Com arribar de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Santa Cruz Del Retamar per bus and metro?
De Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Santa Cruz Del Retamar per bus and metro
Per arribar des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Santa Cruz Del Retamar a Madrid, hauràs d'agafar una metro línia and 2 bus línies: agafa la M-6 metro des de Ciudad Universitaria estació a Plaza Elíptica estació A continuació, hauràs de canviar a 545 bus i, finalment, a agafa la 548 bus des de Ctra. M-507 - Álamos estació a Urb. Calalberche - Churrería estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 3 hr 15 min The ride fare is 8,00 €. L’horari de bus and metro des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus and metro fins a Santa Cruz Del Retamar a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a metro estacióCiudad Universitaria1.27 km • 17 min
- 2Espera a metroM-6Circular Andén 1
- 3Desplaça't a metro estacióPlaza Elíptica23 min
- 4Camina fins a bus estacióIntercambiador De Plaza ElípticaID 8_1704110 m • 1 min
- 5Espera a bus545Plaza De Los Caños - Piscina Municipal
- 6Desplaça't a bus estacióCtra. M-507 - ÁlamosID 8_1010054 min
- 7Espera a bus548Urb. Calalberche - Atenas
- 8Desplaça't a bus estacióUrb. Calalberche - ChurreríaID 8_9998418 min
- 9Caminar fins aSanta Cruz Del Retamar280 m • 4 min
Indicacions de transport públic des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Santa Cruz Del Retamar
Horari de Bus And Metro de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Santa Cruz Del Retamar
Rutes relacionades
- Cubas De La Sagra a Santa Cruz Del Retamar
- Villanueva De Perales a Santa Cruz Del Retamar
- Belinchón a Santa Cruz Del Retamar
- Tarancón a Santa Cruz Del Retamar
- Zarza De Tajo a Santa Cruz Del Retamar
- Ocaña a Santa Cruz Del Retamar
- Arcicóllar a Santa Cruz Del Retamar
- Camarenilla a Santa Cruz Del Retamar
- Fuensalida a Santa Cruz Del Retamar
- Maqueda a Santa Cruz Del Retamar
- Borox a Santa Cruz Del Retamar
- Esquivias a Santa Cruz Del Retamar
- Las Ventas De Retamosa a Santa Cruz Del Retamar
- Magán a Santa Cruz Del Retamar
- Yeles a Santa Cruz Del Retamar
- Yuncos a Santa Cruz Del Retamar
- La Adrada a Santa Cruz Del Retamar
- Navas De Riofrío a Santa Cruz Del Retamar
- Ortigosa Del Monte a Santa Cruz Del Retamar
- Segovia a Santa Cruz Del Retamar
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Santa Cruz Del Retamar?
La manera més ràpida triga 195 minuts, utilitzant Metro línia M-6, Bus línia 545, Bus línia 548.
Hi ha un metro directe entre Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Santa Cruz Del Retamar a Madrid?
No, hauràs d'agafar una metro línia and 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 3 hr 15 min.
Quina línia de metro va des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Santa Cruz Del Retamar a Madrid?
La línia M-6 metro va des de l'estació de Ciudad Universitaria a prop de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a l'estació de Plaza Elíptica. Des d'allà, hauràs d'agafar 2 bus línies fins a l'estació de Plaza Elíptica a prop de Santa Cruz Del Retamar a Madrid
Quant de temps es triga a viatjar des de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Santa Cruz Del Retamar a Madrid amb metro and bus?
El temps total de viatge entre Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Santa Cruz Del Retamar a Madrid per metro and bus és d'aproximadament 3 hr 15 min.
On puc pujar al metro a prop de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares per arribar a Santa Cruz Del Retamar a Madrid?
Agafa la M-6 metro des de la Ciudad Universitaria estació a prop de Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares a Madrid.
On puc baixar del metro quan viatjo entre Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares i Santa Cruz Del Retamar a Madrid?
Baixa del metro a la Plaza Elíptica parada, que és la més propera a Santa Cruz Del Retamar a Madrid
How much is the metro fare from Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares to Santa Cruz Del Retamar?
The ride from Área Metropolitana De Madrid Y Corredor Del Henares to Santa Cruz Del Retamar costs 8,00 €.
Rutes populars
- Collado Villalba a Boadilla Del Monte
- Estación De Atocha a Hoyo De Manzanares
- Leganés a Valdemoro
- Plaza Mayor Station Madrid Spain a Templo De Debod
- Alcobendas a Leganés
- Pirámides Madrid Metro a Madrid Atocha Station
- Puerta de Toledo Madrid Metro a Sol
- Madrid Airport Terminal 4 a Alcobendas
- Ciempozuelos a Estadio Wanda Metropolitano
- Alcalá De Henares a Hospital Fundación Jiménez Díaz
- Madrid Airport Terminal 4 a Hostal Noviciado
- Leganés a Hospital Universitario Ramón Y Cajal.
- Barajas a Madrid Puerta De Atocha
- Atocha a Hospital Central de la Defensa Gomez Ulla (Hosp. Ctl. de la Defensa Gómez Ulla)
- Parla a Fuenlabrada
- Chamartín a Coslada
- Madrid Airport MAD a Hospital Ramón Y Cajal
- Callao a Aeropuerto Adolfo Suárez Madrid-Barajas T4
- Madrid Barajas Airport T4 a Madrid Chamartín Station
- Estación Delicias a Aeropuerto T4