דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לאל מחרקה, זרועה באוטובוס?

צפה באל מחרקה, זרועה, על המפה

דרכי הגעה אל אל מחרקה בזרועה, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד אל מחרקה

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לאל מחרקה באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד אל מחרקה בזרועה

  • זרועה/מרכז,15 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לאל מחרקה בזרועה

  • 51,נתיבות,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל אל מחרקה?

    התחנות הקרובות לאל מחרקה הן:

    • תחנת זרועה/מרכז נמצאת במרחק של 1168 מטרים ממך, 15 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד אל מחרקה?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד אל מחרקה: 25, 343, 363, 383, 51

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לאל מחרקה בזרועה?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לאל מחרקה בזרועה היא זרועה/מרכז, שנמצאת במרחק הליכה של 15 דקות משם.

צפה באל מחרקה, זרועה, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-זרועה.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל אל מחרקה ב-זרועה

רוצה לדעת איך להגיע לאל מחרקה בזרועה, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לאל מחרקה ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לאל מחרקה בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לאל מחרקה? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: זרועה/מרכז.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל אל מחרקה בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לאל מחרקה לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בזרועה, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לאל מחרקה, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

אל מחרקה כתובת: רחוב Zalman Shazar St 142, Sderot, Israel בזרועה

אל מחרקה, זרועה
אל מחרקה, זרועהאל-מוחרקה (בערבית: المحرّقة, תעתיק מדויק: מֻחַרַּקַה) היה כפר ערבי בנגב הצפון-מערבי, כ-15 קילומטרים מזרחית לעזה. הכפר אל-מוחרקה היה ידוע עוד מהתקופה הממלוכית. באותה העת היה הכפר הקדש (וקף) במובן זה שעודפי היבולים של הכפר הוקדשו לתחזוקת המסגד של עזה וכיפת הסלע בהר הבית. במאה ה-16 ננטש הכפר ויושב מחדש בסוף המאה ה-19. הרוב המוחלט של אדמות הכפר היו רשומות על שמו של הסולטאן עבדול חמיד השני. אולם בשנת 1932 נרשמו הקרקעות על שמו של הנציב העליון כנאמן של ממשלת ארץ ישראל, על סמך הטענה שהקרקעות היו אדמות ג'פתליק ועל כן שייכות לממשלה הטורקית ובהתאם להסכם לוזאן עברו לידי ממשלת המנדט. ובעבר התושבים היו צריכים לשלם דמי שכירות שנתיים על הקרקע. בשנת 1934 תבע הנסיך מוחמד סלים, יורשו של הסולטאן עבדול חמיד השני את ממשלת המנדט בדרישה שאדמות הכפר יועברו לרשותו, בטענה שהאדמות היו אדמותיו הפרטיות של הסולטאן. התביעה נועדה להיות בלון ניסוי במסגרת ניסיון לקבל חזקה בכלל האדמות של הסולטאן בארץ ישראל. מוחמד סלים זכה במשפט בבית המשפט המחוזי ביפו, אולם תוצאות המשפט בוטלו בערעור בטענה שהמשפט התנהל שלא כדין בפני שני שופטים בלבד והוחזרו לדיון חוזר. המשפט התקיים במשך מספר שנים עד שבשנת 1947 קבע בית הדין העליון של ארץ ישראל שהאדמות שייכות לממשלה. במפקד אוכלוסין שערכו הבריטים בשנת 1931 נמנו בכפר כ-422 תושבים, ו-86 בתים. בסקר הכפרים 1945 בארץ ישראל הוערך מספר התושבים בכפר 580 תושבים. בלילה שבין ה-27 ל-28 במאי 1948 תקפו כוחות של חטיבת הנגב את הכפר וגירשו את תושביו. ב-16 באוגוסט 1948, ביצעה חטיבת הנגב מבצע פינוי נוסף באזור, ערבים שנמצאו בכפר גורשו ובתים מוקשו ופוצצו. על אדמות הג'יפתליק ששימשו את תושבי הכפר הוקמו יושיביה, שכונה אל-מוחרקה א' ויכיני, שכונה מוחרקה ב'. כן נמסרו חלק מהאדמות לתושבי תקומה לעיבוד ולנתיבות[דרוש מקור]. בתי הכפר ההרוסים עומדים שוממים בין זרועה ויכיני.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לאל מחרקה? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לאל מחרקה בזרועה

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לאל מחרקה בזרועה

קל יותר להגיע לאל מחרקה באמצעות...