Com arribar de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado per bus?
De Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado per bus
Agafa un bus directe des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado a Sevilla: agafa la C1 bus des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) estació a Av. Carlos V (Juzgados) estació La durada total del viatge d'aquesta ruta és d'aproximadament 33 min L’horari de bus des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) pot canviar. Et recomanem consultar l’horari actualitzat de bus fins a Universidad de Sevilla - Rectorado a l’app Moovit.
Pas a Pas
- 1Camina fins a bus estacióJuan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria)20 m • 1 min
- 2Espera a busC1Prado
- 3Desplaça't a bus estacióAv. Carlos V (Juzgados)28 min
- 4Caminar fins aUniversidad de Sevilla - RectoradoCalle Palos de la Frontera340 m • 5 min
Indicacions de transport públic des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado
Horari de Bus de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado
Rutes relacionades
- Doctor Fedriani (Avda. San Lázaro) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Kansas City (Céfiro) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Kansas City (Huerta Santa Teresa) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- La Palmera Av.(Marques Luca de Tena) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Manuel Siurot (Hospital V.Rocio) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- San Bernardo (Estación Cercanías) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Manuel Siurot (Francisco Murillo) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Manuel Siurot (Rafael Salgado) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Blas Infante (Alfredo Kraus) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Blas Infante (Santa Fé) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Cruz Del Ingles (I) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Valencina-Santiponce a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Nueva Sevilla Convento a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Ies Nestor Almendros (I) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Residencial El Jardin a Universidad de Sevilla - Rectorado
- C Cordoba (V) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Poligono Solucar a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Estacion de Cercanias Sanlucar La Mayor a Universidad de Sevilla - Rectorado
- Venta Pazo (Gasolinera) a Universidad de Sevilla - Rectorado
- C/Cristobal Colon (Mercadona)(V) a Universidad de Sevilla - Rectorado
Preguntes i respostes
Quina és la manera més ràpida d'arribar des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado?
La manera més ràpida triga 33 minuts, utilitzant Bus línia C1.
Hi ha un bus directe entre Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) i Universidad de Sevilla - Rectorado a Sevilla?
Sí, hi ha un bus directe que va des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado a Sevilla en 33 min
Quina línia de bus va des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado a Sevilla?
La línia C1 bus va des de l'estació de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a prop de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a l'estació de Av. Carlos V (Juzgados) a prop de Universidad de Sevilla - Rectorado a Sevilla
Quant de temps es triga a viatjar des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado a Sevilla amb bus?
El temps de viatge total entre Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a i Universidad de Sevilla - Rectorado a per bus és d'aproximadament 33 min.
On puc pujar al bus a prop de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) per arribar a Universidad de Sevilla - Rectorado a Sevilla?
Agafa la C1 bus des de la Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) parada a prop de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Sevilla.
On puc baixar del bus quan viatjo entre Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) i Universidad de Sevilla - Rectorado a Sevilla?
Baixa del bus a la Av. Carlos V (Juzgados) parada, que és la més propera a Universidad de Sevilla - Rectorado
Quan és l'últim bus des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado a Sevilla?
El darrer bus des de Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) a Universidad de Sevilla - Rectorado a Sevilla és la línia Isla de la Cartuja - Prado S. Sebastián. Surt de la Juan Bautista Muñoz (Esc. de Ingenieria) parada a les 1:20.
Rutes populars
- Cañada Lebrija Trebujena a Universidad de Sevilla - Campus Ramón y Cajal
- Plaza Del Duque a Estadio Ramón Sánchez-Pizjuán
- Alcalá De Guadaíra a Villaverde Del Río
- Pedrera a Guadalcanal
- José M. Javierre (Los Arcos) a Universidad de Sevilla - Campus Ramón y Cajal
- San Jeronimo Ambulatorio (I) a Universidad de Sevilla - Campus Ramón y Cajal
- Avda. Kansas City (Tesalónica) a Universidad Loyola
- Prado San Sebastián (Carlos V) a Marchena
- Torneo (San Laureano) a Aeropuerto de Sevilla (SVQ) (Aeropuerto de Sevilla)
- Nervión a Villanueva Del Ariscal
- Plaza de Armas a Arahal
- Av de La Constitucion (I) a Universidad de Sevilla - Campus de Reina Mercedes
- C Virgen Del Rocio 7 a Universidad Loyola
- Avda. 4 de Diciembre (La Motilla - Sevilla Factory) a Ciudad Deportiva Luis del Sol
- Avenida de Hytasa (Illescas) a Fundación San Telmo
- Sevilla - Santa Justa a Guadalcanal
- Avda. Andalucia (Los Pajaritos) a Gelves
- Rtda Bar Donana a Universidad de Sevilla - Campus de Reina Mercedes
- Paseo Las Delicias (Glta. Marineros) a Almensilla
- San Juan Bajo a Gines