דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לדוב"ב באוטובוס?

צפה בדוב"ב על המפה

דרכי הגעה אל דוב"ב, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד דוב"ב

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לדוב"ב באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד דוב"ב

  • צומת חירם,65 דקות הליכה,
  • מסעף סאסא,82 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לדוב"ב

  • 367,נהרייה,
  • 81,סאסא,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל דוב"ב?

    התחנות הקרובות לדוב"ב הן:

    • תחנת צומת חירם נמצאת במרחק של 5086 מטרים ממך, 65 דקות הליכה.
    • תחנת מסעף סאסא נמצאת במרחק של 6389 מטרים ממך, 82 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד דוב"ב?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד דוב"ב: 43

צפה בדוב"ב על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-דוב"ב.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל דוב"ב

רוצה לדעת איך להגיע לדוב"ב, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לדוב"ב ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לדוב"ב בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לדוב"ב? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: צומת חירם; מסעף סאסא.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל דוב"ב בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לדוב"ב לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בדוב"ב, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לדוב"ב, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: דוב"ב, ישראל

דוב"ב
דוב"בדּוֹבֵ"ב הוא מושב בגליל העליון, כשבעה ק"מ מצפון להר מירון וסמוך לגבול הצפון. המושב נכלל במועצה האזורית מרום הגליל, ומסונף לתנועת המושבים. שם המושב הוא ראשי תיבות שמו של דוד בלוך-בלומנפלד, מראשי תנועת העבודה בארץ ישראל, שהיה ראש עיריית תל אביב. המושב נוסד בשנת 1957 על ידי עולים ממרוקו ומפרס במסגרת תנועת מן העיר אל הכפר. מרבית תושבי המושב, עוסקים בחקלאות. בעבר היה הענף העיקרי מטעים (תפוח עץ, אגס, אפרסק, שזיף). כיום הענף העיקרי הוא הלול (בעיקר מטילות ומעט פטם). כן קיימים מספר משקים המתמחים בגידול בקר לבשר ומתבססים על מרעה, ומשקים המתמחים בגידול כבשים לבשר, ומתבססים על האבסת מספוא בדיר. במושב גם מספר משקים, אשר בנו חדרי אירוח, ומתמחים בתיירות מקומית בגליל. בשנת 2009 הוכרז מושב דובב כ"כפר תיירותי". בסיוע משרד התיירות, שניתן בעקבות מלחמת לבנון השנייה, הוחלט להשקיע בתחום התשתית והתיירות במרכז היישוב.במסגרת פרויקט הכפר התיירותי, בוצעו עבודות תשתית במרכז היישוב, כגון: עבודות ריצוף, שיפור והרחבת המדרכות, עבודות גינון נרחבות, גדרות ומעקות דקורטיביים, הקמת תאורה תיירותית והחלפת עמודי התאורה הקיימים, טיפול בכניסה ליישוב, והתקנת שלט כניסה חדש. במרומי הגבעה שביישוב, הוקמה אטרקציה תיירותית להעשרת חווית הביקור במקום - תצפית נוף הכוללת חנייה ואמפיתיאטרון, הצופים על שטח לבנון. כק"מ צפונית-מערבית למושב נמצאת שמורת הר דוב"ב. השמורה סמוכה לגבול לבנון והביקור בה מותנה באישור ביטחוני. דרומית למושב ליד בית העלמין, נמצאים קבריהם של רבי נחמן קטופא, מר זוטרא ועובדיה הנביא.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לדוב"ב? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לדוב"ב

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לדוב"ב

קל יותר להגיע לדוב"ב באמצעות...