Salta al contingut principal

Com arribar de San Roque a Tarifa per bus?

De San Roque a Tarifa per bus

Per arribar des de San Roque a Tarifa a Campo de Gibraltar, agafa la M-120 bus des de Cruce El Toril - Parque Infantil estació a Estación De Autobuses De San Bernardo (Algeciras) estació. A continuació, agafa la M-150 bus des de Estación De Autobuses De San Bernardo (Algeciras) estació a Terminal De Autobuses De Tarifa estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 1 hr 41 min L’horari de bus des de San Roque pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Tarifa a l’app Moovit.

101min
Camina fins a bus estació
Bus - M-120M-120
Bus - M-150M-150
Caminar fins a Tarifa
Surt de Cruce El Toril - Parque Infantil

Pas a Pas

  • 1
    Camina fins a bus estació
    Camina fins a bus estació
    Cruce El Toril - Parque Infantil
    580 m • 8 min
  • 2
    Bus - M-120M-120
    Espera a bus
    M-120
    Estación San Bernardo
  • 3
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Estación De Autobuses De San Bernardo (Algeciras)
    ID 2233
    30 min
  • 4
    Bus - M-150M-150
    Espera a bus
    M-150
    Apeadero Tarifa
  • 5
    Desplaça't a bus estació
    Desplaça't a bus estació
    Terminal De Autobuses De Tarifa
    45 min
  • 6
    Caminar fins a Tarifa
    Caminar fins a
    Tarifa
    30 m • 1 min
*Duració basada en el trànsit a les 8am
L'aplicació de Mobilitat Urbana Més Popular a Campo de Gibraltar.
Totes les opcions locals de mobilitat en una app

Indicacions de transport públic des de San Roque a Tarifa

La distància entre San Roque, Campo de Gibraltar i Tarifa, Campo de Gibraltar és aproximadament de 36.41 km, que normalment es pot recórrer en 101 min. Moovit et mostrarà les indicacions des de San Roque a Tarifa abans del dia bus, de manera que independentment de la forma en què escullis viatjar a Campo de Gibraltar, sempre tindràs moltes opcions fàcils.

Horari de Bus de San Roque a Tarifa

Per consultar l’horari de bus de San Roque a Tarifa amb l’app Moovit, primer descarrega i obre l’app al teu smartphone. Introdueix el punt de sortida (San Roque) i la destinació (Tarifa), i selecciona la data i l’hora del viatge. Moovit mostrarà totes les rutes de bus disponibles, el temps estimat de viatge i els transbordaments necessaris. Podràs veure els horaris detallats de sortida i arribada de cada bus, així com actualitzacions en temps real sobre retards o canvis. Utilitza aquesta informació per planificar el teu viatge i mantenir-te al dia dels últims horaris de bus.

Preguntes i respostes

  • Quina és la manera més ràpida d'arribar des de San Roque a Tarifa?

    La manera més ràpida triga 101 minuts, utilitzant Bus línia M-120, Bus línia M-150.

  • Hi ha un bus directe entre San Roque i Tarifa a Campo de Gibraltar?

    No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 1 hr 41 min.

  • Quina línia de bus va des de San Roque a Tarifa a Campo de Gibraltar?

    La línia M-120 bus va des de l'estació de Cruce El Toril - Parque Infantil a prop de San Roque a l'estació de Estación De Autobuses De San Bernardo (Algeciras). Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Estación De Autobuses De San Bernardo (Algeciras) a prop de Tarifa a Campo de Gibraltar

  • Quant de temps es triga a viatjar des de San Roque a Tarifa a Campo de Gibraltar amb bus?

    El temps total de viatge entre San Roque i Tarifa a Campo de Gibraltar per bus és d'aproximadament 1 hr 41 min.

  • On puc pujar al bus a prop de San Roque per arribar a Tarifa a Campo de Gibraltar?

    Agafa la M-120 bus des de la Cruce El Toril - Parque Infantil parada a prop de San Roque a Campo de Gibraltar.

  • On puc baixar del bus quan viatjo entre San Roque i Tarifa a Campo de Gibraltar?

    Baixa del bus a la Estación De Autobuses De San Bernardo (Algeciras) parada, que és la més propera a Tarifa a Campo de Gibraltar

  • Quan és el primer bus des de San Roque a Tarifa a Campo de Gibraltar?

    El primer bus des de San Roque a Tarifa a Campo de Gibraltar és La Línea-Tahivilla. Surt de la Cruce El Toril - Bazar parada a les 9:12.