Com arribar de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia per bus?
De Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia per bus
Per arribar des de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia a Valencia, agafa la 95 bus des de Guillem De Castro - Na Jordana estació a Torres Dels Serrans estació. A continuació, agafa la L115 bus des de Torres Dels Serrans [València] estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia I Historia [València] estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 13 min L’horari de bus des de Guillem De Castro - Na Jordana pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióGuillem De Castro - Na Jordana
- 2Espera a bus95La Marina - Metro Neptú
- 3Desplaça't a bus estacióTorres Dels SerransID 7713 min
- 4Espera a busL115Av. Mediterráneo, 133
- 5Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De Geografia I Historia [València]ID 1666 min
- 6Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez190 m • 3 min
Ruta alternativa de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia per bus a través de C2
Agafa un bus directe des de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la C2 bus des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 20 min L’horari de bus des de Guillem De Castro - Na Jordana pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióEl Pla De La Saïdia (Riu) - ConstitucióID 351300 m • 4 min
- 2Espera a busC2Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia
- 3Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De GeografiaID 16614 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez180 m • 3 min
Indicacions de transport públic des de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia
Horari de Bus de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Universidad De Valencia
- Parc De L'Oest - Germans Rivas [València] a Universidad De Valencia
- Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia
- Natzaret a Universidad De Valencia
- Moreres a Universidad De Valencia
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Universidad De Valencia
- Quatre Carreres a Universidad De Valencia
- Amado Granell - Montolivet a Universidad De Valencia
- Russafa a Universidad De Valencia
- Alacant a Universidad De Valencia
- Loriguilla - Reva a Universidad De Valencia
- Font Del Barranc a Universidad De Valencia
- Albal a Universidad De Valencia
- Piscina Parc Vedat a Universidad De Valencia
- Cid - Pere María Orts a Universidad De Valencia
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a Universidad De Valencia
- Parc De L’Oest - Germans Rivas a Universidad De Valencia
- Cid - Nou D'Octubre a Universidad De Valencia
- Base Aérea - Onu a Universidad De Valencia
- Cid - Hospital General a Universidad De Valencia
Ruta alternativa de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia per bus a través de C2
Agafa un bus directe des de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la C2 bus des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 20 min L’horari de bus des de Guillem De Castro - Na Jordana pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióEl Pla De La Saïdia (Riu) - ConstitucióID 351300 m • 4 min
- 2Espera a busC2Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia
- 3Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De GeografiaID 16614 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez180 m • 3 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia?
La manera més ràpida triga 13 minuts, utilitzant Bus línia 95, Bus línia L115.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia?
La ruta alternativa triga 20 minuts, utilitzant Bus línia C2.
Hi ha un bus directe entre Guillem De Castro - Na Jordana i Universidad De Valencia a Valencia?
No, hauràs d'agafar 2 bus línies en total. El temps total de viatge és de 13 min.
Quina línia de bus va des de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia a Valencia?
La línia 95 bus va des de l'estació de Torres Dels Serrans a prop de Guillem De Castro - Na Jordana a Valencia fins a l'estació de Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia I Historia [València]. Des d'allà, hauràs d'agafar una bus línia fins a l'estació de Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia I Historia [València] a prop de Universidad De Valencia.
Quant de temps es triga a viatjar des de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia a Valencia amb bus?
El temps de viatge total entre Guillem De Castro - Na Jordana a i Universidad De Valencia a per bus és d'aproximadament 13 min.
On puc pujar al bus a prop de Guillem De Castro - Na Jordana per arribar a Universidad De Valencia a Valencia?
Agafa la 95 bus des de la Torres Dels Serrans parada a prop de Guillem De Castro - Na Jordana a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Guillem De Castro - Na Jordana i Universidad De Valencia a Valencia?
Baixa del bus a la Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia I Historia [València] parada, que és la més propera a Universidad De Valencia
Quan és el primer Metrovalencia des de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia a Valencia?
El primer Metrovalencia des de Guillem De Castro - Na Jordana a Universidad De Valencia a Valencia és Rafelbunyol - Aeroport. Surt de la Àngel Guimerà estació a les 2:21.
Rutes populars
- Massalfassar a Godella
- Paterna a Náquera
- Pius XII (Imparell) - Metro Campanar a Torrent
- Cullera a Barx
- Xirivella a Xàtiva
- Mislata a Moncada
- Bonrepòs I Mirambell a Tavernes Blanques
- Catarroja a Benetússer
- Alfafar a Benetússer
- Gandia a Villalonga
- Valencia Nord a Mislata
- Mislata a Riba-Roja De Túria
- Benetússer a Silla
- Mislata a Benetússer
- Manises a Albalat Dels Sorells
- Pedralba a Xàtiva
- Barri Sant Josep 9 (Pl. Alcalde Vicent Alba) a El Perellonet
- Silla a Alcàsser
- Picanya a Buñol
- Vilamarxant a Paterna