דלג לתוכן המרכזי

מתכנן מסלולים בתחבורה ציבורית בנס עמים

צפה בנס עמים על המפה

דרכי הגעה אל נס עמים, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד נס עמים

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לנס עמים באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

שאלות ותשובות
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד נס עמים?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד נס עמים: 271, 272, 30, 60

  • כמה עולה נסיעה ברכבת ישראל לנס עמים?

    נסיעה ברכבת ישראל לנס עמים עולה בסביבות ₪9.00 - ₪48.00.

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס לנס עמים?

    נסיעה באוטובוס לנס עמים עולה בסביבות ₪5.50 - ₪12.00.

צפה בנס עמים על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-ישראל.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל נס עמים

רוצה לדעת איך להגיע לנס עמים, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לנס עמים ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לנס עמים בזמן אמת.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל נס עמים בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לנס עמים לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בישראל, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות לנס עמים, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: ישראל

נס עמים
נס עמיםנֵס עַמִּים הוא כפר שיתופי בגליל המערבי צפונית לעכו, על יד רגבה ומשתייך למועצה אזורית מטה אשר. שמו של היישוב לקוח מתוך חזון אחרית הימים בספר ישעיהו פרק י"א פסוק י': ”והיה ביום ההוא שורש ישי אשר עומד לנס עמים, אליו גויים ידרושו והייתה מנוחתו כבוד”. סמל היישוב הוא דג ושיבולת משולבים. השיבולת מסמלת חקלאות ואילו הדג מסמל את הנצרות. הדג הורד קצת למטה כדי שלא תיווצר צורת צלב.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לנס עמים? - מידע על המקום
קל יותר להגיע לנס עמים באמצעות...