דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למצדה, מ.א. תמר באוטובוס?

צפה במצדה, מ.א. תמר, על המפה

דרכי הגעה אל מצדה במ.א. תמר, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מצדה

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים למצדה באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד מצדה במ.א. תמר

  • מצדה,6 דקות הליכה,

קווי אוטובוס למצדה במ.א. תמר

  • 384,ת.מרכזית באר שבע/הורדה,
  • 421 - בהזמנה מראש,מ.א. תמר,
  • 442,ת. מרכזית אילת/הורדה,
  • 444 - בהזמנה מראש,אילת,
  • 486,נווה זוהר,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל מצדה?

    התחנות הקרובות למצדה הן:

    • תחנת מצדה נמצאת במרחק של 401 מטרים ממך, 6 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מצדה?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מצדה: 384, 442, 486

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר למצדה במ.א. תמר?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר למצדה במ.א. תמר היא מצדה, שנמצאת במרחק הליכה של 6 דקות משם.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס הראשון למצדה במ.א. תמר?

    קו 384 הוא קו האוטובוס הראשון שנוסע למצדה במ.א. תמר. הוא עוצר בקרבת מקום בשעה 06:41.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס האחרון למצדה במ.א. תמר?

    קו 442 הוא קו האוטובוס האחרון שנוסע למצדה במ.א. תמר. הוא עוצר בקרבת מקום בשעה 22:30.

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס למצדה?

    נסיעה באוטובוס למצדה עולה בסביבות ₪4.70 - ₪23.08.

צפה במצדה, מ.א. תמר, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מ.א. תמר.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מצדה ב-מ.א. תמר

רוצה לדעת איך להגיע למצדה במ.א. תמר, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למצדה ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למצדה בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר למצדה? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: מצדה.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מצדה בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למצדה לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במ.א. תמר, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות למצדה, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מצדה כתובת: רחוב Judea Desert במ.א. תמר

מצדה, מ.א. תמר
מצדה, מ.א. תמרמְצָדָה (מַסָּדָה בכתיב מיושן) הוא מבצר עתיק על פסגתו של צוק מבודד, בשוליו המזרחיים של מדבר יהודה, המתנשא לגובה של 63 מטרים מעל פני הים, וכ-480 מטרים מעל ים המלח שלמרגלותיו. הצוק נבחר על ידי המלך הורדוס לשמש כמקום מפלט ומצודה מלכותית ועל פסגתו השטוחה נבנו ארמונות מפוארים, מבני ציבור ותענוגות. ביצורים הקיפו את המצוק ומערכות לאיסוף ואגירת מים הבטיחו אספקה שוטפת לכל אורך השנה. האירועים ההיסטוריים הדרמטיים שאירעו במצדה בתקופת המרד הגדול מתוארים בפירוט רב בספרו של יוסף בן מתתיהו – "מלחמת היהודים". על פי יוסף בן מתתיהו, כבר לפני חורבן בית שני, תפסו מורדים יהודים מכת הסיקריים את מצדה וממנה יצאו לגיחות שוד אל יישובים באזור ים המלח. על מצדה עלה וצר, בשמונה מחנות מצור, הלגיון העשירי הרומאי ולאחר קרבות נואשים על חומות המבצר ומשאפסה תקוות המורדים להסיר את המצור הם בחרו להתאבד ולא לסיים את חייהם כעבדים. לאחר כיבוש מצדה בשנת 73 שקע ההר אל תהומות השכחה עד שנתגלה מחדש על ידי חוקרים בני המאה ה-19. חפירות ארכאולוגיות אינטנסיביות נערכו במצדה ובמידה פחותה במערכת המצור הרומאית שלרגליה החל משנות ה-60 של המאה ה-20, אז נחפר ונחקר רובו המכריע של האתר כולו. בעוד המסורת הרבנית כמעט ולא עסקה בסיפור ההתאבדות ההמונית על מצדה במשך מאות שנים, אימצה התנועה הציונית את סיפור מצדה כסמל וכמיתוס לשאיפה וחתירה עד מוות לחירות, התחדשות לאומית וריבונות. בשנות ה-30 של המאה ה-20 מצדה הפכה לאתר עלייה לרגל של מטיילים ומסעות של תנועות הנוער ולאחר הקמת מדינת ישראל כאתר השבעה של טירונים בצה"ל מחילות שונים הנשבעים שנית מצדה לא תיפול – מטבע לשון הלקוחה מן הפואמה מסדה של יצחק למדן. בסוף המאה ה-20 חל כרסום במעמדה של מצדה כמיתוס ציוני ויש הנרתעים מהמסר המשתקף מהקנאות הקיצונית של הסיקריים ומבחירתם להתאבד על פסגת מצדה. בעשור השני של המאה ה-21 התחדשה מסורת המסעות אצל תנועות הנוער.בשנת 1968 הוכרזה מצדה כגן לאומי בשטח של 3,400 דונם, ובשנת 2001 הכריז עליה ארגון אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. מדי שנה פוקדים את האתר כ-750,000 מבקרים והוא נחשב לאחד מאתרי התיירות הפופולריים בישראל.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למצדה? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר למצדה במ.א. תמר

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר למצדה במ.א. תמר

קל יותר להגיע למצדה באמצעות...