דלג לתוכן המרכזי

איך מגיעים להצפון החדש, תל אביב-יפו באוטובוס או רכבת ישראל?

דרכי הגעה אל הצפון החדש בתל אביב-יפו, באמצעות תחבורה ציבורית

הקווים הבאים עוברים ליד הצפון החדש

    אוטובוסאוטובוס: 1665566771.רכבת ישראלרכבת ישראל: קו בנימינה - רחובותקו רעננה מערב - באר שבע מרכזקו רעננה מערב - רשל''צ משה דייןקו רשל''צ משה דיין - רעננה מערב.

איך מגיעים להצפון החדש באוטובוס?

לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

איך מגיעים להצפון החדש ברכבת ישראל?

לחיצה על קו הרכבת ישראל תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.

תחנות האוטובוס שנמצאות ליד הצפון החדש בתל אביב-יפו

  • כיכר המדינה/ויצמן, 3 דקות הליכה,
  • ז'בוטינסקי/כיכר המדינה, 4 דקות הליכה,

קווי אוטובוס להצפון החדש בתל אביב-יפו

  • 7, תל אביב-יפו,
  • 14, קאנטרי דקל,
  • 89, תל אביב-יפו,
  • 706, רמת השרון,
  • 3, מסוף הטייסים,
  • 5, מסוף הלוחמים/משרד הרישוי,
  • 90, תל אביב-יפו,
שאלות ותשובות
  • מהן התחנות הקרובות ביותר אל הצפון החדש?

    התחנות הקרובות להצפון החדש הן:

    • תחנת כיכר המדינה/ויצמן נמצאת במרחק של 160 מטרים ממך, 3 דקות הליכה.
    • תחנת ז'בוטינסקי/כיכר המדינה נמצאת במרחק של 274 מטרים ממך, 4 דקות הליכה.
  • אילו קווי אוטובוס עוצרים ליד הצפון החדש?

    קווי האוטובוס האלה עוצרים ליד הצפון החדש: 166, 55, 66, 7, 71.

  • אילו קווי רכבת ישראל עוצרים ליד הצפון החדש?

    קווי הרכבת ישראל האלה עוצרים ליד הצפון החדש: קו בנימינה - רחובות, קו רעננה מערב - באר שבע מרכז, קו רעננה מערב - רשל''צ משה דיין, קו רשל''צ משה דיין - רעננה מערב.

  • איזו תחנת אוטובוס היא הקרובה ביותר להצפון החדש בתל אביב-יפו?

    תחנת האוטובוס הקרובה ביותר להצפון החדש בתל אביב-יפו היא כיכר המדינה/ויצמן, שנמצאת במרחק הליכה של 3 דקות משם.

צפה בהצפון החדש, תל אביב-יפו, על המפה

תחבורה ציבורית אל הצפון החדש ב-תל אביב-יפו

רוצה לדעת איך להגיע להצפון החדש בתל אביב-יפו, ישראל? מוביט עוזרת לך למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי להגיע להצפון החדש ומספקת לך הנחיות הגעה באמצעות התחבורה הציבורית, צעד אחר צעד.

Moovit מספקת מפות חינמיות והנחיות הגעה בזמן אמת כדי לעזור לך לנווט בעירך. אפשר לצפות כאן בלוחות זמנים, קווים ומסלולים, ולגלות כמה זמן ייקח לך להגיע להצפון החדש בזמן אמת.

רוצה למצוא את התחנה הקרובה ביותר להצפון החדש? הנה רשימת התחנות הקרובות ביותר ליעדך: כיכר המדינה/ויצמן; ז'בוטינסקי/כיכר המדינה.

אוטובוס: 166556677114897063590.רכבת ישראל: קו בנימינה - רחובותקו רעננה מערב - באר שבע מרכזקו רעננה מערב - רשל''צ משה דייןקו רשל''צ משה דיין - רעננה מערב.

רוצה לראות אם יש קו אחר שמגיע ליעד מהר יותר? Moovit עוזרת לך למצוא קווים חלופיים או זמני הגעה מהירים יותר. אפשר לקבל הנחיות הגעה ממקום מסוים אל הצפון החדש בקלות על ידי שימוש באפליקציית Moovit או באתר Moovit.

