דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים ליער חרובית, מ.א. יואב באוטובוס?

צפה ביער חרובית, מ.א. יואב, על המפה

דרכי הגעה אל יער חרובית במ.א. יואב, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד יער חרובית

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים ליער חרובית באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

שאלות ותשובות
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד יער חרובית?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד יער חרובית: 33, 455

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס ליער חרובית?

    נסיעה באוטובוס ליער חרובית עולה בסביבות ₪5.50 - ₪16.00.

צפה ביער חרובית, מ.א. יואב, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מ.א. יואב.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל יער חרובית ב-מ.א. יואב

רוצה לדעת איך להגיע ליער חרובית במ.א. יואב, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע ליער חרובית ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע ליער חרובית בזמן אמת.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל יער חרובית בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה ליער חרובית לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במ.א. יואב, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות ליער חרובית, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

יער חרובית כתובת: רחוב Ze'ev Jabotinsky Rd 72, Petah Tikva, Israel במ.א. יואב

יער חרובית, מ.א. יואב
יער חרובית, מ.א. יואביער חרובית הוא יער נטוע של קק"ל, הקרוי על שם עצי החרוב שבו. היער נמצא דרומית לכביש 383 בין כפר מנחם לגפן בחבל עדולם, שטחו כ-8,000 דונם, והוא משתרע בין גבהים של 110 עד 180 מטרים מעל פני הים. קצהו הדרומי של היער גובל בנחל האלה ומעבר לו נמצא תל צפית, שיש המשערים שהוא גת הקדומה. דרומית-מערבית ליער נמצאת תחנת "צפית", תחנת כוח חדשה של חברת החשמל. ביער עצי אורן, אקליפטוס, שקד וחרוב. בין החורשות נטועים עצי פרי, ובשטח היער טראסות חקלאיות נטושות, ואתרים היסטוריים כגון חורבת שימרה וחורבת דמדומית. ביער חרובית הוכשרו דרכי נגישות לנכים. בקצה הצפון-מערבי של היער (סמוך לפניה מכביש 383) נמצא "פארק הלוחם" ששטחו 300 דונם, ובו מתקנים ושבילי טיול נגישים עם כיסא גלגלים. מצפון ליער שוכן אתר הנצחה קטן לחללי חיל התקשוב. היער חביב על רוכבי אופניים ובו שבילי אופניים וסינגלים באורך כולל של כ-13 ק"מ. שנים רבות עורכת תנועת הצופים את אחד ממחנות הקיץ שלה ביער חרובית. היער היה אחד משלושת מרכזי הייעור הגדולים של הקק"ל בשנים 1955–1959 והועסקו בו רבים מיושבי מעברת חרובית.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  ליער חרובית? - מידע על המקום
קל יותר להגיע ליער חרובית באמצעות...