דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למעבר ארז, ישראל באוטובוס או רכבת ישראל?

צפה במעבר ארז, ישראל, על המפה

דרכי הגעה אל מעבר ארז בישראל, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מעבר ארז

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים למעבר ארז באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

שאלות ותשובות
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מעבר ארז?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מעבר ארז: 20

  • כמה עולה נסיעה ברכבת ישראל למעבר ארז?

    נסיעה ברכבת ישראל למעבר ארז עולה בסביבות ₪9.00 - ₪27.00.

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס למעבר ארז?

    נסיעה באוטובוס למעבר ארז עולה בסביבות ₪5.50 - ₪16.00.

צפה במעבר ארז, ישראל, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-ישראל.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מעבר ארז ב-ישראל

רוצה לדעת איך להגיע למעבר ארז בישראל, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למעבר ארז ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למעבר ארז בזמן אמת.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מעבר ארז בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למעבר ארז לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בישראל, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות למעבר ארז, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מעבר ארז כתובת: רחוב صلاح الدين בישראל

מעבר ארז
מעבר ארזמעבר ארז (בעבר "מחסום ארז") הוא מעבר גבול להולכי רגל הנמצא בצפון רצועת עזה, בסמוך לגדר המערכת של ציר הוברס. המעבר הוא המעבר היחיד המשמש למעבר בני אדם בגבול ישראל–רצועת עזה. הוא קרוי על שם קיבוץ ארז, הנמצא בסמוך לו. בשנת 2007 הטילה מדינת ישראל הסגר על רצועת עזה לאחר השתלטות חמאס על רצועת עזה. בעקבות זאת צומצמה הפעילות במעבר כמעט לגמרי. מדי יום עברו בו מאות בודדות של אנשים, בעיקר מקרים ייחודיים כמו צרכים הומניטריים, ארגונים בין לאומיים, היתרי VIP ותושבים בעלי אזרחות כפולה. בשנת 2021 נפתח המעבר לפועלים עזתיים בענפי הבנייה והחקלאות, בכפוף לאבחון השב"כ והיתר בתוקף. בעת הסלמות ולחימה בשטחי הרצועה המעבר נסגר מחשש לחיי העובדים במעבר, וכענישה להנהגת החמאס. אולם במבצעים עופרת יצוקה, צוק איתן וחגורה שחורה, נפתח המעבר לטובת מטופלים של בית החולים במעבר ארז, בית חולים שדה שהקים צה"ל. המעבר מהווה את נקודת ההתחלה של כביש 4.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למעבר ארז? - מידע על המקום
קל יותר להגיע למעבר ארז באמצעות...