אנחנו הופכים את הנסיעה להצפון החדש לפשוטה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה למעלה מ- 1.5 מליון נוסעים, כולל נוסעים בתל אביב-יפו, סומכים על Moovit ורואים בה את האפליקציה הטובה ביותר לתחבורה הציבורית. לא צריך להוריד אפליקציה נפרדת לאוטובוס או לרכבת, ב-Moovit אפשר למצוא את כל המידע שצריך על כל סוגי התחבורה הציבורית, כולל כמובן את לוחות הזמנים המעודכנים ביותר עבור אוטובוסים ורכבות.

למידע על מחירים של אוטובוס ו- רכבת ישראל, עלויות ותעריפי נסיעות להצפון החדש, יש לבדוק באפליקציית Moovit

מומלץ להשתמש באפליקציה כדי לנווט ליעדים נפוצים כמו שדה התעופה, בית חולים, מגרש ספורט, סופר, קניון, בית קפה, בית ספר, מכללה ואוניברסיטה.

הצפון החדש כתובת: רחוב ה' באייר בתל אביב-יפו

הצפון החדש, תל אביב-יפו
הצפון החדש, תל אביב-יפוהצפון החדש הוא כינוי לחלקה של העיר תל אביב-יפו, המשתרע בין רחוב אבן גבירול ממערב, לנתיבי איילון ממזרח, ובין נחל הירקון מצפון לשדרות שאול המלך מדרום. חלק זה חופף לרובע 4 של העיר, ובשנת 2008 מנתה אוכלוסייתו 42,746 תושבים, שהיו 11.1% מכלל תושבי העיר. כינוי זה לאזור אינו רווח למרות שהוא השם הרשמי של הרובע והוא מכונה לרוב "הצפון הישן" בטעות או נתפש כחלק ממרכז העיר. מקור שמו של האזור באבחנה בינו לבין הצפון הישן של תל אביב, המשתרע מצידו המערבי של רחוב אבן גבירול - רובע 3. במשך שנים רבות, החל משנות ה-30 של המאה ה-20, התפתחה העיר בהתאם לתוכנית גדס, בעיקר לכיוון צפון, היינו לאורך חופי הים התיכון, ועד למרחק של כקילומטר ממנו. תוכניות המתאר לצפון החדש הוכנו עוד קודם, בסוף שנות ה-40, בהשראת תוכנית גדס אולם היצע הקרקעות שלפני מלחמת העצמאות איפשר בנייה מוגבלת ביותר באזור. בתחום שטח הרובע שכנו הכפרים הערביים סומייל וג'מאסין אל ע'רבי, ובדרומו עובדו עד שנות ה-40 שדותיה של המושבה הטמפלרית שרונה. השכונה התל אביבית היחידה שהוקמה בשטח זה עוד לפני הקמת המדינה הייתה קריית מאיר, סמוך למקומה של כיכר רבין של היום. הבנייה באזור זה החלה מ-1948 ונמשכה באופן אינטנסיבי עד שנות ה-80, אז מצאי הקרקעות הפנויות בה כבר הפך דל. עיקר הבנייה מאז שנות ה-80 ועד היום היא של מגדלי מגורים, שהאחרונים שבהם מתנשאים כבר מעל ל-30 קומות. במהלך שנות ה-50 גם נבנו לאורך הגבול המערבי של הצפון החדש בנייני רחוב אבן גבירול בעלי האכסדרה המסחרית הארוכה. החלק שממערב לרחוב זכה לשם "הצפון הישן" האזור החדש היה ל"צפון החדש" ואילו השכונות שמצפון לירקון, אשר ניצניהם החלו גם הם בשנות ה-50 כונו שכונות עבר הירקון. מסיבות אלו המושג "צפון תל אביב" השתנה עם השנים ונתון גם היום לפרשנות. הבנייה בצפון החדש מיועדת בעיקרה למגורים והיא כוללת גם את השכונות שבין דרך נמיר לנתיבי איילון - שכונת בבלי, גבעת עמל ופארק צמרת. מגדלי מגורים ראשונים - מגדלי דוד נבנו במהלך שנות ה-70. דרומו של האזור, בסמוך למתחם הקריה בשדרות שאול המלך וברחוב ויצמן, הוא חלק מהמע"ר של תל אביב. באזור זה נמצאים גם מבני ציבור חשובים ופונקציות מטרופוליניות נוספות, ובהם המרכז הרפואי תל אביב (איכילוב), מוזיאון תל אביב, המשכן לאמנויות הבמה, ספריית בית אריאלה ובתי המשפט. בחלקו המזרחי של אזור זה שוכנים תחנת הרכבת תל אביב מרכז ומסוף 2000. מעבר לכך מצומצם היקף השימוש המסחרי והציבורי באזור. חזית מסחרית משמעותית קיימת רק בכיכר המדינה השוכן בסמוך למרכזו הגאוגרפי של האזור, ובחלקו המזרחי של רחוב יהודה המכבי; ואזור ובו מספר בניני משרדים שוכן בחלקו המערבי של רחוב ארלוזורוב. עם אלה נמנים מגדל המאה, בית הוועד הפועל של ההסתדרות, בניין קופת חולים כללית ומגדלי שקל. אופי הבנייה של הצפון החדש מגוון, וככלל רחובותיו רחבים באופן משמעותי ביחס לאלה של הצפון הישן. מרבית הבנייה היא בנייני מגורים בני 4-5 קומות, בדומה לאזוריה הוותיקים יותר של העיר אך על מגרשים הגדולים בכ-50% מן המגרשים של הצפון הישן ולב תל אביב; אולם החל משנות ה-80 ובמידה ניכרת גם כיום, ניכרת בו בנייה משמעותית של מגדלי מגורים, וכן בתים צמודי קרקע במספר שכונות קטנות וברחובות מסוימים.
איך מגיעים באמצעות תחבורה ציבורית  להצפון החדש? - מידע על המקום

