דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לנבי יושע, מ.א. מבואות החרמון באוטובוס או רכבת ישראל?

צפה בנבי יושע, מ.א. מבואות החרמון, על המפה

דרכי הגעה אל נבי יושע במ.א. מבואות החרמון, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד נבי יושע

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לנבי יושע באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

שאלות ותשובות
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד נבי יושע?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד נבי יושע: 34

צפה בנבי יושע, מ.א. מבואות החרמון, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מ.א. מבואות החרמון.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל נבי יושע ב-מ.א. מבואות החרמון

רוצה לדעת איך להגיע לנבי יושע במ.א. מבואות החרמון, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לנבי יושע ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לנבי יושע בזמן אמת.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל נבי יושע בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לנבי יושע לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במ.א. מבואות החרמון, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות לנבי יושע, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: מ.א. מבואות החרמון, ישראל

נבי יושע, מ.א. מבואות החרמון
נבי יושע, מ.א. מבואות החרמוןא-נבי יושע (בערבית: النبي يوشع) היה כפר ערבי שיעי בגליל העליון, ובו מוזוליאום ובית קברות מוסלמי. כיום שוכן במקום היישוב רמות נפתלי. הכפר היה אחד משבעת הכפרים המתואלים, ונכון לשנת 1945 שכנו בו כ-70 תושבים, ושטח אדמותיו היה 3,617 דונם. בכפר התקיימה הילולה שנתית ב-15 לחודש השעבאן, בדומה להילולה שנהגה בנבי רובין. במלחמת העצמאות, במהלך מבצע יפתח, ב־17 במאי 1948, נכבש הכפר על ידי כוחות ההגנה ותושביו עזבוהו. רובם הגיעו למחנות פליטים בלבנון ובסוריה. זיהוי הקבר המרכזי במאוזוליאום שנוי במחלוקת, בין המזהים בו את קבר יהושע בן נון, לבין המתנגדים, המאששים את דבריהם על התנ"ך- על פיו נקבר יהושע בנחלת שבט אפרים, על פי הנאמר: " וימת יהושע בן-נון בן-מאה ועשר שנים. ט': ויקברו אותו בגבול נחלתו בתמנת-חרס אשר בהר אפרים, מצפון להר-געש."{שופטים ב', פס' ח',ט',}. נחלת שבט אפרים היא במרכז ארץ ישראל ולא בצפונה. מול בית הקברות בנו הבריטים בשנת 1938 את מצודת כ"ח, אחת ממצודות גדר הצפון. עוד קודם לכן התקיים במקום תחנת משטרה בלתי מבוצרת.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לנבי יושע? - מידע על המקום
קל יותר להגיע לנבי יושע באמצעות...