דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למנות באוטובוס או רכבת ישראל?

צפה במנות על המפה

דרכי הגעה אל מנות, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מנות

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים למנות באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד מנות

  • שכונת הרחבה מקלט,2 דקות הליכה,

קווי אוטובוס למנות

  • 37,נהרייה,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל מנות?

    התחנות הקרובות למנות הן:

    • תחנת שכונת הרחבה מקלט נמצאת במרחק של 134 מטרים ממך, 2 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מנות?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מנות: 37

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר למנות?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר למנות היא שכונת הרחבה מקלט, שנמצאת במרחק הליכה של 2 דקות משם.

צפה במנות על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מנות.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מנות

רוצה לדעת איך להגיע למנות, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למנות ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למנות בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר למנות? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: שכונת הרחבה מקלט.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מנות בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למנות לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במנות, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות למנות, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: מנות, ישראל

מנות
מנותמָנוֹת הוא יישוב קהילתי באזור הגליל המערבי הנמצא ליד שלומי ושייך למועצה אזורית מעלה יוסף. היישוב הוקם בשנת 1980 על ידי בנים למשפחות ממושבי הסביבה בעזרתה של הסוכנות היהודית ונקרא על שם חורבת מנות, יישוב קדום ששרידיו במקום. מצפה מנות אמור היה לקום כמושב אך עקב מצבם הרע של המושבים בתקופת הקמת היישוב (1980) ובעיקר עקב חוסר משאבים חקלאיים הוחלט לבסוף שלא להקימו כמושב, אלא כמצפה שהוא יישוב קהילתי. כאמור, הגרעין הראשון של המתיישבים היה מבני מושבי הסביבה ומנה 12 משפחות, אשר לצורך העלייה על הקרקע התאגדו כאגודה חקלאית של תנועת המושבים. כיום (2018), היישוב הוא יישוב קהילתי (מצפה) לכל דבר ומונה כ-100 משפחות, ביניהן כ-30 משפחות הבונות את ביתן בהרחבת היישוב. רוב תושבי היישוב עוסקים בתיירות ומפעילים צימרים לפרנסתם. חלק קטן מהם עוסק בחקלאות ואילו אחרים עובדים במקצועות חופשיים, מחוץ ליישוב. ליישוב תוכנית עתידית לבניית 30 בתים נוספים ועם סיום תוכנית ההרחבה מתוכננות להתגורר ביישוב כ-120 משפחות. בשנת 2008 התגלתה סמוך ליישוב מערת נטיפים, ועל שמו היא נקראת מערת מנות.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למנות? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר למנות

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר למנות

קל יותר להגיע למנות באמצעות...