Com arribar de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia per bus?
De Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia per bus
Agafa un bus directe des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia a Valencia: agafa la L2 bus des de Ausiàs March 99 estació a Av. Blasco Ibáñez, 21 estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 28 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióAusiàs March 99ID 4065330 m • 5 min
- 2Espera a busL2Estació Autobusos València
- 3Desplaça't a bus estacióAv. Blasco Ibáñez, 2120 min
- 4Caminar fins aUniversidad De ValenciaAvinguda de Blasco Ibáñez190 m • 3 min
Ruta alternativa de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia per bus a través de 13 and 81
Per arribar des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia a Valencia, agafa la 13 bus des de Fonteta De Sant Lluís (Imparell) - Àngel Villena estació a Comte De Salvatierra - Colón estació. A continuació, agafa la 81 bus des de Palau De Justícia estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Filologia estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 41 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióFonteta De Sant Lluís (Imparell) - Àngel VillenaID 636250 m • 4 min
- 2Espera a bus13Porta De La Mar - Navarro Reverter (Parell)
- 3Desplaça't a bus estacióComte De Salvatierra - ColónID 126324 min
- 4Camina fins a bus estacióPalau De JustíciaID 2257140 m • 2 min
- 5Espera a bus81Blasco Ibáñez - Serradora
- 6Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De FilologiaID 1678 min
Indicacions de transport públic des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia
Estacions de transport públic properes a Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco
Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco es troba a Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco, Valencia i l'estació de transport públic més propera és Av. Ausiàs March 68.
Estacions de Metrovalencia properes a Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco:
- Russafa
- Quatre Carreres
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia
Estacions de Tren properes a Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco:
- Valencia-Fuente San Luis
Estacions de Bus properes a Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco:
- Av. Ausiàs March 68
- Ausiàs March - Na Rovella
- Fonteta De Sant Lluís (Imparell) - Àngel Villena
Estacions de transport públic properes a Universidad De Valencia, Valencia
Universidad De Valencia es troba a Avinguda de Blasco Ibáñez, Valencia i l'estació de transport públic més propera és Blasco Ibáñez - Facultat De Filologia.
Estacions de Metrovalencia properes a Universidad De Valencia:
- Benimaclet
- Facultats - Manuel Broseta
Estacions de Bus properes a Universidad De Valencia:
- Blasco Ibáñez - Facultat De Filologia
- Blasco Ibáñez - Gascó Oliag
- València. Blasco Ibáñez - Suècia
Rutes relacionades
- Av. Menéndez Pidal, 13 - Est. Autobusos a Universidad De Valencia
- Av. Del Cid, 50 a Universidad De Valencia
- Natzaret a Universidad De Valencia
- Moreres a Universidad De Valencia
- Ciutat Arts I Ciències - Justícia a Universidad De Valencia
- Quatre Carreres a Universidad De Valencia
- Amado Granell - Montolivet a Universidad De Valencia
- Russafa a Universidad De Valencia
- Alacant a Universidad De Valencia
- Rosa Dels Vents a Universidad De Valencia
- Loriguilla - Reva a Universidad De Valencia
- Font Del Barranc a Universidad De Valencia
- Albal a Universidad De Valencia
- Piscina Parc Vedat a Universidad De Valencia
- Cid - Pere María Orts a Universidad De Valencia
- Àngel Guimerà 46 - Andén 2 a Universidad De Valencia
- Parc De L’Oest - Germans Rivas a Universidad De Valencia
- Cid - Nou D'Octubre a Universidad De Valencia
- Base Aérea - Onu a Universidad De Valencia
- A-3 Venta Del Poyo a Universidad De Valencia
Ruta alternativa de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia per bus a través de 13 and 81
Per arribar des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia a Valencia, agafa la 13 bus des de Fonteta De Sant Lluís (Imparell) - Àngel Villena estació a Comte De Salvatierra - Colón estació. A continuació, agafa la 81 bus des de Palau De Justícia estació a Blasco Ibáñez - Facultat De Filologia estació. La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 41 min
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióFonteta De Sant Lluís (Imparell) - Àngel VillenaID 636250 m • 4 min
- 2Espera a bus13Porta De La Mar - Navarro Reverter (Parell)
- 3Desplaça't a bus estacióComte De Salvatierra - ColónID 126324 min
- 4Camina fins a bus estacióPalau De JustíciaID 2257140 m • 2 min
- 5Espera a bus81Blasco Ibáñez - Serradora
- 6Desplaça't a bus estacióBlasco Ibáñez - Facultat De FilologiaID 1678 min
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia?
La manera més ràpida triga 28 minuts, utilitzant Bus línia L2.
Quina és la ruta alternativa per arribar des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia?
La ruta alternativa triga 41 minuts, utilitzant Bus línia 13, Bus línia 81.
Hi ha un bus directe entre Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco i Universidad De Valencia a Valencia?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia a Valencia en 28 min
Quina línia de bus va des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia a Valencia?
La línia L2 bus va des de l'estació de Ausiàs March 99 a prop de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a l'estació de Estació Autobusos València a prop de Universidad De Valencia a Valencia
Quant de temps es triga a viatjar des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia a Valencia amb bus?
El temps total de viatge entre Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco i Universidad De Valencia a Valencia per bus és d'aproximadament 28 min.
On puc pujar al bus a prop de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco per arribar a Universidad De Valencia a Valencia?
Agafa la L2 bus des de la Ausiàs March 99 parada a prop de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Valencia.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco i Universidad De Valencia a Valencia?
Baixa del bus a la Estació Autobusos València parada, que és la més propera a Universidad De Valencia a Valencia
Quan és el primer bus des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia a Valencia?
El primer bus des de Ausiàs March - Pianista Martínez Carrasco a Universidad De Valencia a Valencia és Carcaixent – Alzira – Algemesí - València. Surt de la Ausiàs March 99 parada a les 9:06.
Rutes populars
- Rafelbunyol a L'Eliana
- Beneixida a Xàtiva
- Ferran El Catòlic 10 - Àngel Guimerà a Alfara Del Patriarca
- Gandía a Daimús
- Àngel Guimerà - Ferran El Catòlic a Hospital Arnau De Vilanova
- Campanar a La Pobla De Vallbona
- Albalat Dels Sorells a Torrent
- Tavernes Blanques a Foios
- La Pobla De Farnals a Tavernes Blanques
- Xàtiva a Llanera De Ranes
- Burjassot a Torrent
- Catarroja a Torrent
- Alboraia Palmaret a Vilamarxant
- Blasco Ibáñez 42 a Campus Dels Tarongers
- Mislata a Benetússer
- Benicalap a Paiporta
- Torrent a Turís
- Gaspar Aguilar - Jesús a Moncada
- Manises a Xàtiva
- Estació Del Nord - Castelló a Instituto Valenciano de Oncologia (IVO)