דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים למעלה צביה באוטובוס?

צפה במעלה צביה על המפה

דרכי הגעה אל מעלה צביה, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד מעלה צביה

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים למעלה צביה באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד מעלה צביה

  • צביה,5 דקות הליכה,
  • מכמנים כניסה,59 דקות הליכה,

קווי אוטובוס למעלה צביה

  • 34 - בהזמנה מראש,תרדיון,
  • 37 - בהזמנה מראש,צביה,
  • 38 - בהזמנה מראש,מכמנים,
  • 77,כפר ורדים,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל מעלה צביה?

    התחנות הקרובות למעלה צביה הן:

    • תחנת צביה נמצאת במרחק של 336 מטרים ממך, 5 דקות הליכה.
    • תחנת מכמנים כניסה נמצאת במרחק של 4629 מטרים ממך, 59 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד מעלה צביה?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד מעלה צביה: 37

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר למעלה צביה?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר למעלה צביה היא צביה, שנמצאת במרחק הליכה של 5 דקות משם.

צפה במעלה צביה על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-צביה.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל מעלה צביה

רוצה לדעת איך להגיע למעלה צביה, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע למעלה צביה ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע למעלה צביה בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר למעלה צביה? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: צביה; מכמנים כניסה.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל מעלה צביה בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה למעלה צביה לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בצביה, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות למעלה צביה, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: צביה, ישראל

מעלה צביה
מעלה צביהמַעֲלֵה-צִבְיָּה הוא יישוב קהילתי על שם צביה לובטקין, מלוחמות מרד גטו ורשה, בגליל התחתון, בתחומי המועצה האזורית משגב. היישוב נוסד בשנת 1979 כקיבוץ של התק"ם, אך בשנת 1986 נסגר הקיבוץ והאתר הועבר לאחריות גרעין "עתיד" אשר התארגן כיישוב קהילתי בתמיכת הסוכנות היהודית והמועצה האזורית משגב. באמנת היישוב הוא מוגדר כ"יישוב יהודי-ישראלי בדרך האימן", ועל המבקשים להתיישב בו להיות חלק מתנועת האימן, תנועה פילוסופית־יישומית. בתי היישובים בולטים בצבעוניותם, בהתאם לתפישת העולם של התושבים, לפיה לצבעים יש השפעה על החיים האנושיים. ביישוב מרכז קהילתי, מבנה מוזיקה, בית ספר יסודי וחטיבת ביניים ברוח היישוב, תנועת נוער בשם "תבנית השלום" ועוד. חברי מעלה צביה עוסקים בפעילות קהילתית שוטפת באזור משגב וברחבי הארץ. נערי ונערות תנועת הנוער של היישוב, "תבנית השלום", מאמצים יחידת צבא. בין חברי היישוב לתושבי הכפר הבדואי חוסנייה מתקיימת פעילות משותפת קבועה לעידוד וחיזוק ערך השכנות והקיום המפרה והסובלני עם השונה והייחודי. תושבי וילדי היישוב מקיימים פעילויות שוטפות לטיפוח איכות הסביבה באזור, כולל ניקוי נחלים וכבישים, מיחזור, לימוד חוגי איכות הסביבה של בתי ספר, כנסים ארציים ופיתוח שיטות מיוחדות לטיפוח הסביבה. חברי "מעגל הטורקיז" מקיימים פעילויות התנדבותיות בתחום סיפור סיפורים המשקפים ומעבירים ערכים. חברי היישוב פעילים בוועדות של המועצה האזורית משגב וכן שותפים לפרויקטים אזוריים. עשרות קבוצות באות מדי שנה לבקר במעלה צביה, להתרשם מייחודיותו של היישוב בהדרכת תושביו. כן מקיימים חברי היישוב סדנאות בהם מציגים ומלמדים את דרך האימן. חברי היישוב מפעילים את "פריזמה 21 - האקדמיה לחיים" המקושרת לתנועת האימן, שמטרתה הכנה לחיים אפקטיביים.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  למעלה צביה? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר למעלה צביה

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר למעלה צביה

קל יותר להגיע למעלה צביה באמצעות...