Com arribar de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia per bus?
De Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia per bus
Agafa un bus directe des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la 31 bus des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Psicologia estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 15 min
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióBlasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro
- 2Espera a bus31Estació Joaquín Sorolla
- 3Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De PsicologiaID 15812 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez210 m • 3 min
Ruta alternativa de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia per bus a través de 81
Agafa un bus directe des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la 81 bus des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Psicologia estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 15 min
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióBlasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro
- 2Espera a bus81Estació Del Nord - Marqués De Sotelo
- 3Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De PsicologiaID 15811 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez210 m • 3 min
Indicacions de transport públic des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia
Estacions de transport públic properes a Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro
Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro es troba a Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro, Valencia i l'estació de transport públic més propera és Blasco Ibáñez - Serradora.
Estacions de Metrovalencia properes a Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro:
- Beteró
- Marítim
- Tarongers – Ernest Lluch
Estacions de Tren properes a Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro:
- València-Cabanyal
Estacions de Bus properes a Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro:
- Blasco Ibáñez - Serradora
- Blasco Ibáñez (Parell) - José María Haro
- Estació Del Cabanyal (Front)
Estacions de transport públic properes a Universidad De Valencia, Valencia
Universidad De Valencia es troba a Avinguda de Blasco Ibáñez, Valencia i l'estació de transport públic més propera és Blasco Ibáñez - Gascó Oliag.
Estacions de Metrovalencia properes a Universidad De Valencia:
- Facultats - Manuel Broseta
- Benimaclet
Estacions de Bus properes a Universidad De Valencia:
- Blasco Ibáñez - Gascó Oliag
- Blasco Ibáñez - Almela I Vives
- Blasco Ibáñez - Suècia
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Universidad De Valencia
- Av. Del Cid, 50 a Universidad De Valencia
- Natzaret a Universidad De Valencia
- Moreres a Universidad De Valencia
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Universidad De Valencia
- Quatre Carreres a Universidad De Valencia
- Amado Granell - Montolivet a Universidad De Valencia
- Russafa a Universidad De Valencia
- Alacant a Universidad De Valencia
- Rosa Dels Vents a Universidad De Valencia
- Loriguilla - Reva a Universidad De Valencia
- Font Del Barranc a Universidad De Valencia
- Albal a Universidad De Valencia
- Piscina Parc Vedat a Universidad De Valencia
- Cid - Pere María Orts a Universidad De Valencia
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a Universidad De Valencia
- Parc De L’Oest - Germans Rivas a Universidad De Valencia
- Cid - Nou D'Octubre a Universidad De Valencia
- Base Aérea - Onu a Universidad De Valencia
- A-3 Venta Del Poyo a Universidad De Valencia
Ruta alternativa de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia per bus a través de 81
Agafa un bus directe des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la 81 bus des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Psicologia estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 15 min
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióBlasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro
- 2Espera a bus81Estació Del Nord - Marqués De Sotelo
- 3Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De PsicologiaID 15811 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez210 m • 3 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia?
La manera més ràpida triga 15 minuts, utilitzant Bus línia 31.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia?
La ruta alternativa triga 15 minuts, utilitzant Bus línia 81.
Hi ha un bus directe entre Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro i Universidad De Valencia a Valencia?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia a Valencia en 15 min
Quina línia de bus va des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia a Valencia?
La línia 31 bus va des de l'estació de Estació Joaquín Sorolla a prop de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a l'estació de Blasco Ibáñez - Facultat De Psicologia a prop de Universidad De Valencia a Valencia
Quant de temps es triga a viatjar des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia a Valencia amb bus?
El temps total de viatge entre Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro i Universidad De Valencia a Valencia per bus és d'aproximadament 15 min.
On puc pujar al bus a prop de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro per arribar a Universidad De Valencia a Valencia?
Agafa la 31 bus des de la Estació Joaquín Sorolla parada a prop de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro i Universidad De Valencia a Valencia?
Baixa del bus a la Blasco Ibáñez - Facultat De Psicologia parada, que és la més propera a Universidad De Valencia a Valencia
Quan és el primer bus des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia a Valencia?
El primer bus des de Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro a Universidad De Valencia a Valencia és 31 - LA PATACONA/LA MALVA-ROSA - EST. J. SOROLLA. Surt de la Blasco Ibáñez (Imparell) - José María Haro parada a les 9:06.
Rutes populars
- Picassent a Alfafar
- Alacant 63 a Mareny Blau
- Pius XII (Imparell) - Metro Campanar a Hospital Imed-Valencia
- País Valencià 14 - Renfe a Tavernes Blanques
- Patraix a Almàssera
- Burjassot - Godella a Cofrentes
- Simat De La Valldigna a Tavernes De La Valldigna
- Alaquàs a Moncada
- Pare Méndez 119 (Jutgats) a Moncada
- Cheste a Pedralba
- Empalme a Moncada
- Paterna a Meliana
- València 27 a Massanassa
- Germanies - Cuba a Campus De Blasco Ibáñez
- Canals a Picassent
- Rafelbunyol a Puig
- Aldaia a Mislata
- Pius XII (Imparell) - Metro Campanar a Hospital De Llíria
- La Pobla De Farnals a Serra
- Catarroja a L'Olleria