דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לעין ורד באוטובוס?

צפה בעין ורד על המפה

דרכי הגעה אל עין ורד, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד עין ורד

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לעין ורד באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד עין ורד

  • הדרים/הראשונים,2 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לעין ורד

  • 44,נתניה,
  • 143,נתניה,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל עין ורד?

    התחנות הקרובות לעין ורד הן:

    • תחנת הדרים/הראשונים נמצאת במרחק של 97 מטרים ממך, 2 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד עין ורד?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד עין ורד: 12, 44, 47, 49

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לעין ורד?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לעין ורד היא הדרים/הראשונים, שנמצאת במרחק הליכה של 2 דקות משם.

צפה בעין ורד על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-עין ורד.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל עין ורד

רוצה לדעת איך להגיע לעין ורד, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לעין ורד ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לעין ורד בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לעין ורד? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: הדרים/הראשונים.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל עין ורד בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לעין ורד לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בעין ורד, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לעין ורד, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

עין ורד כתובת: רחוב HaDror St, Ein Vered, Israel בעין ורד

עין ורד
עין ורדעֵין וֶרֶד, מושב באזור השרון השייך למועצה אזורית לב השרון. את המושב חוצה כביש 553. עין ורד גובל במזרח בכפר עבודה, בדרום בכפר הס, במערב בתל מונד ובקדימה צורן ובצפון בעין שריד. המושב הוקם בשנת 1930 על ידי אנשי העלייה הרביעית ממזרח אירופה שהתאגדו כבר ב-1926 ב"ארגון מתיישבי תל אביב" וחיפשו מקום התיישבות עד שנמצא להם המקום הנוכחי בו נחפרה באר הפעילה עד היום (2014). בשנת 1932 נרשם הארגון כאגודה שיתופית ובשנת 1935 החליטו חברי המושב להחליף את שמו מ"ארגון חקלאי תל אביב" ל"עין ורד" על שמו של מעיין סמוך בשפה הערבית - "עין אל-וורדת" (מעיין היורדות לשאוב מים). במהלך העלייה החמישית הצטרפו ליישוב עולים מיהדות גרמניה וזו הייתה התקופה בה ניטעו פרדסים והוקמו לולי תרנגולות. אחרי סיום מלחמת העולם השנייה הגיעה למושב דרך עליית הנוער והסוכנות היהודית קבוצה של כ-50 ילדים ניצולי שואה מיוון. ילדים אלו נקלטו על ידי משפחות חברי המושב וגדלו בבתיהם. במהלך מלחמת העצמאות עמד היישוב בקו החזית, ואף הותקף בסוף מאי 1948 בידי חיל המשלוח העיראקי, שנהדף לבסוף. במהלך השנים שחלפו מאז קלט היישוב משפחות ובודדים נוספים, מספר הבתים הבנויים גדל ומספר העוסקים בחקלאות קטן. בתחילת שנות התשעים הוקמה הרחבה ראשונה של תושבים שאינם חקלאים ונוספו כ 24 משפחות. במהלך העשור הקודם הורחב המושב עוד בכ 120 בתים בשתי הרחבות, צפונית ודרומית וכתוצאה מכך המושב שינה פניו כשקיים רוב לתושבים שאינם בעלי נחלות ואינם חקלאים. את המושב מנהל ועד מקומי אשר עוסק בניהול השוטף של המושב ובכלל זאת בנושאי נוער, חינוך, ביטחון, נוי, פיתוח סביבתי תרבות ועוד. הוועד המנהל את המושב עושה זאת בהתנדבות. בני המושב מעורבים מאז הקמתו, טרם הקמת המדינה, בביטחון המדינה. במהלך השנים קיפחו חיים 19 מבני המושב. ילדי המושב לומדים בבתי הספר השייכים למועצה אזורית לב השרון. ביהס יסודי בין ההדרים ובחטיבת ביניים ותיכון בקריית חינוך דרור.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לעין ורד? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לעין ורד

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לעין ורד

קל יותר להגיע לעין ורד באמצעות...