דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים לגן השומרון באוטובוס?

צפה בגן השומרון על המפה

דרכי הגעה אל גן השומרון, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד גן השומרון

  • אוטובוסאוטובוס:

איך מגיעים לגן השומרון באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד גן השומרון

  • נעורים/המושב,18 דקות הליכה,
  • אחוזה/נעורים,22 דקות הליכה,

קווי אוטובוס לגן השומרון

  • 28,חדרה,
  • 4,המייסדים/השמינית,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל גן השומרון?

    התחנות הקרובות לגן השומרון הן:

    • תחנת נעורים/המושב נמצאת במרחק של 1337 מטרים ממך, 18 דקות הליכה.
    • תחנת אחוזה/נעורים נמצאת במרחק של 1684 מטרים ממך, 22 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד גן השומרון?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד גן השומרון: 163, 821, 825

צפה בגן השומרון על המפה

אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-גן השומרון.
תכנון מסלול, זמני הגעה מעודכנים, התראות שירות, מפות ועוד

תחבורה ציבורית אל גן השומרון

רוצה לדעת איך להגיע לגן השומרון, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע לגן השומרון ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע לגן השומרון בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר לגן השומרון? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: נעורים/המושב; אחוזה/נעורים.

אוטובוס:

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל גן השומרון בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה לגן השומרון לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בגן השומרון, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס, עלויות ותעריפי נסיעות לגן השומרון, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

מיקום: גן השומרון, ישראל

גן השומרון
גן השומרוןגַּן השׁוֹמְרוֹן הוא מושב השוכן על הכביש לעפולה, צפונית מזרחית לחדרה, לפני צומת עירון. שמו של היישוב ניתן לו בטעות משום שפעם לא הבדילו בין שרון לשומרון.[דרושה הבהרה] משתייך למועצה אזורית מנשה. כביש 6403 חוצה את היישוב לצדדים מערב ומזרח. היישוב נוסד באביב 1934 על ידי יוצאי גרמניה שעברו הכשרה בנהלל ובקיבוץ עין שמר. בשנת 1946 נוספו למקום מתיישבים ממשוחררי הצבא הבריטי. בשנת 1954 בוצעה הרחבה נוספת באמצעות התנועה "מן העיר אל הכפר", ובשנת 1957 קלט היישוב קבוצה גדולה של עולי פולין. בתחילה היה שטח היישוב 600 דונם, אך לאחר מספר שנים נוספו עוד 400 דונם. היישוב "גן השומרון" נרשם בשם "אגודת עובדי אדמה", שהייתה פעילה ויוזמת בכל מפעל ההתיישבות. המושב משתייך לתנועת הנוער "האיחוד החקלאי". ביישוב נמצאת אגודה חקלאית המאגדת משפחות בעלות קרקע חקלאית. היישוב הוא אחד משלושה יישובים בארץ (כפר שמריהו, בית יצחק וגן השומרון) להם קרקעות פרטיות שנקנו לפני קום המדינה ונמצאות בבעלות פרטית. בבחירות האחרונות (2015) בחרו רוב תושבי המושב במפלגת "המחנה הציוני". בשנת 1984 חגג היישוב את חגיגת היובל.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  לגן השומרון? - מידע על המקום

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר לגן השומרון

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר לגן השומרון

קל יותר להגיע לגן השומרון באמצעות...