דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לבאר שמע, מ.א. מרחבים באוטובוס?

צפה בבאר שמע, מ.א. מרחבים, על המפה

דרכי הגעה אל באר שמע במ.א. מרחבים, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד באר שמע

  • אוטובוסאוטובוס:

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד באר שמע במ.א. מרחבים

  • מסעף אורים,67 דקות הליכה,
  • אורים מרכז,73 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לבאר שמע במ.א. מרחבים

  • 30,ת. רכבת אופקים/רציפים,
  • 130,בא''פ/מל''י,
  • 35,מ.א. אשכול,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל באר שמע?

    התחנות הקרובות לבאר שמע הן:

    • תחנת מסעף אורים נמצאת במרחק של 5202 מטרים ממך, 67 דקות הליכה.
    • תחנת אורים מרכז נמצאת במרחק של 5662 מטרים ממך, 73 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד באר שמע?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד באר שמע: 130, 35

צפה בבאר שמע, מ.א. מרחבים, על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-מ.א. מרחבים.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל באר שמע ב-מ.א. מרחבים

רוצה לדעת איך להגיע לבאר שמע במ.א. מרחבים, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לבאר שמע ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לבאר שמע בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לבאר שמע? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: מסעף אורים; אורים מרכז.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל באר שמע בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לבאר שמע לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים במ.א. מרחבים, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לבאר שמע, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: מ.א. מרחבים, ישראל

באר שמע, מ.א. מרחבים
באר שמע, מ.א. מרחביםחורבת באר שמע היא אתר עתיקות גדול במערב הנגב הצפוני, ממזרח לכביש אורים-צאלים, נמצאת כ-6 ק"מ דרומית לקיבוץ אורים. האתר, המשתרע על שטח של כ-500 דונם, נמצא על אחת מתוואי דרך הבשמים בין חלוצה ועזה. המקום ידוע ממקורות היסטוריים בשם בירזמה (באר צמא) או בירסמה (באר שמע) מהמאה ה-2 לספירה. האתר נזכר באונומסטיקון של אוסביוס מתחילת המאה ה-4 לספירה, ובמסמך הביזנטי Notitia Dignitatum מתחילת המאה ה-5 לספירה, מוזכרת יחידה צבאית בשם 'פרשים תמודים אילירים' שישבו באתר. האתר נזכר גם על ידי היסטוריונים נוצרים בתקופה הביזנטית כ'גרריס' ובו קהילה של נזירים אדוקים. בתקופה זו האתר היה מרכז שלטוני של הטריטוריה האימפריאלית של סלטוס גרריתיקוס. האתר כולל כנסייה גדולה ובה רצפת פסיפס נדירה. הפסיפס כולל מדליונים ובתוכם בעלי חיים, דמויות מיתולוגיות, סלי פרי ואמפורות. גם מופיעות בו כתובות המציינות שהכנסייה נבנתה לכבודו של סטפנוס הקדוש. הכנסייה ניצבה בתחומיו של מנזר גדול, והיא אחת מכנסיות רבות במערב הנגב הצפוני המכילות פסיפסים דומים, כגון כיסופים, גרר ומגן, שהוקמו בצידם של יישובים גדולים מהתקופה הביזנטית, על צירי העלייה לרגל מארץ ישראל וסוריה אל דרום חצי האי סיני. האתר נסקר לראשונה בשנת 1902 על ידי אלואיס מוסיל. בשנים 1989‏-1990 נוהלה במקום חפירה של רשות העתיקות שנוהלה על ידי דן גזית וישעיהו לנדר, ובה נתגלתה הפסיפס. לאחר חקירת הפסיפס הוא כוסה באדמה למניעת השחתתו. בשנת 2006 נערכה עונת חפירות נוספת באתר. בעונה זו נתגלו חלקי מבנים רחבי ידיים, גת מפוארת עם מבנים שבהם אכסנו קנקני יין (קנקני שק וקנקני עזה) ומרתף שכנראה שימש כיקב, יסוד אמת מים ושרידי בית מרחץ. כמו כן, אותרו באמצעות מכ"ם חודר קרקע שרידי מבנה מסיבי, כנראה אמפיתיאטרון או בריכת מים גדולה. בחפירות התגלו גם מבנים מהתקופה האיסלמית הקדומה (המאה ה-8 לספירה), והממלוכית (המאות 14-13 לספירה). האתר עבר שוד אבנים רציני בתחילת המאה ה-20. הממצאים שנתגלו מביאים להשערה כי מדובר ביישוב גדול ומתוכנן היטב. לדעת מרדכי גיחון האתר שימש כחלק מקו ההגנה שנקרא לימס פלשתינה, שהוקם בתקופה הרומית ונועד להגן על הארץ הנושבת מפני פשיטות של נוודים מהמדבר.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לבאר שמע? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לבאר שמע במ.א. מרחבים

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לבאר שמע במ.א. מרחבים

קל יותר להגיע לבאר שמע באמצעות...