דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לשוקדה באוטובוס?

צפה בשוקדה על המפה

דרכי הגעה אל שוקדה, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד שוקדה

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לשוקדה באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד שוקדה

  • כפר מימון,29 דקות הליכה,
  • בארי,53 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לשוקדה

  • 55,נתיבות,
  • 36,מ.א. אשכול,
  • 136,אשקלון,
  • 379,מ.א. אשכול,
  • 495,בני נצרים,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל שוקדה?

    התחנות הקרובות לשוקדה הן:

    • תחנת כפר מימון נמצאת במרחק של 2114 מטרים ממך, 29 דקות הליכה.
    • תחנת בארי נמצאת במרחק של 4001 מטרים ממך, 53 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד שוקדה?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד שוקדה: 36, 379, 55

צפה בשוקדה על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-שוקדה.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל שוקדה

רוצה לדעת איך להגיע לשוקדה, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לשוקדה ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לשוקדה בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לשוקדה? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: כפר מימון; בארי.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל שוקדה בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לשוקדה לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בשוקדה, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לשוקדה, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

שוקדה כתובת: רחוב Ha-Gefen St 1, Karmia, Israel בשוקדה

שוקדה
שוקדהשׁוֹקֵדָה הוא מושב עובדים בצפון-מערב הנגב, כ־6 קילומטרים מערבית לנתיבות. המושב משתייך לתנועת הפועל המזרחי והוא שוכן בתחומי מועצה אזורית שדות נגב. שטחו כ־6,000 דונם. משמעות שם המושב סמלי, לציון עצי השקד בנגב. המחלקה להתיישבות בסוכנות היהודית הקימה את שוקדה בשנת 1957 ויישבה במקום עולים ממרוקו. העולים הגיעו בשתי קבוצות, ובתחילה היו אמורים להיות בשטח של שוקדה שני יישובים, שוקדה וצומחה, אך לאחר מכן הם התאחדו ונקראו בשם שוקדה. המושב בנוי בכעין מעגל, בחציו האחד מתגוררים תושבים שהגיעו בקבוצה הראשונה ובחציו השני תושבים שהגיעו בקבוצה השנייה. בעבר התפרנסו מרבית תושבי המושב מגידולים חקלאיים בשדות המקיפים אותו, מלולים ומגידול כבשים. גם כיום החלקות השונות שייכות לחברי המושב, אך מאחר שרוב התושבים מבוגרים (כ־65% מהם מעל גיל 50), מושכרות חלקן לחברות פרטיות. במושב קיימות מסגרות חינוכיות לגיל הרך בהם מעונות וגני ילדים, מגיל בי"ס לומדים הילדים במושבים הסמוכים ובערי צפון הנגב. כמו כן קיימת פעילות בלתי פורמלית רבה במסגרת תנועת בני עקיבא, מועדון נוער וחוגים מגוונים. לאחר תוכנית ההתנתקות קלט המושב זוגות צעירים מגוש קטיף שלמדו לפני כן בישיבת נווה דקלים. בסמוך למושב שוכן יער שוקדה, שפריחת הכלניות שבו בחודשי החורף מהווה מוקד משיכה תיירותי.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לשוקדה? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לשוקדה

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לשוקדה

קל יותר להגיע לשוקדה באמצעות...