Com arribar de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia per Metrovalencia?
De València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia per Metrovalencia
Per arribar des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia a Valencia, agafa la 1 Metrovalencia des de Túria estació a Àngel Guimerà estació. A continuació, agafa la 9 Metrovalencia des de Àngel Guimerà estació a Facultats - Manuel Broseta estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 17 min L’horari de Metrovalencia des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a Metrovalencia estacióTúria50 m • 1 min
- 2Espera a Metrovalencia1València Sud
- 3Desplaça't a Metrovalencia estacióÀngel GuimerÃ2 min
- 4Espera a Metrovalencia9Alboraia Peris Aragó
- 5Desplaça't a Metrovalencia estacióFacultats - Manuel Broseta7 min
- 6Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez240 m • 4 min
De València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia per bus
Agafa un bus directe des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la C2 bus des de Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 18 min L’horari de Metrovalencia des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióFerran El Catòlic (Parell) - Metro TúriaID 157410 m • 1 min
- 2Espera a busC2Grans Vies
- 3Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De GeografiaID 16615 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez190 m • 3 min
Indicacions de transport públic des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia
Horari de Metrovalencia de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Universidad De Valencia
- València. Parc De L'Oest - Germans Rivas a Universidad De Valencia
- Comissaria Policia Local MarÃtim (Front) a Universidad De Valencia
- Natzaret a Universidad De Valencia
- Moreres a Universidad De Valencia
- Ciutat Arts I Ciències - JustÃcia a Universidad De Valencia
- Quatre Carreres a Universidad De Valencia
- Amado Granell - Montolivet a Universidad De Valencia
- Russafa a Universidad De Valencia
- Alacant a Universidad De Valencia
- Loriguilla - Reva a Universidad De Valencia
- Font Del Barranc a Universidad De Valencia
- Albal a Universidad De Valencia
- Piscina Parc Vedat a Universidad De Valencia
- Cid - Pere MarÃa Orts a Universidad De Valencia
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a Universidad De Valencia
- Parc De L’Oest - Germans Rivas a Universidad De Valencia
- Cid - Nou D'Octubre a Universidad De Valencia
- Base Aérea - Onu a Universidad De Valencia
- A-3 Venta Del Poyo a Universidad De Valencia
De València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia per bus
Agafa un bus directe des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la C2 bus des de Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 18 min L’horari de Metrovalencia des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de Metrovalencia fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióFerran El Catòlic (Parell) - Metro TúriaID 157410 m • 1 min
- 2Espera a busC2Grans Vies
- 3Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De GeografiaID 16615 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez190 m • 3 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més rà pida d'arribar des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia?
La manera més rà pida triga 17 minuts, utilitzant Metrovalencia lÃnia 1, Metrovalencia lÃnia 9.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia?
La ruta alternativa triga 18 minuts, utilitzant Bus lÃnia C2.
Hi ha un Metrovalencia directe entre València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria i Universidad De Valencia a Valencia?
No, haurà s d'agafar 2 Metrovalencia lÃnies en total. El temps total de viatge és de 17 min.
Quina lÃnia de Metrovalencia va des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia a Valencia?
La lÃnia 1 Metrovalencia va des de l'estació de Túria a prop de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Valencia fins a l'estació de València Sud. Des d'allà , haurà s d'agafar una Metrovalencia lÃnia fins a l'estació de València Sud a prop de Universidad De Valencia.
Quant de temps es triga a viatjar des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia a Valencia amb Metrovalencia?
El temps de viatge total entre València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a i Universidad De Valencia a per Metrovalencia és d'aproximadament 17 min.
On puc pujar al Metrovalencia a prop de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria per arribar a Universidad De Valencia a Valencia?
Agafa la 1 Metrovalencia des de la Túria estació a prop de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Valencia.
On puc baixar del Metrovalencia quan viatjo entre València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria i Universidad De Valencia a Valencia?
Baixa del Metrovalencia a la València Sud estació, que és la més propera a Universidad De Valencia
Quan és el primer bus des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia a Valencia?
El primer bus des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia a Valencia és CIRCULAR GRANS VIES. Surt de la Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria parada a les 9:18.
Quan és el primer Metrovalencia des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia a Valencia?
El primer Metrovalencia des de València. Ferran El Catòlic (Parell) - Metro Túria a Universidad De Valencia a Valencia és Rafelbunyol - Aeroport. Surt de la Àngel Guimerà estació a les 1:16.
Rutes populars
- Canet D'En Berenguer a Silla
- Av. Del Cid a Burjassot
- Quart De Poblet a Hospital Universitari I Politècnic La Fe
- Alameda a Burjassot
- Canet D'En Berenguer a Alfara De Algimia
- Cheste a Pedralba
- Riba-Roja De Túria a Torrent
- Empalme a Chiva
- Rafelbunyol a Vinalesa
- Catarroja a Alginet
- Cabanyal a Campus Dels Tarongers
- Xà tiva - Estació Del Nord a Mislata
- Valencia Nord a Enguera
- Paterna a Bocairent
- Canals a Vallada
- Segorbe a Aldaia
- Paiporta a Tavernes De La Valldigna
- Aielo De Malferit a Vallada
- Burjassot - Godella a LlÃria
- Mislata a Hospital La Fe - F5