clavel (Casa De Cultura) a Palacio De Santa Cruz
- C/ Almendrera (Colegio Raimundo De Blas) a Palacio De Santa Cruz
- Pza. España (Centro De Salud) a Palacio De Santa Cruz
- Av. Aranzana (Instituto Arroyo) a Palacio De Santa Cruz
- Av. Aranzana, 29 a Palacio De Santa Cruz
Ruta alternativa de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz per bus a través de 1
Agafa un bus directe des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz a Valladolid: agafa la 1 bus des de Carretera Rueda 131 Centro Deportivo estació a Calle Magaña Esquina Solanilla estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 34 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióCarretera Rueda 131 Centro DeportivoID 855130 m • 2 min
- 2Espera a bus1B. España
- 3Desplaça't a bus estacióCalle Magaña Esquina SolanillaID 71626 min
- 4Caminar fins aPalacio De Santa CruzCalle del Padre Arregui500 m • 7 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz?
La manera més ràpida triga 32 minuts, utilitzant Bus línia 2.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz?
La ruta alternativa triga 34 minuts, utilitzant Bus línia 1.
Hi ha un bus directe entre Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda i Palacio De Santa Cruz a Valladolid?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz a Valladolid en 32 min
Quina línia de bus va des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz a Valladolid?
La línia 2 bus va des de l'estació de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Puertas De Valladolid a prop de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a l'estació de San Pedro R a prop de Palacio De Santa Cruz a Valladolid
Quant de temps es triga a viatjar des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz a Valladolid amb bus?
El temps total de viatge entre Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda i Palacio De Santa Cruz a Valladolid per bus és d'aproximadament 32 min.
On puc pujar al bus a prop de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda per arribar a Palacio De Santa Cruz a Valladolid?
Agafa la 2 bus des de la Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Puertas De Valladolid parada a prop de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Valladolid.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda i Palacio De Santa Cruz a Valladolid?
Baixa del bus a la San Pedro R parada, que és la més propera a Palacio De Santa Cruz a Valladolid
Quan és el primer bus des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz a Valladolid?
El primer bus des de Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Carretera Rueda a Palacio De Santa Cruz a Valladolid és San Pedro Regalado - Covaresa. Surt de la Calle Anselmo Miguel Nieto Esquina Puertas De Valladolid parada a les 9:08.
Rutes populars
- Camino Viejo Simancas Frente Vega De Valdetronco a Estadio Municipal José Zorrilla
- Páramo San Isidro Esquina Avenida Soria a Campus Miguel Delibes
- Carretera Rueda 37 Esquina Corta a Aulario
- C/ Presentación (Rotonda La Vaca) a Escuela Técnica Superior De Ingenieros Industriales
- Avenida Gijón 71 Cementerio Las Contiendas a Seminario Menor Diocesano
- Plaza Mayor Frente 29 (La Cistérniga) a Campus Miguel Delibes
- Valladolid. Frente Col. Sª Juan De Dios (N-601) a Facultad De Medicina
- Carretera Rueda 36 Esquina Mota a Escuela Técnica Superior De Ingenieros Industriales
- Calle Hernando De Acuña Parcela 21 Esquina Juan Valladolid a Estadio Municipal José Zorrilla
- Av. Aranzana (Fte. Instituto Arroyo) a Universidad De Valladolid - Facultad De Derecho
- Camino Viejo Simancas Inea a Universidad De Valladolid - Facultad De Derecho
- Calle Chile Instituto Antonio Tovar a Aulario
- Camino Viejo Simancas Frente Inea a Escuela Técnica Superior De Arquitectura
- Camino De Zaratán, 22 a Simancas
- C/ Almendrera (Fte. Colegio) a Escuela De Ingenierías Industriales (Sede Mergelina)
- Camino Viejo Simancas El Pichón a Escuela Técnica Superior De Ingenieros Industriales
- Av. José Luis Lasa, 27 a Escuela Técnica Superior De Arquitectura
- Cañada Real 131 Esquina Vinos De Rueda a Simancas
- Calle Mieses Frente 40 a Estadio Municipal José Zorrilla
- Camino Viejo Simancas Barrio Las Villas a Escuela Técnica Superior De Ingenieros Industriales