Com arribar de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia per bus?
De El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia per bus
Agafa un bus directe des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la C2 bus des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 16 min L’horari de bus des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad De Valencia a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Comença des de bus estacióEl Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució
- 2Espera a busC2Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia
- 3Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De GeografiaID 16614 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez180 m • 3 min
Indicacions de transport públic des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia
Horari de Bus de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Universidad De Valencia
- Parc De L'Oest - Germans Rivas [València] a Universidad De Valencia
- Comissaria Policia Local Marítim (Front) a Universidad De Valencia
- Natzaret a Universidad De Valencia
- Moreres a Universidad De Valencia
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Universidad De Valencia
- Quatre Carreres a Universidad De Valencia
- Amado Granell - Montolivet a Universidad De Valencia
- Russafa a Universidad De Valencia
- Alacant a Universidad De Valencia
- Loriguilla - Reva a Universidad De Valencia
- Font Del Barranc a Universidad De Valencia
- Albal a Universidad De Valencia
- Piscina Parc Vedat a Universidad De Valencia
- Cid - Pere María Orts a Universidad De Valencia
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a Universidad De Valencia
- Parc De L’Oest - Germans Rivas a Universidad De Valencia
- Cid - Nou D'Octubre a Universidad De Valencia
- Base Aérea - Onu a Universidad De Valencia
- Cid - Hospital General a Universidad De Valencia
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia?
La manera més ràpida triga 16 minuts, utilitzant Bus línia C2.
Hi ha un bus directe entre El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució i Universidad De Valencia a Valencia?
Sí, hi ha un bus directe que va des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia a Valencia en 16 min
Quina línia de bus va des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia a Valencia?
La línia C2 bus va des de l'estació de Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia a prop de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a l'estació de Universidad De Valencia a prop de Universidad De Valencia a Valencia
Quant de temps es triga a viatjar des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia a Valencia amb bus?
El temps de viatge total entre El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a i Universidad De Valencia a per bus és d'aproximadament 16 min.
On puc pujar al bus a prop de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució per arribar a Universidad De Valencia a Valencia?
Agafa la C2 bus des de la Blasco Ibáñez - Facultat De Geografia parada a prop de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució i Universidad De Valencia a Valencia?
Baixa del bus a la Universidad De Valencia parada, que és la més propera a Universidad De Valencia
Quan és l'últim bus des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia a Valencia?
El darrer bus des de El Pla De La Saïdia (Riu) - Constitució a Universidad De Valencia a Valencia és la línia 26 - MONCADA/ALFARA - POETA QUEROL. Surt de la Constitució - Pla De La Saïdia parada a les 1:40.
Rutes populars
- Aldaia a Quart De Poblet
- El Perelló a Alboraya
- Carlet a Benaguasil
- Plaça De Espanya (Parada Metro) [València] a Moncada
- Gandía a Hospital General D'Ontinyent
- Gaspar Aguilar - Jesús a Campus De Blasco Ibáñez
- Torrent a Alfafar
- Riola a Sueca
- La Pobla De Vallbona a Campus Dels Tarongers
- Mislata a Alzira
- L'Olleria a Massanassa
- Villarreal a Cullera
- Catarroja a Xàtiva
- Aldaia a Hospital Nisa 9 de Octubre
- Bétera a Utiel
- Burjassot - Godella a Massanassa
- Xirivella a La Pobla De Vallbona
- Bulevard Sud (Imparell) - Hospital La Fe a Hospital Clínic Universitari
- Benicalap a Aldaia
- Albal a Moncada