דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לאבן יצחק, גלעד (אבן יצחק) באוטובוס?

צפה באבן יצחק, גלעד (אבן יצחק), על המפה

דרכי הגעה אל אבן יצחק בגלעד (אבן יצחק), באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד אבן יצחק

  • אוטובוסאוטובוס: 

איך מגיעים לאבן יצחק באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד אבן יצחק בגלעד (אבן יצחק)

  • בסיס גולני,70 דקות הליכה,
  • מועויאה/מכולת,74 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לאבן יצחק בגלעד (אבן יצחק)

  • 48,בנימינה-גבעת עדה,
  • 50,מנשה,
  • 39,מסוף אום אל פחם,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל אבן יצחק?

    התחנות הקרובות לאבן יצחק הן:

    • תחנת בסיס גולני נמצאת במרחק של 5447 מטרים ממך, 70 דקות הליכה.
    • תחנת מועויאה/מכולת נמצאת במרחק של 5740 מטרים ממך, 74 דקות הליכה.
  • איזה קו אוטובוס עוצר ליד אבן יצחק?

    184

צפה באבן יצחק, גלעד (אבן יצחק), על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-גלעד (אבן יצחק).
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל אבן יצחק ב-גלעד (אבן יצחק)

רוצה לדעת איך להגיע לאבן יצחק בגלעד (אבן יצחק), ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לאבן יצחק ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לאבן יצחק בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לאבן יצחק? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: בסיס גולני; מועויאה/מכולת.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל אבן יצחק בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לאבן יצחק לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בגלעד (אבן יצחק), סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לאבן יצחק, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: גלעד (אבן יצחק), ישראל

אבן יצחק, גלעד (אבן יצחק)
אבן יצחק, גלעד (אבן יצחק)גַּלְעֵד, או בשמו הקודם אֶבֶן יִצְחָק, הוא קיבוץ המשתייך לתנועה הקיבוצית (תק"ץ) ברמות מנשה, בתחום השיפוט של המועצה האזורית מגידו והוא הדרומי ביותר בתחום השיפוט של מועצה זו. גלעד ממוקם בין ואדי ערה ליקנעם עילית, במרחק של כ-4 ק"מ דרומית לקיבוץ דליה. שטחיו החקלאיים של הקיבוץ משתרעים על כ-14,500 דונם.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לאבן יצחק? - מידע על המקום

היעזר ב-Moovit לנסיעה ממקום למקום בגלעד (אבן יצחק) בעזרת קווי תחבורה ציבורית, לבחירתך.

אנו נציג לך מהם מסלולי הנסיעה המומלצים/המהירים/הנוחים ביותר ליעדך בגלעד (אבן יצחק) , נכוון אותך איזה קו אוטובוס או רכבת עליך לקחת, באיזו תחנה עליך לרדת מהקו ונמליץ לך באיזה מאמצעי התחבורה הציבורית הכי כדאי לך לעשות שימוש. כמו שאתה מבין, עם Moovit הדרך להגיע לכל מקום בגלעד (אבן יצחק) היא קלה ופשוטה

בנסיעה לכל יעד בגלעד (אבן יצחק) אפשר להשתמש בניווט ה-LIVE של Moovit עם התראות הנסיעה, כדי לדעת מה מרחק ההליכה, משך ההמתנה לקו, מספר תחנות הנסיעה ו-Moovit תודיע לך באיזו תחנה לרדת ככל שתתקרב אליה. אין צורך לבדוק את המפה כל הזמן.

רוצה לדעת איך נוסעים בתחבורה ציבורית בגלעד (אבן יצחק) או איך משלמים על תחבורה ציבורית בגלעד (אבן יצחק)? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit יכולה לעזור לך לנווט בתחבורה ציבורית בקלות, ובתשלום מינימלי. היא כוללת מחירי תחבורה ציבורית ומחירי כרטיסים. היית רוצה מפה של קווי התחבורה הציבורית בגלעד (אבן יצחק)? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit מציגה את כל מפות התחבורה הציבורית בגלעד (אבן יצחק) עם כל מסלולי האוטובוס והתחנות בצורה אינטראקטיבית.

ב-גלעד (אבן יצחק) יש 1 סוגי תחבורה ציבורית: אוטובוס, המופעלים על ידי מספר מפעילות תחבורה ציבורית, כולל דן (Dan), הרכבת הקלה תל אביב - תבל - הקו האדום, רכבת ישראל (Israel Railways), אגד (Egged), מטרופולין (Metropoline), קווים (Kavim), אלקטרה אפיקים (Electra Afikim), נתיב אקספרס (Nateev Express), אקסטרה (Extra), אקסטרה ירושלים, הרכבת הקלה ירושלים - כפיר, דן בדרום (Dan Badarom), דן באר שבע (Dan Beer-Sheva), אלקטרה אפיקים תחבורה (Electra Afikim Tachbura) ו- סופרבוס (Superbus).

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לאבן יצחק בגלעד (אבן יצחק)

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לאבן יצחק בגלעד (אבן יצחק)

קל יותר להגיע לאבן יצחק באמצעות...