Com arribar de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia per bus?
De Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia per bus
Agafa un bus directe des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la C3 bus des de Doctor Peset Aleixandre - Camí De Moncada estació a Primat Reig - Xàbia estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 21 min L’horari de bus des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióDoctor Peset Aleixandre - Camí De MoncadaID 24390 m • 2 min
- 2Espera a busC3Cardenal Benlloch (Imparell) - Port
- 3Desplaça't a bus estacióPrimat Reig - XàbiaID 123914 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez440 m • 6 min
Indicacions de transport públic des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia
Horari de Bus de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Universidad De Valencia
- Parc De L'Oest - Germans Rivas [València] a Universidad De Valencia
- Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia
- Natzaret a Universidad De Valencia
- Moreres a Universidad De Valencia
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Universidad De Valencia
- Quatre Carreres a Universidad De Valencia
- Amado Granell - Montolivet a Universidad De Valencia
- Russafa a Universidad De Valencia
- Alacant a Universidad De Valencia
- Loriguilla - Reva a Universidad De Valencia
- Font Del Barranc a Universidad De Valencia
- Albal a Universidad De Valencia
- Piscina Parc Vedat a Universidad De Valencia
- Cid - Pere María Orts a Universidad De Valencia
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a Universidad De Valencia
- Parc De L’Oest - Germans Rivas a Universidad De Valencia
- Cid - Nou D'Octubre a Universidad De Valencia
- Base Aérea - Onu a Universidad De Valencia
- Cid - Hospital General a Universidad De Valencia
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia?
La manera més ràpida triga 21 minuts, utilitzant Bus línia C3.
Hi ha un bus directe entre Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre i Universidad De Valencia a Valencia?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia a Valencia en 21 min
Quina línia de bus va des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia a Valencia?
La línia C3 bus va des de l'estació de Doctor Peset Aleixandre - Camí De Moncada a prop de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a l'estació de Primat Reig - Xàbia a prop de Universidad De Valencia a Valencia
Quant de temps es triga a viatjar des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia a Valencia amb bus?
El temps de viatge total entre Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a i Universidad De Valencia a per bus és d'aproximadament 21 min.
On puc pujar al bus a prop de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre per arribar a Universidad De Valencia a Valencia?
Agafa la C3 bus des de la Doctor Peset Aleixandre - Camí De Moncada parada a prop de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre i Universidad De Valencia a Valencia?
Baixa del bus a la Primat Reig - Xàbia parada, que és la més propera a Universidad De Valencia
Quan és el primer bus des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia a Valencia?
El primer bus des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia a Valencia és C3 - CIRCULAR RONDA TRÀNSITS. Surt de la Doctor Peset Aleixandre - Camí De Moncada parada a les 6:36.
Quan és el primer Metrovalencia des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia a Valencia?
El primer Metrovalencia des de Camí De Moncada - Doctor Peset Aleixandre a Universidad De Valencia a Valencia és Rafelbunyol - Aeroport. Surt de la Benimaclet estació a les 6:54.
Rutes populars
- Gandía a Aielo De Malferit
- Cullera a Alcàsser
- Albalat Dels Tarongers a Burjassot
- Gandía a Villalonga
- Mislata a La Pobla De Vallbona
- Camp De Morvedre 80 a Universidad Laboral
- Universitat Politècnica a Alboraya
- Náquera a Paiporta
- Hospital General a Alzira
- Beniparrell a Enguera
- Bufali a Ontinyent
- Av. Primado Reig, 151 [València] a Campus De Blasco Ibáñez
- Massamagrell a Tavernes Blanques
- La Plata - Fonteta De Sant Lluís a Campus De Blasco Ibáñez
- Torrent a Alberic
- Valencia Nord a Bocairent
- Rafelbunyol a Vinalesa
- Silla a Carcaixent
- Carrícola a Xàtiva
- Albaida a Carcaixent