דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לאל עריאן באוטובוס?

צפה באל עריאן על המפה

דרכי הגעה אל אל עריאן, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד אל עריאן

  • אוטובוסאוטובוס: 

איך מגיעים לאל עריאן באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד אל עריאן

  • אל עריאן/מסגד,2 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לאל עריאן

  • 38,אום אל-פחם,
  • 48,בנימינה-גבעת עדה,
  • 49,אל -עריאן,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל אל עריאן?

    התחנות הקרובות לאל עריאן הן:

    • תחנת אל עריאן/מסגד נמצאת במרחק של 121 מטרים ממך, 2 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד אל עריאן?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד אל עריאן: 49

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר לאל עריאן?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר לאל עריאן היא אל עריאן/מסגד, שנמצאת במרחק הליכה של 2 דקות משם.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס הראשון לאל עריאן?

    קו 49 הוא קו האוטובוס הראשון שנוסע לאל עריאן. הוא עוצר בקרבת מקום בשעה 05:00.

  • באיזו שעה יוצא קו האוטובוס האחרון לאל עריאן?

    קו 49 הוא קו האוטובוס האחרון שמגיע לאל עריאן. יש לו תחנה באזור ב -22:49.

  • כמה עולה נסיעה באוטובוס לאל עריאן?

    נסיעה באוטובוס לאל עריאן עולה בסביבות ₪5.50 - ₪12.00.

צפה באל עריאן על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-אל -עריאן.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל אל עריאן

רוצה לדעת איך להגיע לאל עריאן, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לאל עריאן ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לאל עריאן בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לאל עריאן? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: אל עריאן/מסגד.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל אל עריאן בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לאל עריאן לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים באל -עריאן, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לאל עריאן, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

אל עריאן כתובת: רחוב חדרה, חיפה באל -עריאן

אל עריאן
אל עריאןאַל עַרְיַאן (בערבית: العريان) הוא כפר ערבי באזור נחל עירון הנמצא בתחום המועצה האזורית מנשה. הכפר נוסד בשנת 1880 על ידי אחמד סולימאן, וצאצאיו מתגוררים בו גם כיום. משמעות השם היא "עירום", ומקורו מיוחס למראה השטח, שהיה מיוער בעבר, אחרי שעציו נכרתו כדי לשמש כדלק לרכבות. אל-עריאן הוא יישוב מוכר מאז ינואר 1995. ההכרה הושגה בעקבות פעילות של המועצה האזורית מנשה, יחד עם עמותת הכפר, שהחלה ב-1987, ובמהלכה אף הוגשה עתירה לבג"ץ.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לאל עריאן? - מידע על המקום

היעזר ב-Moovit לנסיעה ממקום למקום באל -עריאן בעזרת קווי תחבורה ציבורית, לבחירתך.

אנו נציג לך מהם מסלולי הנסיעה המומלצים/המהירים/הנוחים ביותר ליעדך באל -עריאן , נכוון אותך איזה קו אוטובוס או רכבת עליך לקחת, באיזו תחנה עליך לרדת מהקו ונמליץ לך באיזה מאמצעי התחבורה הציבורית הכי כדאי לך לעשות שימוש. כמו שאתה מבין, עם Moovit הדרך להגיע לכל מקום באל -עריאן היא קלה ופשוטה

בנסיעה לכל יעד באל -עריאן אפשר להשתמש בניווט ה-LIVE של Moovit עם התראות הנסיעה, כדי לדעת מה מרחק ההליכה, משך ההמתנה לקו, מספר תחנות הנסיעה ו-Moovit תודיע לך באיזו תחנה לרדת ככל שתתקרב אליה. אין צורך לבדוק את המפה כל הזמן.

רוצה לדעת איך נוסעים בתחבורה ציבורית באל -עריאן או איך משלמים על תחבורה ציבורית באל -עריאן? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit יכולה לעזור לך לנווט בתחבורה ציבורית בקלות, ובתשלום מינימלי. היא כוללת מחירי תחבורה ציבורית ומחירי כרטיסים. היית רוצה מפה של קווי התחבורה הציבורית באל -עריאן? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit מציגה את כל מפות התחבורה הציבורית באל -עריאן עם כל מסלולי האוטובוס והתחנות בצורה אינטראקטיבית.

ב-אל -עריאן יש 1 סוגי תחבורה ציבורית: אוטובוס, המופעלים על ידי מספר מפעילות תחבורה ציבורית, כולל דן (Dan), הרכבת הקלה תל אביב - תבל - הקו האדום, רכבת ישראל (Israel Railways), אגד (Egged), מטרופולין (Metropoline), קווים (Kavim), אלקטרה אפיקים (Electra Afikim), נתיב אקספרס (Nateev Express), אקסטרה (Extra), אקסטרה ירושלים, הרכבת הקלה ירושלים - כפיר, דן בדרום (Dan Badarom), דן באר שבע (Dan Beer-Sheva), אלקטרה אפיקים תחבורה (Electra Afikim Tachbura) ו- סופרבוס (Superbus).

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לאל עריאן

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לאל עריאן

קל יותר להגיע לאל עריאן באמצעות...