דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לעינות גבתון, מ.א. גזר באוטובוס?

צפה בעינות גבתון, מ.א. גזר, על המפה

דרכי הגעה אל עינות גבתון במ.א. גזר, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד עינות גבתון

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לעינות גבתון באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד עינות גבתון במ.א. גזר

  • יציץ/בית כנסת כתר תורה,17 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לעינות גבתון במ.א. גזר

  • 27,יציץ,
  • 51,מזכרת בתיה,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל עינות גבתון?

    התחנות הקרובות לעינות גבתון הן:

    • תחנת יציץ/בית כנסת כתר תורה נמצאת במרחק של 1286 מטרים ממך, 17 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד עינות גבתון?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד עינות גבתון: 26

צפה בעינות גבתון, מ.א. גזר, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מ.א. גזר.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל עינות גבתון ב-מ.א. גזר

רוצה לדעת איך להגיע לעינות גבתון במ.א. גזר, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לעינות גבתון ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לעינות גבתון בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לעינות גבתון? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: יציץ/בית כנסת כתר תורה.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל עינות גבתון בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לעינות גבתון לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במ.א. גזר, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לעינות גבתון, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

עינות גבתון כתובת: רחוב HaErez St 28, Or Yehuda, Israel במ.א. גזר

עינות גבתון, מ.א. גזר
עינות גבתון, מ.א. גזרשְׁמוּרַת עֵינוֹת גִּיבְּתוֹן (או - מעיינות גיבתון) היא שמורת טבע בשטח של 80 דונם הנמצאת כקילומטר ממזרח למזכרת בתיה, ליד מפגש פסי הרכבת לירושלים ולבאר שבע. אפשר להגיע למקום בדרך עפר היוצאת מכביש 411 וחוצה את כביש 6 מתחת ל"גשר השלושה" (על שם שלושה מחברי קיבוץ חולדה הסמוך, שנפלו במאורעות 1939). מפלס מי התהום במקום גבוה, ולכן יש בו מעיינות. המים מליחים עם 770 מ"ג כלור לליטר. בחורף מתווספים גם מי נגר עילי הנקווים לבריכות, והמקום הופך לבוצי. בעבר הייתה במקום ביצה, שיובשה בימי המנדט הבריטי באמצעות תעלות ניקוז וחורשת אקליפטוסים.מעבר לייבוש הביצה, פלשו לשמורה עצי שיטה כחלחלה (מין זר שיובא בעבר לצורך עצירה של נדידת דיונות). בקיץ מתייבשת השמורה ואפשר להבחין בה רק בקבוצות צפופות של קנה מצוי, סוף מצוי וסמר חד. בשנים האחרונות עוברת השמורה תהליכי שיקום משמעותיים הכוללים שחזור של משטר המים ושיקום צמחי של מיני ביצה, בהם גם מינים בסכנת הכחדה. מצפון לשמורה נמצא תל מָלוֹט שנהוג לזהותו עם העיר הפלשתית גבתון, שעל שמה קרויים המעיינות. מראש התל יש תצפית יפה על הסביבה.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לעינות גבתון? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לעינות גבתון במ.א. גזר

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לעינות גבתון במ.א. גזר

קל יותר להגיע לעינות גבתון באמצעות...