דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לעין עקב עליון, מ.א. רמת נגב באוטובוס?

צפה בעין עקב עליון, מ.א. רמת נגב, על המפה

דרכי הגעה אל עין עקב עליון במ.א. רמת נגב, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד עין עקב עליון

  • אוטובוסאוטובוס:

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד עין עקב עליון במ.א. רמת נגב

  • עבדת/עתיקות,76 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לעין עקב עליון במ.א. רמת נגב

  • 55,דימונה,
  • 64,באר שבע,
  • 65,באר שבע,
  • 392 - בהזמנה מראש,אילת,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל עין עקב עליון?

    התחנות הקרובות לעין עקב עליון הן:

    • תחנת עבדת/עתיקות נמצאת במרחק של 5991 מטרים ממך, 76 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד עין עקב עליון?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד עין עקב עליון: 64, 65

צפה בעין עקב עליון, מ.א. רמת נגב, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מ.א. רמת נגב.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל עין עקב עליון ב-מ.א. רמת נגב

רוצה לדעת איך להגיע לעין עקב עליון במ.א. רמת נגב, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לעין עקב עליון ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לעין עקב עליון בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לעין עקב עליון? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: עבדת/עתיקות.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל עין עקב עליון בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לעין עקב עליון לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במ.א. רמת נגב, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לעין עקב עליון, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

עין עקב עליון כתובת: רחוב Eliyahu Nawi St, Be'er Sheva, Israel במ.א. רמת נגב

עין עקב עליון, מ.א. רמת נגב
עין עקב עליון, מ.א. רמת נגבעין עקב הוא שמם של שני מעיינות הבוקעים על ערוץ נחל עקב שברמת עבדת בנגב התיכון, דרומית-מזרחית ליישוב הקהילתי מדרשת בן-גוריון וסמוך לנחל צין ועין עבדת. מקור השם בשם הערבי למקום - עין אֻם כַּעְבּ, שפירושו מעיין העקב. האבן שעל שמה נקרא המעיין היא אבן צור שחורה שנמצאת בעין עקב עליון, והיא שונה מאוד מסביבתה הלבנה. עין עקב העליון הוא נביעה קטנה הנמצאת בחלק העליון של נחל עקב. מים נובעים אל בריכת סלע צרה, ומשם ממשיכים לזרום בתוך הנחל עוד קטע קצר. רוב המים מוסתרים בקנים הגדלים שם. עין עקב התחתון הוא המעיין העיקרי המזין את נחל עקב, והוא מסוג מעיין שכבה. במורד הנחל נובעים המים שוב למפל בגובה של כעשרה מטרים, ומשם נשפכים לברכה שעומקה כשבעה מטרים וקוטרה כעשרה מטרים, המלאה כל ימות השנה. מי הברכה מליחים ומשקים את הצמחייה ובעלי החיים שבאזור. באזור המעיין גדלים צמחי מים מתוקים וצמחיית גדות: שערות שולמית מצויות, קנה מצוי, סוף מצוי, סמר חד, אשל ועוד. לעין עקב תחתון ניתן להגיע רגלית ממדרשת שדה בוקר, או בשביל המסומן בירוק המתחיל כחצי ק"מ דרומית לנחל חווארים וכ-1 ק"מ לפני הכניסה לגן לאומי עין עבדת. השביל עולה במעלה דיבשון ויורד כעבור כ-4 ק"מ אל עין עקב. הגישה לרכב שטח נעשית בדרך המיועדת לרכב 4X4 המתחילה בחניון לילה המצוי באזור החיבור בין נחל חווארים לנחל צין, והיא מסתיימת כעבור כ-6 ק"מ בחניון סמוך למעיין.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לעין עקב עליון? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לעין עקב עליון במ.א. רמת נגב

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לעין עקב עליון במ.א. רמת נגב

קל יותר להגיע לעין עקב עליון באמצעות...