היעזר ב-Moovit לנסיעה ממקום למקום בישראל בעזרת קווי תחבורה ציבורית, לבחירתך.

אנו נציג לך מהם מסלולי הנסיעה המומלצים/המהירים/הנוחים ביותר ליעדך בישראל , נכוון אותך איזה קו אוטובוס או רכבת עליך לקחת, באיזו תחנה עליך לרדת מהקו ונמליץ לך באיזה מאמצעי התחבורה הציבורית הכי כדאי לך לעשות שימוש. כמו שאתה מבין, עם Moovit הדרך להגיע לכל מקום בישראל היא קלה ופשוטה

בנסיעה לכל יעד בישראל אפשר להשתמש בניווט ה-LIVE של Moovit עם התראות הנסיעה, כדי לדעת מה מרחק ההליכה, משך ההמתנה לקו, מספר תחנות הנסיעה ו-Moovit תודיע לך באיזו תחנה לרדת ככל שתתקרב אליה. אין צורך לבדוק את המפה כל הזמן.

רוצה לדעת איך נוסעים בתחבורה ציבורית בישראל או איך משלמים על תחבורה ציבורית בישראל? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit יכולה לעזור לך לנווט בתחבורה ציבורית בקלות, ובתשלום מינימלי. היא כוללת מחירי תחבורה ציבורית ומחירי כרטיסים. היית רוצה מפה של קווי התחבורה הציבורית בישראל? אפליקציית התחבורה הציבורית Moovit מציגה את כל מפות התחבורה הציבורית בישראל עם כל מסלולי האוטובוס, רכבת ישראל, רכבת קלה, כרמלית / רכבלית ו- הסעה מאורגנת והתחנות בצורה אינטראקטיבית.

ב-ישראל יש 5 סוגי תחבורה ציבורית: אוטובוס, רכבת ישראל, רכבת קלה, כרמלית / רכבלית ו- הסעה מאורגנת, המופעלים על ידי מספר מפעילות תחבורה ציבורית, כולל דן (Dan), הרכבת הקלה תל אביב - תבל - הקו האדום, רכבת ישראל (Israel Railways), אגד (Egged), מטרופולין (Metropoline), קווים (Kavim), אלקטרה אפיקים (Electra Afikim), נתיב אקספרס (Nateev Express), אקסטרה (Extra), אקסטרה ירושלים, הרכבת הקלה ירושלים - כפיר, דן בדרום (Dan Badarom), דן באר שבע (Dan Beer-Sheva), אלקטרה אפיקים תחבורה (Electra Afikim Tachbura), סופרבוס (Superbus).

קווי תחבורה ציבורית עם התחנות הקרובות ביותר להצפון החדש בתל אביב-יפו

קווי האוטובוס עם התחנות הקרובות ביותר להצפון החדש בתל אביב-יפו

קל יותר להגיע להצפון החדש באמצעות...