דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לעמודי עמרם, מ.א. חבל אילות באוטובוס?

צפה בעמודי עמרם, מ.א. חבל אילות, על המפה

דרכי הגעה אל עמודי עמרם במ.א. חבל אילות, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד עמודי עמרם

  • אוטובוסאוטובוס:

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד עמודי עמרם במ.א. חבל אילות

  • מחנה עוזיה,147 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לעמודי עמרם במ.א. חבל אילות

  • 392 - בהזמנה מראש,באר שבע,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל עמודי עמרם?

    התחנות הקרובות לעמודי עמרם הן:

    • תחנת מחנה עוזיה נמצאת במרחק של 11603 מטרים ממך, 147 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד עמודי עמרם?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד עמודי עמרם: 340, 392, 393, 397, 991

צפה בעמודי עמרם, מ.א. חבל אילות, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מ.א. חבל אילות.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל עמודי עמרם ב-מ.א. חבל אילות

רוצה לדעת איך להגיע לעמודי עמרם במ.א. חבל אילות, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לעמודי עמרם ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לעמודי עמרם בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לעמודי עמרם? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: מחנה עוזיה.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל עמודי עמרם בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לעמודי עמרם לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במ.א. חבל אילות, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לעמודי עמרם, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

עמודי עמרם כתובת: רחוב Levona St 1, Kefar Sava, Israel במ.א. חבל אילות

עמודי עמרם, מ.א. חבל אילות
עמודי עמרם, מ.א. חבל אילותעמודי עמרם הם עמודים העשויים אבן חול נובית רכה וצבעונית בגוון ורוד, ושוכנים על מצוק בתחילת נחל עמרם, במקום בו הוא מתחיל את נתיבו לכיוון הערבה. הנחל זורם בהרי אילת מצפון לאילת. העמודים נוצרו מחתירה של מי הגשמים בתוך הסדקים שהיו במצוק. שחיקת הסלע לאורך הסדקים יצרו בלייה והביאו ליצירת חמישה עמודים גבוהים המתנשאים לגובה של 15 מטרים. הגבעה הסמוכה לעמודים נקראת "גבעת יוכבד", על שם יוכבד אמו של משה, ואשתו של עמרם. האזור בו שוכנים העמודים, הוא חלק משמורת טבע מסיב באילת. אבן החול ממנה נוצרו העמודים, נוצרה מבלייה של סלע יסוד. הצבעים המופיעים באבן החול, הם תוצאה של שטיפתם במים העשירים בתחמוצות של חומרים שונים כגון ברזל, מנגן ועוד. מקור השם של העמודים והנחל הוא בשמו הערבי של הנחל, "ואדי עמראני", שהפך בעברית ל"נחל עמרם". משמעות השם ואדי עמראני הוא הנחל עם המבנים. בנחל עמרם ישנם שרידי מבנים עתיקים, הקשורים למחצבת נחושת שהתקיימה בנחל בתקופות קדומות. באזור שסביב העמודים נמצאים שרידי כוכים ומערות, שנוצרו כתוצאה מכריית הנחושת. לפי השערת החוקרים, הנחושת מנחל עמרם שימשה כמקור לתעשיית הנחושת בתקופה הכלקוליתית, בכפרי התעשייה ששכנו בתל חוג'יירת אל-ע'וזלאן ותל מגאס.ההגעה לעמודים היא במסלול נסיעה דרך נחל עמרם, העובר בין גבעת בהט מצפונה להר אמיר בדרומו, עד הגעה לחניה, ממנה בהליכה של מספר דקות עד ההגעה לעמודים.

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לעמודי עמרם במ.א. חבל אילות

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לעמודי עמרם במ.א. חבל אילות

קל יותר להגיע לעמודי עמרם באמצעות...